نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 11:10 ق.ظ

چگونه کلمات شعار گونه بازاریابی می تواند به برند کمک کند

توسط بن ام رابرتز ژانویه ۲۰۲۱

اصطلاحات بازاریابی در همه جا وجود دارند. قبل از مواجه شدن با آنها ، به سختی می توانید یک یا دو پاراگراف را درباره آن بیان کنید. در بعضی موارد ، از واژه های پر طمطراق برای کمک به خوانندگان در درک یک موضوع ، بسیار عالی و دقیق استفاده می شود.

من مأموریت دارم تا اطمینان حاصل کنم که از کلمات تبلیغاتی بازاریابی و به طور کلی از واژه های پر هیاهو به درستی استفاده می شود. در این پست ، شما می آموزید که چگونه از کلمات buzz برای ایجاد اقتدار در موضوعی که افراد می توانند با آن ارتباط برقرار کنند ، استفاده کنید.

هیاهوی بازاریابی این فرصت را برای شما فراهم می کند تا دانش ، ایده ها و علاقه های خود را به اشتراک بگذارید. و از آنجا که کلمات و واژه هایی فقط مرتبط با یک صنعت خاص هستند ، این منحصر به فرد بودن به شما امکان می دهد اقتدار ایجاد کنید.

بیایید به عنوان مثال به مارک شفر ، مشاور بازاریابی شبکه های اجتماعی نگاه کنیم. وی اصطلاح “شوک محتوا” را ابداع کرد ، که اساساً بررسی می کند که چگونه مدل فعلی بازاریابی محتوا پایدار نیست زیرا مقدار آن بسیار زیاد است و زمان کمی برای خواندن آن موجود است. آنچه که به عنوان یک عبارت شروع شده است اکنون به یک واژه خبری تبدیل شده است. این واژه هیاهواکنون برای انتقال دانش در مورد بازاریابی محتوا استفاده می شود. اگر اصطلاح “شوک محتوا” را بشنوید ، به احتمال زیاد نام شفر را نیز در همان لحظه می شنوید.

این همان واژه ی قدرتمندانه است که به شما کمک می کند دانش و ایده خود را به اشتراک بگذارید. شفر قبلاً به عنوان یک مرجع در این زمینه شناخته می شد ، اما اصطلاحی که او ایجاد کرد درهای جدید و طرز تفکر جدیدی را گشود. این همچنین به او کمک می کند تا از هر شخص دیگری که در مورد ایجاد محتوا و بازاریابی محتوا صحبت می کند ، متمایز شود.

حتی اگر از کلید واژه دیگری استفاده می کنید که قبلاً درفضای مجازی منتشر شده است ، باز هم می توانید دانش خود را در مورد آن به اشتراک بگذارید. بیایید از اصطلاح “کسب و کار گفتگو” به عنوان مثال استفاده کنیم. این کلید واژه توسط Uber’s Chris Messina ساخته شده است و استفاده از آن برای همه رایگان است. این بدان معناست که اگرچه رقابت افزایش یافته است ، همچنین به این معنی است که افراد و مارک های بیشتری این اصطلاح را دنبال می کنند ، افرادی که می خواهند بیشتر بدانند. اگر شما قادر به تبدیل شدن به یک استارت آپ باشید و بتوانید ایده ها ، دانش و تجربیات خود را قبل از این که رقابت شدید شود به اشتراک بگذارید ، می توانید موارد زیر را در رابطه با کلمات کلیدی ایجاد کنید.

محتوایی ایجاد کنید که شما را با این اصطلاح همسو کند و از آن استفاده کنید.

فقط از یک اصطلاح استفاده نکنید زیرا فکر می کنید این اصطلاح فانتزی و مدرن به نظر می رسد.

از واژه های پر هیاهو برای تعمیق بیشتر موضوع و نه استفاده بیشتر از فناوری ، استفاده کنید.

یکی از بزرگترین موضوعات ایجاد محتوا این است که مقدار زیادی از آن وجود دارد و همه به یک شکل به نظر می رسند. این موضوع باز هم موردی است که از واژه های بد استفاده می شود. بنابراین به جای تلاش برای استفاده هر چه بیشتر از واژه های زنجیره ای ، باید به یک کلید واژه خاص بپردازید.

برای ایجاد چیزی منحصر به فرد و قدرتمند به تجربیات ، بینش ها و ایده های خود مراجعه کنید – این همان چیزی است که مردم می خواهند در مورد آن بخوانند. اگر می خواهید در موضوعی مرجع شوید ، باید چیزی را ارائه دهید که افراد در جاهای دیگر پیدا نکنند.

چه عاملی باعث می شود افرادی که شما را مسئول موضوعات مختلف می دانند  شما را از دیگران متمایزکنند؟ آنها صاحب یک فضا هستند ، به شما کمک می کنند موضوعی را بفهمید ، یا باعث می شوند که از منظر جدید به چیزها فکر کنید. آنها این کار را با صحبت کردن در مورد هر موضوع بازاریابی بصورت باز انجام نداده اند. آنها این کار را با خاص بودن و بینش در طیف کوچکتر از موضوعات انجام داده اند.

همیشه به خاطر داشته باشید که شما همان چیزی هستید که خلق می کنید. اگر می خواهید به عنوان یک مرجع دیده شوید ، باید محتوای معتبری ایجاد کنید.

هنگامی که محتوای عمومی را مشاهده می کنید که با سایر موارد مشابه یکسان است ، احتمالاً می توانید نویسنده را در مورد یک موضوع معتبر بدانید. اگر می خواهید یک مرجع باشید ، نمی توانید کاری را که بقیه انجام می دهند تولید کنید – شما باید چیز جدیدی ایجاد کنید ، چیزی که فقط شما می توانید آن را ایجاد کنید و چیزی که به آن افتخار می کنید نام خود را کنار آن بگذارید.

هرچه بیشتر خود را در یک واژه غرق کنید ، تبدیل شدن به یک  مرجع در آن آسان تر است. با صرف وقت برای تحقیق و یادگیری در مورد یک موضوع ، ایده های منحصر به فردی در مورد آن موضوع خواهید یافت. و این افکار منحصر به فرد همان چیزی است که شما را متمایز کرده و به شما کمک می کند تا از بقیه بالاتر بروید.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *