نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 5:28 ق.ظ

شهرهای زیبای ایتالیایی برای دور کاری به شما پول می دهند تا به آنجا بروید

اندی کوربلی – 14 مه 2021

از آن‌جا که بیماری COVID-19 به آرامی در سراسر جهان برطرف می‌شود، دولت‌ها به دنبال راه‌های سریع و ابتکاری برای شروع صنعت توریسم خود هستند.

پرتغال در حال ساخت یک دهکده با استفاده از افراد از راه دور در جزیره خیره کننده مادیرا است و اکنون دو شهر ایتالیا 50 درصد از هزینه اجاره کارکنان از راه دور را که کارهای فعلی خود را در روستایی قرون وسطایی ایتالیا انجام دهند، پرداخت می‌کنند.

ریتی در منطقه لاتزیو و سانتا فیورا در توسکانی، هر دو در نگهداری جوانان در شهر با مشکل روبرو هستند و جمعیت هر دو راکد است.

شاید برای جوانان ایتالیایی فریب دیوارهای قرون وسطایی، میدان‌های دوره رنسانس و کاخ‌های باروک که در میان تاکستان ها، رودخانه ها، بازارهای محلی و جنگل‌های شاه بلوط قرار دارند، خریدی پیدا نکند، اما برای اکثر آمریکایی‌ها این یک چشم انداز از زندگی اروپایی است.

اگر فقط به شهردار سانتا فیورا، فدریکو بالوکی، ثابت کنید که یک کارمند تمام وقت از راه دور هستید و می‌خواهید برای اقامتی بیش از دو ماه وارد سیستم شوید، همه این‌ها می‌تواند مال شما باشد.

این یک ابتکار جدی دولتی است و بلوچی به CNN Travel تأکید کرد که هدف فقط  در آوردن پول نیست بلکه یافتن افرادی است که به دنبال احیای سانتا فیورا هستند. سانتا فیورا که فقط با اینترنت فیبر نوری پرسرعت مجهز شده است، به تازگی گزینه میزبانی از راه دور یا کارکنان باهوش ایتالیایی‌ها نامیده می‌شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *