نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:21 ب.ظ

راه حل پایان به پایان چیست و چه فایده‌ای برای شما دارد؟

4 سپتامبر 2020

به فرایندهایی که هنگام شروع کار خدمات میدانی خود استفاده کرده اید، فکر کنید. آیا با رشد کسب و کار شما این فرآیندها توسعه یافته یا تغییر کرده‌اند؟

ممکن است کارمندان بیشتری استخدام کرده باشید، خدمات جدیدی پیاده سازی کرده‌اید یا حتی استفاده از نرم افزار را برای کمک به سیستم در مدیریت گردش کار خاص در کسب و کار خود شروع کرده اید. اما، آیا شما یک نرم افزار مدیریت خدمات میدانی پایان به پایان را برای مدیریت کل کار خود و پشتیبانی از رشد کسب و کار خود پیاده کرده اید؟

همانطور که کسب و کارها در خدمات میدانی رشد می‌کنند، بسیاری از آن‌ها برای ساده سازی فرایندهای فردی در جریان کار خود، از نرم افزار استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، ممکن است یک پلتفرم جدول زمان بندی برای کمک به ردیابی حضور کارکنان یک حوزه یا یک نرم افزار برای مدیریت زمانبندی گروه های زیادی از پیمانکاران، اتخاذ شود. اگرچه این ممکن است در موضوع مدیریت زمان در اجرا کمک کند، اما این راه حل‌های مجزا از هم می‌تواند با رشد کسب و کار مشکلاتی را ایجاد کند. با گذشت زمان، معمولاً راه حل‌های نرم افزاری بیشتر به محیط کار اضافه می‌شوند، اغلب بدون در نظر گرفتن اینکه آیا با نرم افزاری که قبلاً استفاده شده است ادغام می‌شوند یا نه، اضافه می‌شوند. و اگر نرم افزار سازگاری با سایر موارد نداشته و به طور منسجم ادغام نشود، برای غلبه بر محدودیت‌های پیش رو ممکن است فرایندهای بیشتری لازم باشد. در نتیجه، مجموعه نرم افزارهای siled برای بخش‌های مختلف کسب و کار می‌تواند مشکلات بیشتری نسبت به راه حل‌ها ایجاد کند و در برخی موارد حتی ممکن است مانعی برای رشد کسب و کار باشد.

بنابراین راه حل این ترکیب مشکل ساز نرم افزاری چیست؟

جواب آن، یک نرم افزار مدیریت خدمات میدانی پایان به پایان که نیازهای کل کار شما را در بر می‌گیرد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به یک راه حل نرم‌افزاری end-to-end بیندازیم و اینکه چرا استفاده از آن برای کسب و کار شما مفید است.

گرافیک گردش کار

راه حل پایان به پایان چیست؟

راه حل مدیریت خدمات میدانی end-to-end اصطلاحی برای نرم افزار است که راه حل‌هایی برای پردازش‌ها از ابتدای شروع گردش کار، تا انتها ارائه می‌دهد. در مورد کسب و کار خدماتی، یک راه حل پایان به پایان راه حل‌های گردش کار را از تماس مشتری اولیه تا پرداخت نهایی هزینه، ارائه می‌دهد. یک راه حل کامل بدون نیاز به نرم افزار اضافی برای پشتیبانی از آن ارائه می‌دهد. این امر موجب حذف هرگونه مرحله غیرضروری در گردش کار و به نوبه خود افزایش کارایی می‌شود.

نرم افزار مدیریت خدمات میدانی End-to-end همچنین راه حل‌هایی برای انواع عملکردهای سرویس ارائه می‌دهد و غالباً مبتنی بر ابر است و منبع واحدی از جریان واقعی کار یا به عبارت دیگر یک راه حل داده متمرکز را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، simPRO یک نرم افزار مبتنی بر فضای ابری است و راه حل‌های گردش کار را برای مشاغل خدماتی، پروژه‌ها و کارهای نگهداری ارائه می‌دهد.

مزایای یک راه حل نهایی به پایان چیست؟

از آن‌جا که یک راه حل از پایان به پایان گردش کار برای هر منطقه از کسب و کار شما را تأمین می‌کند، شما می‌توانید یک نمای کلی از کسب و کار خود به طور کلی دریافت کنید. از بررسی چگونگی بهینه سازی ورود داده و افزایش بهره وری نیروی کار، تا ساده سازی روند پرداخت، یک راه حل پایان به پایان اطلاعات در لحظه را در مورد هر بخش از کسب و کار شما را ارائه می‌دهد.

تصمیمات آگاهانه بگیرید

نمودار پای و داده‌ها در یک گزارش

یک راه حل پایان به پایان مبتنی بر ابر، اطلاعاتی را از گردش کار روزمره شما جمع آوری می‌کند و یک مکان امن و متمرکز برای داده‌های شما ایجاد می‌کند. داده‌های جمع آوری شده به شما امکان می‌دهد گزارش‌های جامعی را برای شما ایجاد کند تا شناسایی کنید که چه چیزی در کسب و کار شما نیاز به پیشرفت دارد و چه امور یا پروژه‌هایی باعث از دست دادن پول شما می‌شوند.

به عنوان مثال، گزارش‌هایی مانند گزارش خلاصه سود و زیان به شما کمک می‌کند تا حاشیه سودآوری کارهای هزینه شده را در یک بازه زمانی خاص بررسی کنید. در حالی که گزارش‌های دیگر، مانند گزارش WIP یا کار در جریان و گزارش هزینه برای تکمیل، به مدیران کمک می‌کند تا پروژه‌ها را سودآور و در مسیر خود قرار دهند. این اطلاعات دقیق از تمام جنبه‌های کسب و کار شما را در بررسی ناکارآمدی پشتیبانی می‌کند و تغییرات احتمالی را که ممکن است برای بهینه سازی رشد ایجاد کنید، برجسته می‌کند.

کاهش موارد تکراری و افزایش کارایی

با همکاری هر بخشی از کسب و کار خود با هم و تحت یک راه حل نرم افزاری، فرصت‌های بیشتری برای خودکار سازی و پشتیبانی از جریان داده‌ها از یک سر نرم افزار به سر دیگر آن دارید. به عنوان مثال، در simPRO ، Data Feed با مرور خودکار داده‌های کسب و کار ورودی مانند فرم درخواست خدمات در وب سایت خود و سپس ایجاد عملکرد مربوطه در simPRO، به شما کمک می‌کند تا کارآیی کسب و کار خود را بهینه کنید.

یکپارچه سازی همچنین به شما کمک می‌کند تا کارآیی کسب و کار خود را افزایش دهید. ادغام بین simPRO و نرم افزار حسابداری مانند Xero ، MYOB ، Sage یا Quickbooks را انجام دهید. این ادغام‌ها شما را قادر می‌سازد تا با کلیک یک دکمه اطلاعات مشتری و فروشنده را انتقال دهید. این نه تنها در وقت تیم شما صرفه جویی می کند، بلکه خطر داده‌های نادرست را نیز به حداقل می‌رساند. داده‌های Feed و ادغام‌های حسابداری فقط دو مورد از بسیاری از فرایندهای اتوماسیون موجود در simPRO را نشان می‌دهد زیرا این یک راه حل مبتنی برابر است که به پایان می‌رسد.

https://www.simprogroup.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *