نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 5:09 ب.ظ

برادران وارنر همه فیلم های 2021 خود را همزمان در سینما و HBO Max اکران می کند.

AT & T  و کمپانی برادران وارنر اعلام کردند که همه فیلم های آن که قرار است در سال 2021 اکران شود ، همزمان با نمایش در سینماها از HBO Max  نیز منتشر می شود.واین امر در حال حاضر یک برنامه یک ساله است.

این نمونه ای از چگونگی انطباق AT&T با بیماری همه گیر ویروس کرونا است که به افراد امکان می دهد با خیال راحت فیلم های جدیدی را در خانه تماشا کنند بدون اینکه مجبور شوند به سالن سینما بروند ، که بسیاری از آنها به دلیل گسترش روزافزون بیماری بسته شده اند. این همچنین حرکتی است که کمپانی برادران وارنر قبلاً با “Wonder Woman 1984” انجام داده است که در روز کریسمس به سینماها و HBO Max عرضه می شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در تابستان اکران شود ، اما چندین بار به تأخیر افتاد تا اینکه وارنر مدیا تصمیم گرفت آن را در HBO Max منتشر کند.

HBO Max سرویس ویدئویی آنلاین AT&T است که از ماه مه در ایالات متحده راه اندازی شد. هر ماه 14.99 دلار هزینه دارد و شامل دسترسی به فیلم ها و نمایش های تلویزیونی است.

آن سارنوف ، رئیس و مدیرعامل استودیو و شبکه های WarnerMedia گفت: “هیچ کس بیشتر از ما نمی خواهد فیلم به صحنه نمایش برگردد.” “ما می دانیم که محتوای جدید مایه حیات سینما است ، اما باید این واقعیت را متعادل کنیم که اکثر سالنهای نمایش در ایالات متحده احتمالاً در سال 2021 با ظرفیت کمتری کار می کنند.”

یونیورسال در آوریل نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفت و همزمان “تور جهانی ترولز” را بصورت آنلاین و در سینما منتشر کرد. اما این امر مردم را ملزم می کرد که فیلم را خریداری کنند زیرا در آن زمان این فیلم به عنوان بخشی ازیک بسته اشتراکی در دسترس نبود. در ماه جولای ، یونیورسال قبل از در دسترس بودن آنلاین فیلم ها از طریق توافق با تئاترهای AMC ، تعداد روزهای مورد نیاز برای نمایش در سینما را کم کرد. قبل از این توافقنامه ، تئاترها به مدت 90 روز از حقوق انحصاری فیلم های جهانی برخوردار بودند.

دیزنی همچنین تجربه راه اندازی یک فیلم پرفروش را مستقیماً روی پخش جریانی تجربه کرده است. در اوایل سال جاری ، دیزنی “مولان” را در دیزنی + به عنوان یک بار خرید 30 دلاری منتشر کرد.

Cinemark ، یک زنجیره تئاتر سینمایی ایالات متحده ،به  این تصمیم WarnerMedia پاسخ داد. سخنگوی سینمارک گفت: “با توجه به شرایط عملیاتی فعلی ، ما تصمیمات رزرو کوتاه مدت را براساس فیلم به فیلم می گیریم.” “در حال حاضر ، برادران وارنر هیچ جزئیاتی درباره مدل توزیع ترکیبی فیلم های 2021 خود ارائه نداده است.”

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *