نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 4:20 ب.ظ

بهترین دانشگاه اسپانیا برای مدیریت کسب و کار

Lancaster University Lancaster Medical School Celebratory Reception 2017

11 مارس 2021توسط ارتباطات از Esade

برای دومین سال متوالی ، Esade رتبه 21 دانشگاه برتر جهان را برای آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار را اخذکرد.

Esade یک بار دیگر به عنوان بهترین دانشگاه اسپانیا برای تحصیل در مقاطع مدیریت بازرگانی (و بیست و یکم در جهان) در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS توسط افراد رتبه بندی می شود و هر ساله توسط درگاه های TopMBA و TopUniversities منتشر می شود. برای جرارد کوستا ، رئیس دانشیار کارشناسی مدیریت بازرگانی در Esade ، این یک شناخت مهم از یک مدل آموزشی نوآورانه است و می گوید : “یک تجربه آموزشی منحصر به فرد را برای دانشجویان فراهم می کند که موضوعات علمی را با یک رویکرد عملی و یک ارتباط دائمی با کسب و کار ها ترکیب مینماید. “

روش Esade ، که لیسانس مدیریت بازرگانی (BBA) در مدیریت بازرگانی و حقوق مشترک است ، بر سه رکن اساسی متمرکز است. کوستا افزود: “بهترین ابزارهای آموزش آنلاین و آفلاین ، به لطف یک داخلی سازی جدید ، توسعه و ادغام مفاهیم ، دانش جویان را بطور کامل در موضوع غرق می کنند.”

لیسانس مدیریت بازرگانی Esade (BBA) در حال حاضر 429 دانشجو از 43 کشور مختلف ثبت نام کرده است. این دوره چهار ساله تنوع فرهنگی زیادی ایجاد می کند که یادگیری را غنی می کند و برنامه را می توان به طور کامل به زبان انگلیسی یا دو زبانه (با افزایش تدریجی به زبان انگلیسی) مطالعه کرد.

رتبه بندی QS بر اساس موضوع شهرت علمی ، اشتغال زایی ، بهره وری و تأثیر انتشارات دانشگاهی را در نظر می گیرد.

اشتغال و ارتباطات کسب و کار

حدود 95٪ دانشجویان Esade BBA در سه ماه پس از فارغ التحصیلی کار را ، عمدتا در زمینه مشاوره (48٪) ، کالاهای مصرفی (19.2٪) ، خدمات مالی (9.6٪) ، تجارت (8.8٪) و فناوری (8٪) – و در کشورهای اروپایی مانند انگلستان ، فرانسه ، سوئیس و اسپانیا شروع می کنند.

این سطح بالای اشتغال به دلیل ارتباط برنامه قوی با دنیای تجارت ، هم در کلاس های درس ، که بسیاری از متخصصان در آن شرکت می کنند ، و موارد واقعی زیادی مورد مطالعه قرار می گیرد ، و هم در خارج از کلاس با کارگاه ها و رویدادهای مختلفی که توسط خدمات کسب و کار دانشگاه سازمان یافته است. با استفاده از یک روش نوآورانه ، این برنامه ها آموزش دقیق آکادمیک را با یادگیری  تجربی که در آن مطالعات موردی داخلی برجسته است ، ترکیب می کنند . دانشگاه با شرکت های معتبر که هر ساله مسابقات را ترتیب می دهند و در آنها موارد واقعی برای حل کردن به دانشجویان ارائه می شود.

جرارد کوستا در پایان گفت: “فارغ التحصیلان Esade دارای مشخصات تنوع ، انعطاف پذیر و خلاق هستند – و همچنین مهارت های تحلیلی ، ارتباطی و مذاکره بسیار خوبی دارند که آنها را قادر می سازد ابتکارات تحول آفرین را توسعه دهند و مسئولیت های کلیدی را در دنیای مدیریت کسب و کار به عهده بگیرند.”

https://sciencebusiness.net

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *