نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 6:46 ب.ظ

همکاری صندوق سرمایه گذاری اروپا و انجمن نوآوری اروپا برای رفع شکاف مهارت های دیجیتال

خبر 28/04/2021توافق نامه دیجیتال EIF EIT

در تاریخ 28 آوریل ، صندوق سرمایه گذاری اروپا و EIT دیجیتال ، برجسته ترین سازمان نوآوری و آموزش کارآفرینی دیجیتال در اروپا ، توافق نامه ای امضا کردند که به دانشجویان و زبان آموزان بیشتری اجازه می دهد به لطف ضمانت جدید EIF از برنامه های آموزشی EIT دیجیتال بهره مند شوند.

توافق نامه بین EIF و EIT Digital ، جامعه نوآوری موسسه نوآوری و فناوری اروپا (EIT) که از تحول دیجیتال اتحادیه اروپا حمایت می کند ، حداکثر 2.5 میلیون یورو است. این بودجه به EIT Digital اجازه می دهد تا طرح های پرداخت به تعویق افتاده را برای دانشجویان و کارآموزان شرکت کننده در دوره های خود راارائه دهد ، بنابراین دسترسی به آموزش را بهبود می بخشد. دانشجویان و کارآموزان آینده EIT Digital می توانند از ژوئن 2021 به بعد برای طرح جدید درخواست دهند ، انتظار می رود حدود 500 نفر بتوانند از این طرح بهره مند شوند.

تکامل حرفه ها ، ظهور فن آوری های جدید و تحول دیجیتال صنعتی و جامعه ، نیاز به مشخصات و مجموعه مهارت های جدید دارد. در پاسخ ، EIF و EIT Digital به طور مشترک دسترسی به آموزش را فراهم می کنند که ترکیبی از مهارت های دیجیتال و کارآفرینی را به دانشجویان و متخصصان ارائه می دهد. این توافق نامه بخشی از پایلوت تضمین مهارت ها و آموزش EFSI است ، یک ابتکار جدید اختصاص داده شده برای دسترسی مالی در آموزش و مهارت .

مارگاریتس شیناس ، معاون رئیس کمیسیون اروپا برای ارتقا ی شیوه زندگی ما در اروپا ، گفت:  انتقال دیجیتال شیوه زندگی ،  نحوه ی مطالعه و کار ما را عمیقاً تغییر می دهد. ما باید افراد را به مهارت های مناسب مجهز کنیم تا در این انتقال تسلط پیدا کنند و از فرصت هایی که آینده به دست می آورد بیشترین بهره را ببرند.

راجر هاونیت ، قائم مقام مدیر صندوق سرمایه گذاری اروپا ، اشاره می کند که 120 میلیون اروپایی باید در پنج سال آینده نیرو های خود را افزایش دهند  .  در یک اقتصاد دائماً در حال تغییر ، ضمانت مهارت و آموزش ابزاری عالی برای تقسیم ریسک مالی با شرکایی مانند EIT دیجیتال است و در نتیجه به اروپاییان بیشتری اجازه می دهد مهارتهای لازم برای موفقیت در مشاغل آینده را کسب کنند.

کریس پیترز ، نایب رئیس گروه EIB افزود:

    نمی توان انکار کرد که “دیجیتال” راه پیش رو است و ما باید برای آینده آماده شویم. این یک چیز خوب است که ابتکارات اروپایی مانند EFSI می توانند آموزش ، آموزش و مهارتهای بیشتر را با ارتقا دسترسی به  دانشجویان در سراسر اتحادیه ترکیب کنند.

براساس آخرین شاخص اقتصاد و جامعه دیجیتال (DESI) ، از هر ده بزرگسال در اتحادیه اروپا چهار نفر از مهارت های اساسی دیجیتال برخوردار نیستند. بیش از 70٪ مشاغل بخشهای اقتصادی ، کمبود کارکنان با مهارتهای دیجیتالی کافی را مانعی برای سرمایه گذاری گزارش می کنند. اروپا همچنین با کمبود متخصص دیجیتال روبرو است که می توانند فناوری های پیشرفته ای را برای منافع همه شهروندان توسعه دهند.

https://eit.europa.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *