نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 12:37 ق.ظ

پارک علم و فناوری دانشگاه شریف رویداد «کسب‌وکار پس از پاندمی» را برگزار می‌کند

نویسنده: یگانه احقری در تاریخ ۱۹ تیر, ۱۴۰۰ 0

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، وبینار «کسب‌وکار پس از پاندمی» را از مجموعه دوره‌های مدیریت کسب‌وکار در روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار خواهد کرد.

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف به عنوان پارک دانشگاهی در نظر دارد تا با ایجاد یک تعامل دوطرفه و سازنده با بدنه علمی دانشگاه صنعتی شریف و بخش خصوصی توانمند به بروز استعدادها و شایستگی‌های دانشگاهیان کمک کند و به الگویی ملی در زمینه‌ توسعه پایدار و ارزش‌آفرینی در سطح جامعه تبدیل شود. ایجاد ناحیه نوآوری شریف در اطراف پردیس اصلی دانشگاه، هدف میان‌مدت این پارک است. شتاب بخشیدن به روند رشد و توسعه کمی و کیفی شرکت‌ها در این ناحیه، از اثرات شکل‌گیری ناحیه نوآوری شریف است.

با شیوع کرونا برخی از کسب‌وکارها با مشکلات زیادی مواجه شدند به‌طوری که برخی هم، با توجه به شرایط موجود بالاجبار کسب‌وکار خود را تعدیل کردند. برای درک این موضوعات و پاسخ به آنها، وبیناری با عنوان «کسب‌وکار پس از پاندمی» توسط پیمان اکبری (مدیرعامل آکادمی کسب‌وکار سپنتا و سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مبنا کارت آریا) به صاحبان کسب‌وکارها برای مقابله با این مشکلات تدریس می‌شود.

سرفصل‌های این وبینار شامل موارد زیر است:

  • کرونا، تهدیدها و فرصت‌های کسب‌وکار
  • بازطراحی مدل‌های کسب‌وکار
  • روش‌های بازجذب مشتریان قدیمی و ارزش‌آفرینی
  • دورنمای تحول برمبنا تغییرات

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *