نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 11:52 ب.ظ

نکاتی درباره استخدام کارگران ماهر تولید

آدرین سلکو16 فوریه 2021

با از بین رفتن مشاغل زیادی به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، مردم در حال خارج شدن از مناطق شهری هستند که اگرچه این ممکن است از برخی جهات یک حرکت مثبت باشد ، اما استخدام برای مشاغلی که باید دردرون دیوارهای یک مرکز تولید ، کار کنند ، دشوارتر است.

هدر سالرنو ، معاون ارشد بازاریابی برای Appcast ، توضیح می دهد: “در کارخانه های سراسر کشور ، مکان های ثابت ، حاشیه های کاری باریک و رقابت بالاتر ، بکارگیری نیروی کار یقه آبی را فوق العاده دشوار می کند.”

سالرنو برای اثبات حرف خود ، به تحقیقاتی که شرکت وی انجام داده و تعداد کلیک روی آگهی های جذب شغل به این نتیجه رسیده که این امر ، 16.5 درصد کاهش یافته است . سالرنو توضیح می دهد که علت این رکود اقتصادی به احتمال زیاد به دلیل  همه گیری و اوج شدید درموج دوم آن است. با این وجود ، وی به مدیران استخدام صنعتی توصیه می کند تا برنامه های خود را برای استخدام بررسی کنند. وی همچنین پیشنهاد می کند تبلیغات شغلی را بررسی کنید تا روشهایی را برای افزایش احتمال تبدیل متقاضیان به کارمندان خود در نظر بگیرید.

Salerno نکات خاصی را به IndustryWeek ارائه داده است:

روند درخواست را ساده کنید

متقاضیان کار به طور فزاینده ای از کارهایی که می توان آنها را  با دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنند پیگیری می کنند. با این حال ، این بدان معنا نیست که بیشتر جویندگان کار با کلیک روی تبلیغات شغلی تلفن همراه متقاضی می شوند. او می گوید: “هر جویای کار در تلفن همراه (یا دسک تاپ) که روی آگهی شغلی شما کلیک می کند هزینه تبلیغات را هدر نمی دهد” ، “بنابراین ، مدیرانمشاغل صنعتی باید ارزیابی کنند که آیا فرآیندهای ناکارآمد درخواست مانع جستجوی کار می شود.”

برای بهینه سازی نرخ تبدیل ، فقط سوالات لازم برای احراز صلاحیت یک متقاضی را بپرسید. سالرنو می گوید: “در صورت امکان ، از به ورود به سیستم عامل خود در هنگام درخواست استفاده نکنید ؛ این امر میزان نامزدها را در روند درخواست به شدت کاهش می دهد.”

زمان و عناوین را در نظر بگیرید

داده های گزارش معیار بازاریابی استخدام سالانه Appcast نشان می دهد که در حالی که حجم ترافیک اعمال شده توسط تلفن همراه از افراد جویای کار در آخر هفته ها بیشتر است ، نرخ تبدیل قوی تر در اوایل هفته اتفاق می افتد ، این بدان معنی است که مقرون به صرفه ترین زمان هفته است برای جلب جویندگان است.

از نظر استخدام ، سالرنو به کارفرمایان پیشنهاد می کند:

  • تعیین کنید که هدف از تبلیغات یک کار خاص چیست – آیا صرفه اقتصادی دارد.
  • مشاغل را با توجه به اهداف مورد نظر ارسال کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که روند برنامه برای تلفن همراه بهینه شده است.

“برای جلب توجه متقاضیان کار ، استخدام کنندگان باید از محتوای تبلیغات خود آگاه باشند. به عنوان مثال: عنوان شغلی چگونه بر اثربخشی تبلیغ تأثیر می گذارد؟ عناوین شغلی باید کوتاه (1-3 کلمه) و مستقیم باشد و شامل علایم خاص نباشد. ، مانند & و $ ، “او می گوید. “علاوه بر این ، عناوین شغلی را بنویسید که متقاضیان شما واقعاً آنها را جستجو می کنند و از اصطلاحات زائد مانند” نینجا “یا” گورو “یا” راک استار “صرف نظر کنید. در بسیاری از موارد ، عنوان شغلی لحظه ایجاد یا شکست برای جویندگان کار است اگر آنها را در عنوان شغلی خود سردر گم کنید ، ممکن است یک متقاضی واجد شرایط باشد را از دست داده اید. “

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *