نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 11:20 ب.ظ

ایده های یک شرکت موفق در زمینه انرژی تجدید پذیر

2 جولای 2021 iStock / mihtiander

پاول کالینز ، بنیانگذار ومدیر DesignPro ، در مورد تغییرات در بازار انرژی های تجدید پذیر در سال های اخیر و اینکه چگونه شرکت او می تواند نقشی اساسی در بخش انرژی های آبی پیش رو داشته باشد ، بحث می کند.

در سال 2014 ، بازار انرژی های تجدیدپذیر نسبتاً جوان بود و از آن زمان تاکنون تغییرات قابل توجهی مشاهده شده است. این شرکت از سال 2004 شروع به کار کرده است ، و راه حلهای پیچیده تولید را برای بزرگترین شرکتهای جهان در صنایع پزشکی ، دارویی و خودرو طراحی و ساخته است. با چندین میلیون هزینه در طول هفت سال گذشته به علاوه توسعه مهارت ها ، توانایی ها و زیرساخت ها برای تکمیل هر چالشی که پیش روی ما قرار دارد کار کرده ایم.

ما در سفر موفقیت های چشمگیری داشته ایم – از شناخته شدن به عنوان “قهرمان تحقیقات اتحادیه اروپا” تا دریافت 2.7 میلیون یورو در بودجه Horizon 2020. اکنون ، ما دانش فراوانی کسب کرده ایم و توربین های هیدروکینتیک را با موفقیت در فرانسه و اسکاتلند مستقر کرده ایم – از آنها یاد گرفته ایم که چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست.

این ما را به مرحله بعدی تکامل شرکت می رساند: استفاده از این جزئیات و تلاش برای رفع محدودیت های بازار انرژی های تجدید پذیر و محیط هایی که در آن مستقر می شوند. تکامل طراحی محصول توربین هیدروکینتیک ما اکنون “مهار مثبت + تجدید منفی” نامیده می شود.

ما چیزهایی را می شناسیم که به خوبی کار کرده اند و بنابراین می توانند دوباره استفاده شوند. این شامل:

  • سیستم PTO ما ، شامل یک سیستم ابتکاری ردیابی حداکثر قدرت (MPPT)
  • سیستم پهلوگیری ساده و شبیه سیستم قایق یا پانتون ، بنابراین احتمال گرفتاری برای ماهی ها را کاهش می دهد.
  • استقرار / نصب دستگاه در یک روز و بدون هیچگونه کار مهندسی عمران قابل توجهی انجام شده است.
  • شبکه با یک پیکربندی برق سه فاز “plug and play” یا همانطور که توسط مشتری مشخص شده متصل است.
  • سرعت چرخش و جنبه پره های توربین به گونه ای است که پره ها سریعتر از آب در اطراف آنها حرکت نمی کنند ، بنابراین خطر آسیب به حیات دریایی و رژیم های جریان کانال را کاهش می دهد.

    ویژگی های طراحی را تسریع می کند که جریان آب به پره های توربین طراحی می شود که برای بهینه سازی بالابر طراحی شده است ، به طور قابل توجهی بهره وری انتقال انرژی به مولدهای برق را بهبود می بخشد و به همین ترتیب کارایی خروجی الکتریکی را در جریان آب کم سرعت بهبود می بخشد.

یک فرصت قابل توجه وجود دارد که با جایگزینی ژنراتورهای دیزلی و بنزینی ، هم هزینه  و اثار منفی  محیط زیست را کاهش دهیم. در واقع ، بسیاری از این جوامع از راه دور ، مشاغل و صنایع دریایی در نزدیکی یک منبع آبی عالی هستند که می تواند انرژی پاک و قابل پیش بینی را فراهم کند.

بنابراین ما به دنبال استقرار ، آزمایش و نمایش تعدادی از دستگاه های هیدروکینتیک در مقیاس کامل خود با همکاری و پشتیبانی یک اپراتور برق موفق هستیم. در حال حاضر ما یک برنامه جواز دسترسی ممتاز در مرحله کاملاً بالغی داریم که در 12 ماه آینده سایت مناسبی را فراهم می کند ، بنابراین شرایط ایده آل اطمینان از وجود یک تیم کامل است.

تمرکز واضح ما در حرکت به جلو تأمین شریک (ها) است که در این پروژه کار می کند و برای کشف فرصت های بیشتر برای استقرار نیروها را بهم می پیوندد. قطعاً زمانهای هیجان انگیزی در پیش رو است .

://www.innovationnewsnetwork.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *