نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 8:59 ق.ظ

انجمن های دانش و نوآوری اروپا

انجمن های دانش و نوآوری EIT مشارکت هایی است که کسبو کارها ، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها را با هم متحد می کند. آنها اجازه می دهند:

  • محصولات و خدمات نوآورانه برای توسعه در هر منطقه قابل تصور ، از جمله تغییر اقلیم ، زندگی سالم و پیری فعال
  • شرکت های جدید راه اندازی می شوند
  • نسل جدیدی از کارآفرینان برای آموزش

ما از طریق انجمن های دانش و نوآوری ، همکاری بین کسب و کارها از جمله SME ها ،   موسسات آموزش عالی و سازمان های تحقیقاتی را تقویت می کنیم ، مشارکت پویای اروپایی را شکل می دهیم و محیط های مطلوبی را برای شکوفایی فرآیندهای فکر خلاق و نوآوری ها ایجاد می کنیم. در این فرایند محصولات ، خدمات ، کارآفرینان ، مهندسان ، دانشمندان ، شرکت ها ، درآمد ، سود و کسب و کار ها واقعی پایدار از انجمن های نوآوری ، در اروپا ظاهر می شوند .

جوامع دانش و نوآوری EIT مشارکت هایی پویا و خلاقانه هستند که از نوآوری و کارآفرینی اروپا برای یافتن راه حل برای چالش های مهم اجتماعی در مناطقی با پتانسیل نوآوری بالا – و ایجاد کسب و کار ها و رشد با کیفیت استفاده می کنند. از سال 2010 ، ما هشت انجمن نوآوری راه اندازی کرده ایم.

انجمن های دانش و نوآوری فعالیت هایی را انجام می دهند که کل زنجیره نوآوری را پوشش می دهد: برنامه های آموزشی  ، پشتیبانی سفر از تحقیق به بازار ، پروژه های نوآوری ، و همچنین سیستم های رشد و تسریع کننده های تجاری. نقش EIT هدایت فرآیند و تنظیم استراتژی ها است ، اما این به عهده انجمن های نوآوری است که این موارد را عملی کرده و نتایج را ارائه دهند.

در حال حاضر هشت انجمن نوآوری وجود دارد و هر یک بر روی یک چالش اجتماعی متفاوت تمرکز دارند:

    EIT Climate-KIC: محرک های نوآوری در اقلیم در اروپا و فراتر از آن

    EIT Digital: برای اروپایی قوی و دیجیتالی

    EIT Food: EIT Food کسب و کار ها ، مراکز تحقیقاتی ، دانشگاه ها و مصرف کنندگان را به هم متصل می کند.

    EIT Health: با هم برای زندگی سالم در اروپا

    EIT InnoEnergy: تغییر پیشگام در انرژی پایدار

    ساخت EIT: تقویت و افزایش رقابت پذیری تولید اروپا

    مواد اولیه EIT: توسعه مواد خام به عنوان نقطه قوت اصلی اروپا

    تحرک شهری EIT: حمل و نقل هوشمند ، سبز و یکپارچه

هر انجمن دانش و نوآوری به عنوان یک نهاد حقوقی تاسیس شده و مدیر عامل را برای اجرای فعالیت های خود منصوب کرده است – اولین اقدام اتحادیه اروپا EIT استقلال بالایی را برای تعریف وضعیت حقوقی ، سازمان داخلی و روشهای کار برای انجمنهای دانش و نوآوری فراهم کرده است و انجمنهای دانش و نوآوری تعریف شده اند تا بتوانند به روشی موثر و انعطاف پذیر در مقابل چالش های جدید و تغییر محیط واکنش نشان دهند.  

EIT و انجمن های دانش و نوآوری چگونه با هم کار می کنند؟

انجمن های دانش و نوآوری توسط EIT ایجاد شده است تا به مأموریت EIT در تقویت نوآوری در اروپا ، ایجاد رشد و اشتغال و ایجاد کارآفرینان فردا دست یابد.

EIT با تشریح فعالیتهایی که به ادغام مثلث دانش کمک می کند ، استراتژیهای آموزشی ، کارآفرینی و نوآوری را برای انجمنهای دانش و نوآوری تنظیم می کند. این فعالیت ها در توافق نامه های مشارکت چارچوب فردی و توافق نامه های ویژه اعطا شده با انجمن های دانش و نوآوری بیان شده است. مورد اول همکاری طولانی مدت و شرایط و ضوابط آن و همچنین شرایط و ضوابط عمومی ، حقوق و تعهدات مربوط به کمک های مالی ویژه ای را که ممکن است توسط EIT برای اقدامات تحت قرارداد مشارکت چارچوب اعطا شود ، برای یک دوره هفت ساله

ایجاد می کند.

EIT یک ابتکار منحصر به فرد اروپایی است که دانشگاه ها ، تحقیقات و شرکت های برجسته را برای شکل گیری مشارکت های پویا گرد هم می آورد.

https://eit.europa.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *