نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 5:14 ق.ظ

جنرال موتورز به دنبال ساخت کارخانه تولید باتری دوم است

4 مارس 2021توسط تام کریشر

جنرال موتورز در حال جستجو برای یافتن سایتی برای ساخت دومین کارخانه تولید باتری ایالات متحده با مشارکت در سرمایه گذاری مشترک از سوی ال جی شیمی کره است. سخنگوی جنرال موتورز ، دان فلورس می گوید این شرکت ها امیدوارند که در نیمه اول سال درباره یک سایت تصمیم بگیرند.

سخنگوی شرکت دن فلورس گفت ، این شرکت ها امیدوارند که در نیمه اول سال درباره یک سایت تصمیم بگیرند.

فلورس نمی گوید که این شرکت به دنبال کجا می رود ، اما احتمالاً در نزدیکی مجتمع کارخانه GM Spring ، تنسی باشد که یکی از سه مکانی است که این شرکت برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی تعیین کرده است.

در حال حاضر یک سرمایه گذاری مشترک بین جنرال موتورز و ال جی شیمی در حال ساخت یک کارخانه تولید باتری 2 میلیارد دلاری در لردستاون ، اوهایو ، نزدیک کلیولند است که حدود 1000 نفر را در آن مشغول به کار خواهد کرد. این سایت تقریباً به دو کارخانه تولید خودرو الکتریکی دیگر جنرال موتورز نزدیک است ، یکی در دیترویت و دیگری در شمال شهر در شهر اوریون ، میشیگان.

اگر جنرال موتورز بتواند هدف خود را در تبدیل اتومبیل های سواری جدید خود از موتورهای احتراق داخلی به برقی تا سال 2035 تأمین کند ، احتمالاً به ظرفیت باتری بسیار بیشتری نیاز دارد.

ال جی شیمی اکنون یک کارخانه تولید سلول باتری در هلند ، میشیگان دارد که  هاچ بک شورولت بولت و SUV برقی جدید Bolt را تأمین می کند.

تحلیلگران صنعت گفته اند كه خودروسازان با دور شدن صنعت از خودروهای بنزینی ، با كمبود جهانی باتری روبرو می شوند. بیشتر باتری های جهان در چین و سایر کشورها ساخته می شوند.

وال استریت ژورنال ابتدا گزارش داد كه جنرال موتورز و ال جی شیمی در حال پیگیری سایتی در تنسی برای ساخت كارخانه جدید تولید باتری هستند.

حداقل بر اساس فروش خودروهای الکتریکی ایالات متحده سرمایه گذاری GM خطرناک است . سال گذشته وسایل نقلیه الکتریکی با باتری کامل تنها 2٪ از بازار ایالات متحده با 14.6 میلیون فروش خودرو جدید را به خود اختصاص داده اند. اما خودروسازان قرار است 22 مدل الکتریکی جدید را امسال ارائه دهند و در حال پذیرش مشتری هستند.

شرکت مشاوره LMC Automotive پیش بینی می کند که فروش خودروهای مجهز به باتری ایالات متحده از سال 2023 به بیش از 1 میلیون در سال برسد و در سال 2030 به بیش از 4 میلیون برسد.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *