نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 11:01 ق.ظ

تعهد هوآوی ازپشتیبانی بیشتر از دیجیتالی سازی SME های اروپایی.

15 دسامبر 2020

نمایندگان پارلمان اروپا ، انجمن های SME و SME ها خودشان در دومین دوره از روز نوآوری اروپا در سال 2020 که بصورت آنلاین در آلمان برگزار می شود ، به متخصصان Huawei پیوستند. تمرکز این رویداد Mittelstand اروپایی بود که معادل کلمه آلمانی برای شرکت های کوچک و متوسط ​ و نحوه تقویت نوآوری آنها می باشد.

دیوید لی ، رئیس بخش هواوی اروپای غربی ، در جریان سخنرانی اصلی خود گفتSME ها ستون فقرات اقتصاد اروپا هستند. آنها در استراتژی صنعتی اتحادیه اروپا نقش اساسی دارند. اما هنوز فاصله زیادی بین SME و شرکت های بزرگ وجود دارد. شکاف زیادی در استراتژی دیجیتال ، استعداد ، فن آوری و توانایی ها وجود دارد . در طول همه گیری ، نیاز به دیجیتالی شدن بیش از هر زمان دیگری شدیدتر شده است. ما می خواهیم برای کمک به SME های اروپایی در رقابت از ICT استفاده کنیم. ما می خواهیم به آنها کمک کنیم تا جهانی شوند.

حمایت گسترده فناوری اطلاعات و ارتباطات از صنعت مهم است. به ویژه ، متخصصان در مورد نیاز به بستری كه SME ها را دور هم جمع كرده و آنها را قادر می سازد دانش ، تجربه و پشتیبانی متقابل را فراهم كنند ، بحث كردند.

جورجیوس کیرتسوس ، عضو پارلمان اروپا و عضو هیئت مدیره SME Europe ، یک انجمن تجاری که منافع شرکت های کوچک و متوسط ​​را نشان می دهد ، نظرات خود را در مورد چالش هایی که SME ها در طول فرایند دیجیتال سازی با آنها روبرو هستند ، به اشتراک گذاشت:

“تحولات دیجیتالی و اکولوژیکی دست به دست هم می دهند و آینده اقتصادی ما را شکل می دهند. شرکت های متوسط ​​با یک چالش اساسی روبرو هستند. آنها باید با یک محیط جدید ، بسیار رقابتی ، جهانی و دیجیتالی سازگار شوند. اقتصاد دیجیتال و بازیگران مهم بین المللی آن می تواند فناوری های لازم را برای تحول دیجیتال فراهم کند. “

آندریاس کک ، رئیس آلمان Mittelstand eV ، سازمانی برای اتصال و توانمندسازی کارآفرینان ، در مورد اینکه چگونه نوآوری باعث رشد می شود ، صحبت کرد: “به نظر من ، کسی که بسیاری از گزینه های جدید دیجیتالی سازی را بررسی نمی کند ، حداقل برای خود و شرکت او ، سهل انگارانه عمل می کند ، احتمالاً حتی به شدت غفلت می کند. “

دکتر پل روبیگ ، رئیس افتخاری SME اروپا نظرات خود را بیان کردو گفت موسسات کوچک و متوسط  ستون فقرات توسعه اقتصادی اروپا است. 50٪ از تولید ناخالص داخلی، 2/3 از کارمندان و 80٪ از مالیات پرداخت شده از سوی آنهاست . آنها خریداران و مصرف کنندگانی قوی هستند ، همچنین بازیکنان و تأمین کنندگان ابتکاری در زنجیره ارزش جهانی هستند. “

دکتر مایکل اوپیتز ، شریک و رئیس عملیات TIME آرتور دی. لیتل در اروپای مرکزی ، گفت “صنعت 4.0 آلمان شروع به کمک به دیجیتالی شدن SME ها کرده است” ، تحقیقات شرکت خود را در مورد دیجیتال سازی در آلمان به اشتراک گذاشت. آلمان با ایجاد مراکز تخصصی در صنایع مختلف که می تواند به SME ها در کشف و دیجیتالی شدن کمک کند ، از توانایی های تولید دیجیتال خود بهتر استفاده می کند. این کشور همچنین می تواند اقدامات بیشتری برای تسهیل دولت الكترونیكی و تأمین بودجه با حمایت دولت برای فعالیتهای نوپا در زمینه فناوری انجام دهد. آلمان برای دستیابی به صنعت 4.0 ، در حال توسعه فناوری ها ، قابلیت ها و اکوسیستم های مربوطه و همچنین هماهنگی تلاش های سهامداران مختلف است.

روز نوآوری اروپا در سال 2020 ، بیستمین سالگرد Huawei در اروپا و تعهد دیرینه آن در حمایت از توسعه دیجیتال در سراسر قاره است. هوآوی اگرچه در حال حاضر با یک فضای چالش برانگیز روبرو است ، عزم راسخ خود را برای ادامه خدمات به مشتریان خود ، ادامه کار با شرکای خود و ادامه نوآوری ابراز کرده است. نمایندگان این شرکت از این فرصت استفاده کردند و خواستار ایجاد فضای باز و منصفانه برای حمایت از نوآوری مشترک مبتنی بر ارزشهای مشترک و چشم انداز مشترک برای رشد شدند.

https://sciencebusiness.net

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *