نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 12:43 ق.ظ

اتحادیه اروپا می خواهد تا سال 2030 سهم میکرو تراشه را دو برابر کند

9 مارس 2021

در حال حاضر نیمه هادی ها بخش مهمی در محصولات با کاربرد روزمره مانند اتومبیل و تلفن همراه دارند و اروپا به واردات چین و آمریکا به میزان 440 میلیارد یورو (523 میلیارد دلار) وابسته است.

مقامات گفتند که اتحادیه اروپا قصد دارد به میزان 20 درصد نیمه هادی های جهان را تا سال 2030 را در اختیار گیرد زیرا به نظر می رسد اروپا به یک قدرت فناوری برای رقابت با ایالات متحده و چین تبدیل شود.

براساس نقشه راه جدید ، کمیسیون اروپا همچنین از اتحادیه اروپا می خواهد اولین رایانه کوانتومی خود را قبل از پایان دهه توسعه دهد تا برای دوره جدیدی در محاسبات سریع آماده شود.

کمبودهای ناشی از تغییر در زنجیره های تأمین به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، برخی از تولیدکنندگان بزرگ را مجبور به تعلیق خطوط تولید کرده است.

تیری برتون ، نماینده کمیسیون بازار داخلی اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران ، خواستار تولید دو برابری این قاره در این دهه شده وگفت: “ما در سال گذشته یکی از اولین کسانی بودیم که زنگ خطر را به صدا در آوردیم.

این طرح که اولویت های دیجیتالی اتحادیه را به اهداف مشخص تبدیل می کند ، همچنین به یک نیروی کار آموزش دیده ، زیرساخت های بهتر و تحول در خدمات عمومی نیاز دارد.

اتحادیه اروپا همچنین کشورهای عضو را به داشتن 20 میلیون متخصص IT در پایان دهه سوق می دهد ، در حالی که  این تعداد 7.8 میلیون نفر در سال 2019 است.

حداقل 80 درصد از جمعیت بزرگسال نیز برای رقابت در دنیایی کاملا دیجیتالی شده به مهارت های پایه دیجیتال نیاز دارند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *