نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 11:54 ق.ظ

کارمندان از راه دور بیشتر از گذشته کار می کنند

توسط Roy Maurer 16 دسامبر 2020

در حالی که تغییر کار در خانه در سال 2020 انعطاف پذیری مورد نیاز کارکنان حرفه ای را در طول بحران COVID-19 فراهم کرده و نشان داده است که یک نیروی کار از راه دور می تواند بهره وری را حفظ کند ، جنبه های منفی این تجربه – انزوا ، همکاری کمرنگ و فرسودگی شغلی – پدید آمده است.

تحقیقات نشان می دهد کارمندان از راه دور بیشتر کار می کنند ، وقت خود را در جلسات بیشتری می گذرانند و مجبورند کانال های ارتباطی بیشتری را همگام کنند.

بر اساس نظرسنجی از 2،800 نفر در لس آنجلس ، تقریبا 70 درصد از متخصصانی که به دلیل همه گیری به کار از راه دور مشغول شده اند می گویند که آنها اکنون آخر هفته ها کار می کنند و 45 درصد آنها می گویند که آنها در طول هفته به طور منظم ساعت های بیشتری را نسبت به قبل کار می کنند . این بررسی همچنین نشان داد که والدین شاغل بیشتر از کسانی که فرزند ندارند ، آخر هفته  و بیش از هشت ساعت در روز کار می کنند. مردان بیشتر از زنان گزارش دادند که آخر هفته ها کار میکنند و هفته های کاری 40 ساعت و بیشتر کار  انجام میدهند.  تعداد بیشتری از کارکنان زیر 40 سال گفتند که آنها معمولاً آخر هفته و بیش از هشت ساعت در روز کار می کنند تا افراد بالای 40 سال.

پل مک دونالد ، مدیر ارشد اجرایی رابرت هالف ، گفت: “اگرچه کار از راه دور انعطاف پذیری بیشتری به کارمندان می دهد ، اما قطع ارتباط رو در رو بسیار دشوار است.” وی افزود: “بسیاری از افراد برای همگام شدن با افزایش حجم كار احساس فشار می كنند و ساعات زیادی را برای حمایت از کسب و کار و نیازهای مشتری صرف می كنند.”

رنی زونگ ، نایب رئیس خدمات شغلی در شرکت مدیریت شغلی Keystone Partners در رالی ، نیویورک ، از یافته ها تعجب نکرده است . وی گفت: “هنگامی که در محل کار در یک دفتر کار می کنید ، قطع کردن از برق آسان تر است.” “ترک دفتر کار خود در پایان روز کاری یک مرز طبیعی ایجاد می کند ، و سفر به خانه زمان لازم برای خستگی و رفع فشار را فراهم می کند. اگر دفتر کار در اتاق خواب یا میز آشپزخانه باشد ، تنظیم مرزها دشوار است. بررسی یک ایمیل دیگر ، افزودن جزئیات بیشتر به ارائه یا جواب دادن به چند تماس تلفنی به همکاران. “

کمبود آموزش کارمندان در مورد چگونگی مدیریت مرزهای بین کار و زندگی در سالهای قبل از COVID-19 یک مشکل اساسی است . کالی ویلیامز یوست ، یک متخصص ملی در زمینه انعطاف پذیری محل کار و بنیانگذار گروه مشاوره Flex + Strategy in New شهر یورک وی گفت: “مدیریت مرزهای بین کار و زندگی مهارتی است که مردم به آن احتیاج دارند و بیشتر آنها قبل از همه گیری آن را نداشتند و هنوز هم ندارند.” “صرفاً تحویل یک لپ تاپ به یک کارمند و بارگیری Zoom یا برخی از نرم افزارهای مشترک دیگر برای کمک به کارمندان در مدیریت کار و زندگی خود از طریق بیماری همه گیر و فراتر از آن کافی نیست.”

یوست افزود ، ترس و عدم اطمینان در مورد اقتصاد و امنیت شغلی نیز باعث برخی از این رفتارها می شود. “در کنار هم – فقدان مهارت های تعیین مرز ، فقدان گزینه های دیگر برای کار و ترس – این یک طوفان کامل ناشی  از کار زیاد است.”

گزارش ژوئیه از اداره ملی تحقیقات اقتصادی (NBER) نشان داد که متوسط ​​روز کاری 48.5 دقیقه در هفته های پس از دستورات ماندن در خانه و قفل در سراسر ایالات متحده در ماه مارس افزایش یافته است. تعداد جلسات و فعالیت های پست الکترونیکی داخلی نیز افزایش یافت. اقتصاددانان داده های بیش از 21000 شرکت را در 16 کلان شهر بزرگ در سراسر جهان تجزیه و تحلیل کردند.مطالعه NBER خاطر نشان کرد که نتایج لزوماً به این معنی نیست که افراد در تمام ساعات اضافی مشغول کار هستند.

ایوان دفیلیپیس گفت: “مشخص نیست که آیا این افزایش در متوسط ​​روز کاری نشان دهنده سود یا نقصی در رفاه کارکنان است.” او دانشجوی رفتار سازمانی در مدرسه بازرگانی هاروارد در بوستون و یکی از نویسندگان این تحقیق است. “از یک طرف ، انعطاف پذیری در انتخاب ساعات کار فرد برای تأمین نیازهای خانگی ممکن است با اعطای آزادی کارمندان نسبت به برنامه خود ، به آنها قدرت دهد. از طرف دیگر ، تغییر در برنامه کاری ممکن است نتیجه تمایز بین کار و زندکی باشد. زندگی شخصی ، که در آن کار کردن بیش از حد آسان می شود. “

زونگ گفت ، عواقب کار زیاد می تواند برای سلامتی افراد وخیم باشد. “استرس یک عامل مشترک در حملات قلبی ، افسردگی و سایر مشکلات مربوط به سلامتی است. اگر شما بدون توقف کار می کنید ، به این معنی است که بدن شما برای نگه داشتن شما کار می کند ، به اندام های شما ، به ویژه مغز و قلب شما فشار وارد می کند. نشستن بیش از حد در رایانه شما می تواند به تونل کارپ ، مشکلات پشت و مشکلات بینایی منجر شود. استفاده از گوش در تمام طول روز منجر به کاهش شنوایی می شود. “

https://www.shrm.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *