نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 8:57 ق.ظ

کمپین و آرم جدید برای جنرال موتورز

New campaign, and logo, for GM in a bid to electrify image

8 ژانویه 2021توسط تام کریشر

این تصویر ارائه شده توسط جنرال موتورز نشان جدید شرکت را نشان می دهد. جنرال موتورز در حال تلاش برای تغییر شکل تصویر خود از یک سازنده وانت و SUV مجهز به گاز به یک شرکت خودروسازی پاک و سبز ، در حال تغییر آرم شرکت خود و ایجاد یک کمپین بازاریابی خودروی الکترونیکی است. این خودروساز 112 ساله دیترویت می گوید ، جمعه ، 8 ژانویه 2021 ، این کمپین جدید ، چشم انداز مترقی شرکت GM را نشان می دهد زیرا قول می دهد تا پایان سال 2025 تعداد 30 وسیله نقلیه مجهز به باتری را در سطح جهان عرضه کند.

جنرال موتورز به جای سازنده وانت و SUV های مجهز به گاز ، آرم شرکت خود را تغییر داده و یک کمپین بازاریابی وسایل نقلیه الکتریکی برای تغییر شکل چهره خود به عنوان یک شرکت خودروی پاک ، آغاز کرده است.

این خودروساز 112 ساله دیترویت قول داده است تا پایان سال 2025 30 وسیله نقلیه مجهز به باتری را در سطح جهان عرضه کند و روز جمعه گفت که کمپین جدید چشم انداز مترقی آن برای آینده را برجسته می کند.

جنرال موتورز گفت که این صنعت برای تولید انبوه وسایل نقلیه الکتریکی به نقطه تغییر در تاریخ تبدیل شده است.

GM در حال حذف آرم قدیمی مربع آبی خود و جایگزین کردن آن با یک gm کوچک با گوشه های گرد است. این شرکت می گوید که این بزرگترین تغییر در لوگوی خود از سال 1964 است. “m” در آرم زیر نشان داده می شود تا بیشتر شبیه یک شاخه برق باشد.

دبورا وال ، مدیر ارشد بازاریابی جهانی GM گفت: “ما احساس کردیم لحظه ای تحول آفرین است که در آن دوباره تغییر خواهیم کرد.” “پیام ما در اینجا این است که ما معتقدیم باید برای همه خودروی الکتریکی وجود داشته باشد.”

جنرال موتورز امیدوار است که کمپین “همه در” خریداران را برای دوره جدیدی از قوتی محرکه خودرو آماده کند.

در اواخر سال گذشته ، جنرال موتورز گفت که در حال رسیدن به دستیابی به موفقیت در موضوع شیمی باتری است که باعث می شود وسایل نقلیه الکتریکی در مقایسه با موتورهای احتراق داخلی در کمتر از 5 سال مقرون به صرفه شوند. بعضی از آنها قادر خواهند بود تا 450 مایل در هر بار شارژ و از صفر تا 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) را در سه ثانیه طی کنند.

واهل گفت ، این آرم جدید به هر کجا که اکنون GM دارای آرم است ، شامل وب سایت ها و ساختمان ها می رود.

این شرکت از حدود یک دهه پیش با تأکید بر مارک های خاص ، قرار دادن آرم را روی بدنه خودرو متوقف کرد. اما جنرال موتورز می گوید آرم جدید سرانجام جایگزین آرم قدیمی شیشه پنجره و برخی قطعات دیگر خواهد شد.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *