نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 12:51 ق.ظ

ثبت نام ۱۳ هزار واحد صنعتی در سامانه تاپ

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل  از  شاتا، برات قبادیان در همایش ملی رویداد ایران جهش که روز یک‌شنبه ۱۷ اسفند در اراک به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: در حال حاضر زمینه برای ثبت نام استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی فراهم شده است و در حدود یک هزار استاد و دانشجو ثبت نام کرده اند. از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا در کشور اگر فقط ۱۰ درصد از آنان در این سامانه ثبت نام کنند یعنی ١٢٠ هزار حل مساله که می تواند تحول مطلوبی را هم در تولید دانش بنیان و هم اشتغال پایدار آموختگان نخبه ایجاد کند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: ۳۰ هزار نفر ساعت کار و فعالیت انجام شده تا ضمن تدوین و اجرای طرح، کاربران و به ویژه دانشجویان، استادان و صنعتگران آگاه شوند و در سامانه «تاپ» ثبت نام کنند.

وی در ادامه افزود: دانشجویان و اساتید با ثبت نام در این سامانه، پایان نامه ها و رساله های خود را بر اساس نیاز بنگاه‌ها و کسب مهارت و توانمندی ورود به بازار کار، تدوین می‌کنند.

قبادیان با اشاره به طرح‌های آماده عقد قرارداد تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار طرح از بین پنج هزار طرح، آماده عقد قرارداد با شرکت‌های صنعتی، معدنی، تجاری، نفت، گاز، پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان و صنایع دفاع است.

https://dolat.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *