نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:36 ب.ظ

وبینار نقشه راه دیجیتال مارکتینگ

https://cdn.isna.ir/d/2021/02/14/3/61853732.jpg

    دوشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

 انجمن علمی دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وبینار نقشه راه دیجیتال مارکتینگ را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، دیجیتال مارکتینگ یکی از بخش‌های مارکتینگ و بازاریابی است که با رشد تکنولوژی و ابزارهای آنلاین، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌ است.

“محدوده بازی دیجیتال مارکتینگ”، “اجزا، مزایا و مراحل دیجیتال مارکتینگ”، “آشنایی با تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ”، “قیف فروش دیجیتال”، “تعریف پرسونا و سفر مشتری”، “شناخت رسانه های دیجیتال”، “ملاحظات طراحی یک برنامه اجرایی دیجیتال مارکتینگ”، “جایگاه بازاریابی محتوایی” و “ابزارهای کاربردی در دیجیتال مارکتینگ” از جمله موضوعات و سرفصل‌های مورد بحث این وبینار است.

این وبینار با ارائه محمد شکاری ـ بنیان‌گذار و مدیرعامل اینفوگرام و مدرس دوره‌های دیجیتال مارکتینگ، روز پنجشنبه هفتم اسفندماه ساعت ۱۸ الی ۲۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام به لینک http://skill-center.ir/events/startalk۴-winter۹۹-ind مراجعه کنند.

https://www.isna.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *