نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 12:53 ق.ظ

پلتفرم مهندسی گزینه های ابری مشترک برای تولید پایدار

9  مارس 2021توسط دانشگاه پوردو

یک مبتکر مهندسی دانشگاه پردو یک پلتفرم مبتنی بر ابر ابداع کرده است که هدف آن نقشه برداری از شبکه های وابستگی بین صنایع برای تولید مواد و ضایعات در میان تولیدکنندگان در بخشهایی مانند مواد شیمیایی ، دارویی و سایر صنایع مرتبط با اقتصادهای مبتنی بر زیست است.

شوتا سینگ ، استادیار کالج مهندسی پوردو ، تیمی را هدایت کرده که روش جدیدی را برای ایجاد خودکار جداول ورودی-خروجی فیزیکی برای ردیابی جریانات در شبکه های تولیدی ایجاد کرد. این یک فناوری جدید بنام  PIOTs نقشه برداری دقیق از وابستگی بین صنعتی را برای دستیابی به یک هدف تولید ارائه می دهد که می تواند به تعیین نتایج اقتصادی و زیست محیطی برای مسیرهای مختلف تولید بر اساس نیازهای مواد کمک کند.

سینگ گفت: “بر خلاف فن آوری های فعلی که از سیستم های طبقه بندی شده جریان داده یا تقریب سری زمانی برای پر کردن باند گروههای داده استفاده می کنند ، سیستم عامل جدید ما امکان ایجاد تغییرات پویا در شبکه تولید را از طریق مدل های مکانیکی ایجاد شده به عنوان کدهای رایانه یا سیستم های شبیه سازی برای به روزرسانی ساختار شبکه برای تعاملات صنعتی فراهم می کند. . “هدف این فناوری کمک به تولیدکنندگان برای ردیابی جریان مواد و تأمین تقاضای شبکه برای بهینه سازی فرآیند و کاهش ضایعات کلی و همچنین کمک به فرایند تصمیم گیری برای انتخاب پایدارترین و مقاوم ترین فناوری در هر شبکه تأمین کننده است. “

سینگ گفت که الگوریتم های موجود در این مدل مدولار از پایین به بالا به نقشه برداری از جریان منابع با دقت و اطمینان بیشتر کمک می کنند ، زیرا داده ها با استفاده از این روش به راحتی بر اساس مدل های مکانیکی سازگار می شوند. وی افزود که این پلت فرم یک محیط مشترک مبتنی بر ابر را ارائه می دهد که ممکن است برای صنایع دارویی ، غذایی و صنایع شیمیایی کاربرد داشته باشد.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *