نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 3:29 ب.ظ

۳دلیل برای اینکه سال جدید بهترین زمان برای شروع یک کار تجاری است.

توسط جیمز گیلمر دسامبر ۲۰۲۰

توضیح : این مطلب مربوط به کشور آمریکاست .

واقعیت این است که شروع کار در آغاز سال مزایای مشخصی دارد. کارآفرینان باهوش دقیقاً مانند بقیه ما اهدافی دارند ، اما آنها برای صرفه جویی در هزینه های راه اندازی و استفاده از تخفیف های مالیاتی ، وقت خود را برای ثبت اسناد حقوقی خود می گذارند. آنها همچنین می دانند که آنانکه قبل از پایان سال شروع به کار میکنند ، می توانند در سال جدید زمین بخورند.

1. مزایای مالیاتی و دفترداری

کارآفرینی را به من نشان دهید که از معافیت مالیات اضافی بهره مند است. دقیقاً به همین دلیل ژانویه بهترین زمان برای تشکیل کسب و کار جدید است – کارنامه قرمز کمتری وجود دارد!

اول اینکه ، دفترداری بسیار ساده تر است. به جای ثبت و نگه داشتن حساب  و بستن آن ها برای چند هفته از یک سال کوتاه ، بسیاری از کارآفرینان یک تاریخ شروع تمیز 1 ژانویه را دوست دارند.

به طور کلی ، کسب و کارها موظفند هر سالی که وجود داشته باشد ، فارغ از میزان درآمد یا سود خود در این مدت ، اظهارنامه مالیاتی ارائه دهند. علاوه بر این ، مالکان موظفند سود و زیان حاصل از LLC یا درآمد سهامداران شرکت خود را در اظهارنامه مالیات بر درآمد شخصی خود اعلام کنند. این امر بسیاری از کارآفرینان را با این انتخاب روبرو می کند: شروع کار در اواخر سال و ارائه  اظهار نامه  مالیاتی تجاری بلافاصله ، یا انتخاب تاریخ شروع ژانویه برای نهاد تجاری خود و ارائه اولین اظهارنامه مالیاتی خود در سال بعد.

بسیاری از کارآفرینان هیچ دلیل عملی برای پرداخت مالیات اضافی ، هزینه های حرفه ای یا پیچیدگی کلی ثبت اظهارنامه مالیاتی کسب و کارها برای چند هفته فعالیت کوتاه ندارند. در نتیجه ، آنها ممکن است انتخاب کنند که کار خود را در ژانویه آغاز کنند و این سردرد را به سال بعد موکول کنند. علاوه بر این ، کارآفرینان ممکن است بتوانند هزینه های اضافی راه اندازی مانند فضای دفتر کار خانگی ، هزینه های ثبت نام ایالتی و هزینه خدمات حرفه ای را کسر کنند ، بنابراین مهم است که از یک حسابدار یا وکیل در مورد امکان پذیر بودن و زمان آن راهنمایی بگیرید.

2. عجله در سازمان های دولتی

شاید تا الان فکر کنید که شروع کار خود از اول ژانویه ایده خوبی است. اما صبر کنید . آیا آژانس های دولتی در روز سال نو تعطیل نیستند؟  پس چگونه ممکن است آن تاریخ شروع کسب و کارم را تأمین کنم؟ این یک سوال عالی است.

همچنین در نظر بگیرید که هزاران نفر در سراسر ایالات متحده در چند روز و هفته های سال جدید اسناد تشکیل نهادهای تجاری را ثبت می کنند. در نتیجه ، دفاتر شرکت های دولتی و کارمندان آنها هر ساله با تعداد زیادی پرونده مواجه می شوند. این بدان معناست که کارآفرینان برای تأسیس رسمی کسب و کار خود با انتظار طولانی مدت غیرمعمول روبرو هستند. آن روزهای اضافی – یا حتی هفته ها – می تواند منجر به تاخیر در سودآوری و ناامیدی فوری شود.

این راز در خود سند تشکیل شرکت نهفته است. بسته به نوع موجودیت شما و ایالت خود ، ممکن است سوالی پیدا کنید که شبیه فرم تشکیلات وزارت امور خارجه فلوریدا برای LLCباشد .

این مثال مربوط به موارد سازمانی فلوریدا LLC است. متوجه خواهید شد که وزارت امور خارجه انتخاب می کند: آیا دفتر آنها هنگام دریافت این سند باید LLC را تأیید کند یا در تاریخی که درخواست دهنده مشخص کرده است.

در این مثال ، یک کارآفرین می تواند اول ژانویه را به عنوان تاریخ موثر مورد نظر خود وارد کند و اکنون پرونده خود را به دولت ارائه دهد. بازرسان ایالتی پرونده را به ترتیب دریافت آن پردازش می کنند. با این حال ، کارآفرینان خوشحال خواهند شد که شرکت خود را  در تاریخ 1 ژانویه 2021 ، در تاریخ رسمی ثبت می کنند.

3. مزایای انطباق دولت

نهادهای تجاری پس از تشکیل ، تعهدات تطابق مداوم خود را برای حفظ وضعیت خوب و ادامه فعالیت قانونی خود دارند. این به طور معمول شامل تعیین یک نماینده ثبت شده برای خدمات فرآیند ، تشکیل گزارش های سالانه ، و تشکیل و پرداخت اظهارنامه حقوقی و مالیات بر درآمد دولت است.

در بیشتر ایالت ها ، گزارش های سالانه وزیر امور خارجه و اظهارنامه مالیاتی ایالت معمولاً تا یک سال پس از تشکیل کسب و کارها پرداخت نمی شود. درست مانند اظهارنامه مالیاتی فدرال ، کارآفرینان ممکن است تاریخ شروع 1 ژانویه را انتخاب کنند تا در طی چند ماه از شروع کار ، از تشکیل پرونده با سازمان های دولتی دیگر جلوگیری کنند. از آنجا که بیشتر ایالت ها هزینه پرونده یا مالیات حق رای دادن را ارزیابی می کنند (که ممکن است مانند کالیفرنیا بسیار زیاد باشد) ، انتظار ممکن است منجر به صرفه جویی یا حداقل به تعویق افتادن شود. https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *