نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 9:55 ب.ظ

All3Media و Silverback تهیه کننده فیلمهای تاریخ طبیعی ادغام شدند.

12/3/2020 توسط الکس ریتمن

‘سیاره ما’

سیلوربک اولین سری برجسته تاریخ طبیعی ، سیاره ما را با همکاری چهار ساله با صندوق جهانی طبیعت تولید کرد. سریالی که برنده Emmy ، با روایت سر دیوید آتنبورو ، تبدیل به پربیننده ترین سریال مستند جهانی در سال 2019 شد. Silverback همچنین سری 7 قسمتی BBC شکار بود ، که استراتژی های شکارچیان  را در طبیعت برای گرفتن طعمه های خود را نشان می دهد ، همچنین 11 فیلم از 16 فیلم Disneynature منتشر شده در دیزنی + را تولید کرد ، که از جمله آنها به فیلم فیل ، به روایت مگان مارکل می توان اشاره نمود .

غول تلویزیونی All3Media متخصصان تاریخ طبیعی Silverback Films را به دست آورده است.

 نت فلیکس کمپانی تولید کننده ای که توسط آلاستر فوترگیل و کیت اسکولی تاسیس شد ، پشتیبان مستند اخیر دیوید آتنبورو بود . زندگی در سیاره ما ، که در اواخر سپتامبر با نمایش در سراسر جهان روبرو شد و به عنوان گسترده ترین انتشار یک مستند در سینمای انگلیس شناخته شد.

جین تورتون ، مدیر عامل All3Media گفت: “این فردی با  استعداد در سطح جهانی است و Silverback در اوج بازی خود است در زمانی که  چنین ارتباط برجسته تاریخ طبیعی ای هرگز موجود نبوده است.”

“فیلم های سیلوربک خیره کننده هستند – با نشان دادن تنوع جهان طبیعی و از طریق داستان پردازی خارق العاده و تسلط هوشمندانه خود بر تکنیک و فن آوری ، لحظات نفس گیر را با دوربین های خاص و تک ساخت می گیرند و ما را به مکانهایی می رسانند که قبلاً ندیده ایم و همچنان به ما در محیط های طبیعی جهان و حفظ آنها  که چقدر حیاتی است کمک می کنند. “

مدیر شرکت Silverback Fothergill گفت: “همه ما در Silverback Films از پیوستن به All3Media خوشحالیم. ما شریکی پیدا کردیم که جاه طلبی خلاقانه ما را برای ساختن با کیفیت ترین برنامه ها داشته باشد.” “کلید این امر تمرکز مشترک ما بر جذب و حفظ بهترین استعدادها در آینده است. ما از همه فرصت های جدیدی که اکنون برای Silverback در خانواده All3Media وجود دارد بسیار هیجان زده هستیم و من مشتاقانه منتظر رهبری شرکت از طریق فصل بعدی توسعه آن هستم. “

پروژه های آینده Silverback شامل مجموعه BBC / Discovery A Perfect Planet ، ترکیب تاریخ طبیعی و زمین درباره تراشه آبی برای توضیح نحوه عملکرد سیاره زنده ما است.

Silverback توسط Tom Manwaring از Helion Partners در مورد معامله توصیه شد.

https://www.hollywoodreporter.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *