نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 4:11 ق.ظ

اولین شبکه مستقل 5G انگلستان برای تأمین انرژی شهر میلتون کینز

توسط اش جونز10 ژوئن 2021

اولین شبکه 5G انگلیس در شهر میلتون کینز انگلیس راه اندازی شده است که می تواند به عنوان بخشی از همکاری بین شورای میلتون کینز و ارائه دهنده شبکه Connected Places Catapult (CPC) برای ماشین های بدون راننده ، تجهیزات پزشکی و روبات ها قدرت داشته باشد.وسیله نقلیه ربات مستقل سبز کار-گو در پروژه  حاضر خواهد بود.

این پروژه به دنبال آزمایش تدارکات برا جابجایی ها پیشرفته  با استفاده از وسایل نقلیه خودمختار برای کمک به مدیریت جریان ترافیک یا افزایش سهولت دسترسی به مراقبت های بهداشتی و نظارت بر بیماران بدون نیاز به مراجعه به متخصص به عنوان بخشی از یک برنامه محلی یک شهر هوشمند استفاده می شود.

اینکار نشان دهنده ادامه تبدیل شدن میلتون کینز به قطب نوآوری در فن آوری است ، کمی بیشتر از یک سال پس از آنکه متخصصان مستقل رباتیک ، Starship Technologies ، از ربات های کوچک برای تحویل بسته های مواد غذایی به مردم محلی در اوج بیماری همه گیر استفاده کردند.

شبکه 5G عمدتا از طریق مرکز شهر گسترش می یابد و تا مناطق دیگر برای مناطق با تراکم بالا ، از جمله ایستگاه قطار ، بیمارستان های محلی و دانشگاه توسعه می یابد.

این پروژه توسط شورای MK اداره می شود و بیش از 2 میلیون پوند (2.31 میلیون یورو) بودجه از طرف دولت و مشوق مشارکت محلی مشاغل محلی South East Midlands (SEMLEP) برخوردار است.

“به گفته مدیر آن ، هیلاری چیپینگ ،” این سرمایه گذاری SEMLEP ، میلتون کینز را در موقعیت باورنکردنی قرار داده است. [این امکان را برای] کسب و کار های موجود در شهر فراهم می کند تا راه حل های واقعی برای مسائل و چالش هایی که همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد ، گسترش دهند. “

برایان متیوز ، رئیس نوآوری در حمل و نقل در شورای میلتون کینز گفت که پروژه MK: 5G گام مهمی در “سبزتر ، تمیزتر و هوشمندتر” شدن شهر است.وی افزود: این فناوری جدید مزایای چشمگیری را به همراه دارد ، از مدیریت جریان ترافیک گرفته تا ارائه خدمات درمانی بهتر.

متخصصان هوش مصنوعی Fotech با استفاده از فن آوری اتومبیل بدون راننده به کاهش میزان ترافیک کمک می کنند و اطمینان حاصل می کنند که وسایل نقلیه از برخی استانداردهای هوای پاک برخوردار هستند و از سرویس نظارت خود برای تجزیه و تحلیل ترافیک استفاده می کنند ، در حالی که Kar-go – به میزبانی آکادمی رباتیک – وسیله نقلیه مستقل ربات را اداره می کند توسط شبکه  اطمینان حاصل میکنید که تحویل بدون مشکل انجام می شود.

به نظر می رسد Kar-go با آكادمی رباتیک برای آزمایش و آزمایش فناوری جدید 5G این شهر ، به یك وسیله حمل و نقل آشنا در خیابان های میلتون كینز تبدیل شود.به گفته ویلیام ساچیتی ، مدیرعامل و بنیانگذار آکادمی رباتیک ، فناوری مورد استفاده پیشگامانه است و می تواند وسایل نقلیه بدون راننده را به مکانی ثابت در جاده انگلیس تبدیل کند.

وی گفت: “داشتن یک اتصال Wi-Fi باورنکردنی ، به لطف MK: 5G ، به این معنی است که ما می توانیم از راه دور کنترل کنیم و همه جنبه های آنچه را مشاهده می کنیم کنترل کنیم.

https://industryeurope.com/sectors/technology-innovation

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *