نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 1:28 ق.ظ

صنعت پلاستیک برای مقابله با پیام رسانی ضد پلاستیک باید با اتحاد صحبت کند

Tony Radoszewski at Virtual Engineering Days

نوربرت سوارو | 28 ژوئن 2021

رئیس انجمن  صنعت پلاستیک (PLASTICS) ، تونی رادوشوزکی ، طی  سخنرانی در روزهای مهندسی مجازی سخنان خود را جمع نکرد. وی به حاضران گفت: صنعت پلاستیک ” خود را هدف قرار داده است”. وی تأكید كرد: “برخی افراد در تلاشند كه ما را از کسب و کار خود خارج كنند” و صنعت مجبور است با “یك صدای متحد” عقب نشینی كند. پرك پیندا ، اقتصاددان ارشد PLASTICS به او پیوست ، كه ارزیابی چشمگیر اقتصادی از صنعت را در یك منظره پسا همه گیری ارائه داد.

Radoszewski تا حدودی به گروه های حاضر در این تجمیع اعلام  و موارد زیادی را که پلاستیک به نفع جامعه است برجسته کرد. این مواد برای ما که صنعت را پوشش می دهیم آشنا است و پلیمرها پیشرفت های پزشکی را ایجاد می کنند و ایمنی بیمار را بهبود می بخشند ، با استفاده از وزن سبک ، بهره وری سوخت را در اتومبیل افزایش می دهند ، به لطف نوآوری در بسته بندی ، ضایعات مواد غذایی را کاهش می دهند و باعث ماندگاری بیشتر مواد غذایی می شوندو در کمک به ایجاد زیرساخت های با دوام تر و پایدار تر مفیدند .  بنابر این به نظر نمی رسد حذف هیچ کدام از این موارد خواست سازمان های غیردولتی و برخی از رسانه ها برای حذف پلاستیک  اجباری کند. او  این ناهماهنگی را تأیید کرد – “ما بخشی از مشکل هستیم زیرا پلاستیک بسیار زیادی وجود دارد” – اما مهمتر از همه ، “ما نیز بخشی از راه حل هستیم.”

با توجه به این یادداشت ، رادوشوزکی فهرست طولانی از ابتکارات صنعت و انجمن را که به طور جدی مشکل زباله های پلاستیکی را حل می کنند ، ارائه کرد. وی از وکالت در سطح ایالتی و فدرال برای برنامه هایی برای تأمین بودجه توسعه برنامه های زیرساخت بازیافت زباله های جامد یاد کرد.

وی همچنین به استفاده از محصولات بازیافتی پس از مصرف به ویژه برای کاربردهای صنعتی و پروژه های زیربنایی اشاره کرد. او  به استفاده از لوله های پلاستیکی برای تحویل طولانی مدت آب آشامیدنی به جوامع با قیمت مناسب اشاره کرد. .

در حالی که استفاده از محتوای بازیافتی در بسته بندی مواد غذایی به دلیل مسائل مربوط به ایمن سازی و پاکیزگی چالش هایی دارد ، “صنعت ما در حال پیشرفت فن آوری هایی در زمینه بازیافت است که به ما این فرصت را می دهد تا محصولی را که مورد استفاده قرار گرفته  ، دوباره استفاده کنیم ، شاید در همان برنامه ای که در ابتدا از آن استفاده می شد . همانطور که خوانندگان PlasticsToday به خوبی آگاه هستند ، صنعت میلیاردها دلار صرف توسعه فن آوری های پیشرفته بازیافت می کند که ما را به یک اقتصاد دایره ای نزدیکتر می کند.

ایجاد ارزش در زباله های پلاستیکی از طریق بازیافت و استفاده مجدد یک راه حل عملی تر از تلاش برای دفع مواد ، یا سمی اعلام کردن آن است ، همانطور که کانادا انجام داده است. یک دلیل ساده برای محبوبیت جهانی پلاستیک وجود دارد. رادوشوزکی گفت: “به جهانی بدون پلاستیک فکر کنید.” “اگر از تلفن همراه خود استفاده می کنید ، در لحظه بیدار شدن پلاستیک را لمس می کنید. و هنگامی که شب می خوابید و زنگ هشدار خود را تنظیم می کنید ، دوباره پلاستیک را لمس می کنید. این مواد همه جا هست و می دانید چرا؟ چون خیلی خوب است.

مردم به طور کلی موافق هستند. هر چه بیشتر جهان از وقفه همه گیر در اقتصاد جهانی خارج شود ، تقاضا برای پلاستیک افزایش خواهد یافت. وی برای امسال پیش بینی افزایش 4 درصدی تولید رزین ایالات متحده ، 5.4 درصدی تولید پلاستیک و 7.4 درصدی افزایش در ماشین آلات تولید پلاستیک کرد.

https://www.designnews.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *