نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 1:38 ب.ظ

“واقعیت افزوده” برای کمک به صنعت فولاد

متن:

ارسال شده در 29 آوریل 2021 توسط تام لین

قرار است از قدرت واقعیت افزوده (AR) برای بهینه سازی فرآیندهای صنعت فولاد و فلزات و حفظ مهارتهای مهمی استفاده شود که با بازنشستگی نیروی کار می تواند برای همیشه از دست برود.

PTC® ، یکی از مقامات برجسته در صنعت اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) ، با همکاری موسسه پردازش مواد ، یک مرکز تحقیقاتی و نوآوری در خدمت سازمان های جهانی فولاد و مواد ، برای کشف پتانسیل واقعیت افزوده (AR) در کارخانه Normanton در Teesside

این پروژه در ابتدا از فناوری Vuforia Studio برای پوشش داده های زنده – از پلتفرم صنعتی ThingWorx to – به نقاط مختلف تاسیسات استفاده خواهد کرد ، به طوری که اپراتورهایی که در اطراف حرکت می کنند قادر به تصمیم گیری آگاهانه در مورد تغییر در خطوط ریخته گری و ذوب یا مشکلات عیب یابی قبل از وقوع آنها هستند.

پیش بینی می شود واقعیت افزوده به کارکنان در داشتن اطلاعات مناسب  و دقیقاً در نقطه درست مورد نیاز کارآنها  را آسان تر کنند ، در حالی که استفاده از عینک های HoloLens و RealWear به این معنی است که فرد برای انجام وظایف خود آزاد است.

واقعیت افزوده

این پروژه به تمایل بلندمدت بخش فولاد برای حرکت به سمت تولید فولاد با کربن صفر تا سال 2050 کمک خواهد کرد و بخشی از برنامه تحقیق و نوآوری بخش فولاد و فلزات PRISM ۲۲ میلیون پوند است که توسط موسسه پردازش مواد با بودجه ارائه شده از طریق Innovate UK ، بخشی از تحقیقات و نوآوری انگلستان ارائه می شود.

کریس اسوین ، مدیر گروه فن آوری های دیجیتال در انستیتوی پردازش مواد ، توضیح داد: “اجرای موفقیت آمیز فناوری های دیجیتال این امکان را دارد که سالانه ده ها میلیون هزینه را صرفه جویی کند.”

“ما مسئولیت بررسی پلتفرم های IIoT و AR را بر عهده داریم و می آموزیم که چگونه می توانیم از آنها در یک کارخانه تولید فولاد بیشترین بهره را ببریم ، با آزمایش و آزمایش برای شناسایی موارد استفاده بهتر.”

وی ادامه داد: “این بدان معنی است که ما زمان زیادی را ذخیره می کنیم و هزینه های اولیه را که می تواند مانعی برای ورود دیجیتال به شرکت های صنعت ما باشد ، حذف می کنیم ، امیدوارم که پذیرش دیجیتال را تشویق کنیم ، زیرا ما اثبات کردیم که کار می کند و چگونه می توان آن را برای کسب و کار استفاده نمود .

PRISM توسط تیمی از رهبران صنعت در هیئت مشاوره صنعتی ما هدایت می شود ، از جمله فدراسیون آلومینیوم ، انجمن سازندگان کارخانه های تولید انگلیس ، فولاد بریتانیا ، فولاد Celsa ، فولاد آزادی ، فولاد ضد زنگ Outokumpu ، Sheffield Forgemasters ، دانشگاه سوانسی ، Tata Steel و شورای فلزات انگلستان. “

واقعیت افزوده علاوه بر بهینه سازی فرایندها و معرفی پیشرفت های جدید در کارایی ، همچنین برای به دست آوردن برخی از مهارت های سنتی در بخش مورد استفاده قرار خواهد گرفت که اگر دانش کارگران مسن قبل از بازنشستگی حفظ نشود ، ممکن است از بین بروند.

با استفاده از نرم افزار Vuforia P PTC ، Vuforia Expert Capture به اپراتورها و تکنسین ها اجازه می دهد تا کارهای روزمره خود را با دستورالعمل های گام به گام ، در زمان انجام کار خود ، فیلمبرداری کنند.

این مورد در “Cloud” بارگذاری می شود ، سپس افراد مبتدی یا افرادی که نقش خود را تغییر می دهند با استفاده از HoloLens یا RealWear برای دستیابی به یک تجربه عملی یا سایر دستگاهها مانند تلفن همراه ، رایانه لوحی یا رایانه رومیزی ، می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این ، برای حل مشکل و پشتیبانی زنده “در محل کار” ، Vuforia Chalk وجود دارد. با استفاده از دستگاه های تلفن همراه ، عینک های دیجیتال یا نشستن پشت میز – کارشناسان می توانند با کارمندان و مشتریان خارج از سایت ارتباط برقرار کرده و در زمان واقعی همکاری کنند. این برنامه ترکیبی از فیلم زنده ، صوتی و توانایی شرکت کنندگان از راه دور و محلی برای متن نویسی از کار مشترک خود و علامت گذاری در محیط دنیای واقعی است.

کریس اضافه کرد: “اگر به زودی اقدام نکنیم ، دانش ما در این صنعت از دست می رود و AR راهی ساده و مقرون به صرفه برای حفظ مهارت ها و تجربه در یک کتابخانه مجازی برای نسل های بعد به ما می دهد.”

در همکاری نزدیک با متخصصان PTC ، ما می توانیم نحوه ثبت اطلاعات ، فیلم ها و مهارت ها را در یک محیط بسیار سخت و شدید تنظیم کنیم. ما اعتقاد داریم که چارچوب اولیه را برای شروع کار بدست آورده ایم و همچنان که درباره چگونگی نقش فناوری های دیجیتال بیشتر می فهمیم ، فرآیندها را تطبیق خواهیم داد.

دیوید گرامر ، مدیر کل UKI برای PTC ، در ادامه افزودCovid-19 قطعاً موضوع دیجیتال را در کانون توجه قرار داده است ، اما به دلیل عدم آگاهی از نحوه تولید یک اصل ، هنوز مقاومت در برابر تصویب  آن وجود دارد. سود تجاری

“این پروژه با موسسه پردازش مواد به كل بخشها این فرصت را می دهد تا دریابند كه چگونه می توان AR را در یك كارخانه تولید فولاد زنده و بدون پتانسیل استفاده و توسعه داد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *