نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 8:29 ق.ظ

خلق شاهکار با تزریق رنگ به هر حباب

جودی کول -8 مارس 2021

 برای یک هنر مند خاص ، چه چیزی اعتیاد آورتر از ترکیدن حباب و شنیدن صدای رضایت بخش “پاپ-پاپ-پاپ” است؟ برای یک نقاش مستقر در نیویورک ، جواب استفاده از آن  ، خلق یک هنر واقعاً شگفت انگیز است.

بسیاری از مدارس هنری معروف وجود دارند: امپرسیونیست ها ، سورئالیست ها و کوبیست ها . اما در حالی که بیشترین کارهای بردلی هارت منعکس کننده Poantillists است – او با استفاده از تکنیک منحصر به فرد خود نقاشی معروف جورج سورات  یعنی یکشنبه در Grande Jatte را دوباره خلق کرده است  . در این حالت  ممکن است هارت با عنوان مناسب “تزریقگر” خوانده شود.

جدیدترین ساخته هارت   در ادای احترام به افسانه رپ ، Notuary B.I.G.  است . وی در مصاحبه با برنامه Localish ABC گفت: “من هزاران سرنگ را با رنگ آماده می كنم تا تابلو ها را رنگ بزنم ،” من پرتره هایی از جمله مرلین مونرو ، كورت كوبین مایكل جكسون ، دیوید بووی ، جان لنون را ساخته ام. “

در ابتدا قرار بود روش وی ( بنام بسته بندی حباب  ) به عنوان کاغذ دیواری با بافت به بازار عرضه شود. آنچه از نظر دکوراتور یک شکست سخت بود ، به نفع صنعت حمل و نقل – و بردلی هارت بود.

هارت به آرت اینسایدر گفت: “تحقیق در مورد تاریخچه بسته بندی حباب و فهمیدن این که هدف آن تولید کاغذ دیواری است ، مرا به این ایده عالی نزدیک کرد.” “نقاشی چیست ،  کمتر از اهمیت فرهنگی و ارزش تاریخی که ممکن است در طول زمان بدست آورد؟ این روش ظاهرا یک پوشش برای دیوار است. “

تا به امروز ، هارت کمی بیش از صد نقاشی تزریقی را به پایان رسانده است. این فرآیند پر زحمت شامل پر کردن سلول های حباب ردیف به پشت سر هم با رنگ های مختلف رنگ اکریلیک برای ایجاد تصویر است. وی تخمین می زند که برای تکمیل1800 تا 2500 سرنگی که برای نقاشی های وی روی یک پالت حاوی 116 رنگ ، چهار یا پنج روز طول می کشد.

هر پروژه دو نقاشی جداگانه تولید می کند – تصویر پیکسلی در جلو ، و یک تصویر امپرسیونیستی ارائه شده توسط قطره چکان از پشت – و انجام آن بین سه هفته تا یک ماه طول می کشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *