نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 2:36 ب.ظ

ویژگی های ۲۵ ساله ها یا نسل z

z

در اینجا برخی از ویژگی های Gen Z آورده شده است که به شما امکان می دهد در آینده نزدیک از آنها بعنوان  رهبران کسب و کار استقبال کنید.

اعضای نسل Z که بین سالهای 1995 و 2010 متولد شده اند ، در حال حاضر 20٪ از نیروی کار در جهان را تشکیل می دهند  و حتی اگر اکثر آنها هنوز در حال تحصیل هستند ، به عنوان یک عامل اساسی در تحول جهان فعلی در نتیجه بیماری همه گیر کرونا ، محسوب می شوند.

چند سال دیگر ، این نسل مجبور خواهد شد عملاً دنیا را تصاحب کند ، اما آیا آنها آماده مقابله با چالش هایی هستند که این مسئله به دنبال دارد؟ در اینجا برخی از ویژگی های Gen Z آورده شده است که به شما امکان می دهد در آینده نزدیک از رهبری آنها استقبال کنید.

۱. بومیان عصر دیجیتال

 جهان را بدون صفحه نمایش ، شبکه های اجتماعی دیجیتال یا تلفن های هوشمند نمی شناسند ، بنابراین همیشه متصل هستند ، چند کاره و چند صفحه ای هستند. یک نظرسنجی که توسط شرکت Dell Technologies از بیش از 12000 جوان از 17 کشور انجام شده است ، نشان داد که 80٪ آنها آرزو دارند که با فناوری پیشرفته کار کنند ، در حالی که 52٪ از داشتن مهارت های فنی مورد نیاز کارفرمایان مطمئن هستند.

۲. آگاهی اجتماعی و زیست محیطی

این امر باعث می شود آنها علاوه بر مشارکت فعال (و حتی تأسیس) در سازمان های زیست محیطی یا با هدف اجتماعی ، مصرف کنندگان با وجدانی هستند که مارک های پایدار را انتخاب می کنند و بسیار بازتر و فراگیرتر از نسل های قبلی خود باشند.

۳. عملگرا و واقع بین

به عبارت دیگر ، ترکیبی کامل بین رویاپردازان هزاره و افراد عقلانی هستند .

۴. سازگار و انعطاف پذیر

آنها ویژگی های دارند که شرایط مختلف را درک و در تطابق با آن شرایط سازگار ترند و با انعطاف با موضوعات برخورد می کنند .

پیر ترین آنها به سختی 25 سال سن دارند ، با این حال ، آنها قبلاً تهدیدهای تروریسم ، تغییر آب و هوا ، چندین رکود اقتصادی و حتی یک بیماری همه گیر را تجربه کرده اند ، که به آنها این امکان را داده است که ظرفیت مقاومت خود را افزایش دهند و با محیط های نامطلوب سازگار شوند.

۵. خلاق و خودآموز

به همین دلیل ، مربیان باید ابزارهای جدیدی برای “پرورش” دانش در جوانان ، که علاقه مند به خودآموزی هستند و مهارت های نرم را بخشی اساسی از روند آموزش خود می دانند ، پیدا کنند.

۶.آنها روی آنچه علاقه مند هستند کار می کنند.

این امر به آنها این امکان را می دهد تا آگاهانه انتخاب کنند که در کدام شرکت  کار کنند و یا برای خود اشتغالی کار کند ، خود را با زمینه های مختلف کاری (مانند دفتر کار خانگی یا طرح های ترکیبی که توسط قانون جدید ایجاد می شود) سازگار کنند و بدون تعصب با نسل های قبلی خود زندگی کنند.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *