نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 1:16 ب.ظ

جذب استعداد های صنایع نرم

6 soft skills employers should be looking for in tech talent

شارون فلورانس مارس 2017   Thinkstock

تجربه و مهارت های سخت را فراموش کنید – بهترین استعدادها فردا  ، به مهارت های نرم نیاز دارند ، و این واقعیت است که افراد حرفه ای برای تأمین این منابع و استخدام آنها باید آماده باشند.

“بر مبنای تحقیقات LinkedIn در ماه مه گذشته ، ما می دانیم که از 291 مدیر استخدام مورد بررسی قرار گرفته اند ، کارفرمایان برای یافتن کاندیداهایی با مهارت نرم مناسب برای 59 درصد از مشاغل آزاد خود تلاش می کنند ، و 58 درصد آنها از عدم مهارت نرم در میان نامزدها استفاده می کنند .  جنیفر شاپلی ، مدیر ارشد جذب استعدادها در LinkedIn ، در سخنرانی در SourceCon ، که اوایل ماه جاری در آناهیم ، کالیفرنیا برگزار شد ، می گوید: “بهره وری شرکت آنها را محدود می کرد.”

نیروهای ترکیبی ، از فناوری تغییر سریع و تحول دیجیتال ، بازار فشرده استعدادها ، افزایش حجم استخدام و افزایش اعتماد به نفس افراد جویای کار به این معنی است که قیف استخدام با نامزدهای بالقوه پر می شود و چالش برای کارفرماها  نحوه فیلتر کردن است . شاپلی می گوید از طریق ایجاد نویز و تناسب  فرد مناسب را پیدا کنید. وی می گوید ؛ عامل تمایز دهنده مهارت های نرم مانند سازگاری ، رهبری ، ارتباطات و سایر مهارت ها خواهد بود. در اینجا ، شپلی شش مهارت برتر نرم و چگونگی یافتن آنها را به اشتراک می گذارد.

1. سازگاری

سازمان ها ، به ویژه در صنعت IT ، برای رسیدگی به بازخورد مشتری و پاسخگویی به تقاضاهای متغیر بازار ، دائماً در حال تغییر ، رشد و تکامل هستند. شاپلی می گوید ، استعدادی که قابلیت سازگاری دارد ، برای پیشرفت بسیار ارزشمند خواهد بود.

2. فرهنگ مناسب

شاپلی می گوید ، اگرچه تعریف آن دشوار است ، اما مناسب بودن فرهنگ روند مهمی است و یک سازمان نباید آن را نادیده بگیرد.

3. همکاری

شاپلی می گوید ، همکاری – در بین تیم ها ، شرکت ها ، فروشندگان و شرکا – مهارت مهمی برای نیروی کار امروز است.

4. رهبری

شاپلی می گوید تفکر مستقل ، صدای قوی و تمایل به ابراز نظر بسیار مهم است.”

5. پتانسیل رشد

بسیاری از شرکت های فناوری اطلاعات و شرکت های نوپا در حال رشد سریع هستند و مهم است که به دنبال استعدادی باشید که بتواند نه تنها نقش های امروز را پر کند ، بلکه با پیشرفت شرکت پیشرفت و رشد کند.

6. اولویت بندی

شاپلی می گوید ، سرانجام نامزدهایی که می دانند چگونه وقت و انرژی خود را صرف کنند بسیار مهم هستند.

https://www.infoworld.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *