نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 12:17 ق.ظ

اتحادیه خوشه مواد خام و نادر اروپا برای آهنرباها و موتورها

خبر 20/11/12

در 8 دسامبر ، اولین جلسه اتحادیه خوشه مواد خام و نادر اروپا برا آهن ربا و موتورها برگزار شد.

اولین خوشه اتحاد مواد خام اروپا (ERMA) با یکی از مهمترین زنجیره های ارزش برای بسیاری از اکوسیستم های اصلی صنعتی اتحادیه اروپا سروکار دارد: عناصر خاکی کمیاب (REE) که در آهن ربا و موتورهای با کارایی بالا استفاده می شود .  این اتحادیه تحت مدیریت EIT RawMaterials ، از یک استراتژی چندمنظوره REEs از منابع قابل دسترس و مسئولیت پذیر برای اطمینان از انعطاف پذیری زنجیره های تأمین و افزایش رقابت صنعتی اروپا پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، ظرفیت های اروپا باید در ساخت آهنربا و همچنین طراحی محصول با بهره وری بالا و هوشمند برای اقتصاد دایره ای افزایش یابد.

در 8 دسامبر ، اولین جلسه خوشه آهنرباها و موتورهای ERMA Rare Earth به صورت آنلاین برگزار شد. بیش از 100 شریک ERMA از صنعت ، دانشگاه ها و سازمان های تحقیقاتی ، مقامات ملی ، انجمن های مختلف و موسسات مالی در این جلسه شرکت کردند. شش پروژه مرتبط با زمین های کمیاب برای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری ، هم افزایی و همکاری در سراسر زنجیره ارزش ارائه شد.

اولین پیش نویس برنامه اقدام زمین های نادر برای اروپا که طی ماههای گذشته توسط گروهی از ذینفعان بخش REE تهیه شده بود نیز در این جلسه ارائه شد. کار بر روی این برنامه عملیاتی در ERMA Rare Earth Magnets and Motors Cluster از طریق نیروهای ویژه انجام می شود که چالش ها و تنگناهای نظارتی را در طول زنجیره ارزش شناسایی می کند و توصیه ها و اقدامات را برای اروپا تدوین می کند. از کلیه اعضای خوشه دعوت شده است تا به این نیروهای ویژه ملحق شوند.

https://eit.europa.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *