نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 2:35 ق.ظ

اتحادیه اروپا می خواهد جهشی بزرگ در مسابقه فضایی ایجاد کند

14 ژانویه 2021 توسط شانا کلی

اتحادیه اروپا با پیوستن به صف شرکت ها و دولت هایی که قصد ارائه خدمات اینترنتی از فضا را دارند ، متعهد  به سرمایه گذاری کلان در دوره جدیدی از تجاری سازی فضا شده است.

تیری برتون ، نماینده بازار داخلی اتحادیه اروپا ، این هفته گفت که می خواهد در اسرع وقت به کار خود ادامه دهد. ایده این است که صدها ماهواره برای اینترنت را به مدار بفرستیم.

وی در سیزدهمین کنفرانس فضایی اروپا گفت: “هدف من این است که سریع پیش بروم.” و بنابراین مناسب است که کمیسیون امسال پیشنهادی را به پارلمان اروپا و شورا ارائه دهد تا بتوانیم به طور مشخص حرکت کنیم. “برتون گفت که او مطالعه ای را برای تعیین دامنه سیستم سفارش داده است و بازخورد آن تا آوریل اعلام می شود.

ابتکار عمل اتحادیه اروپا همزمان با رونق بخش خصوصی به فضا است که توسط حامیان بسیار ثروتمندی مانند الون ماسک ، جف بزوس و ریچارد برانسون تبلیغ می شود.

هوگو آندره کوستا ، عضو هیئت مدیره آژانس فضایی پرتغال ، در کنفرانس گفت: “اسپیس ایکس بازار را تغییر داد و ما باید از پس آنها برآییم.”

سیستم اینترنتی پیشنهادی اتحادیه اروپا شبیه Starlink است ، یک مجموعه بزرگ از ده ها هزار فرستنده در مدار که توسط Musk’s SpaceX به مدار ارسال می شوند.

یک کار مشابهی در آمازون در جریان است ، در حالی که دولت انگلیس 500 میلیون پوند برای خرید 45 درصد از اپراتور ماهواره OneWeb ، با هدف ایجاد پوشش اینترنتی پرداخت كرده است.

هرو دري ، مدير عامل تالس آلنيا اسپيس ، سازنده  صنایع هوا و فضا در فرانسه-ايتاليا ، گفت: “تسلط بر جريان ديجيتال براي آينده كليدي است.

دري ، كه شركت او مسوول تأمين سخت افزار Lunar Gateway ، مأموريت آمريكا براي ساخت يك ايستگاه فضايي در اطراف ماه است ، گفت  : اروپا تلاش هاي شركت هايي مانند مايكروسافت را براي گسترش محاسبات ابر در فضا دنبال مي كند. ارائه دهندگان ابر از زمان شیوع COVID-19 تاکنون شاهد افزایش تقاضا بوده اند ، زیرا کسب و کارهای بیشتری از خدمات خود برای پشتیبانی از کار در خانه استفاده می کنند.

دري گفت: “ما بايد از اين بهتر عمل كنيم.” “ما نمی توانیم اجازه دهیم که شرکتهای آمریکایی در این مسابقه به تنهایی پیش بروند.”

https://sciencebusiness.net

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *