نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 2:14 ب.ظ

بیل گیتس زمان پایان همه گیری را پیش بینی می کند

10 دسامبر 2020 این مقاله با استفاده از فناوری های AI از نسخه اسپانیایی ما ترجمه شده است. خطاها ممکن است به دلیل این روند وجود داشته باشد.

با وجود افزایش موارد و مرگ و میر ناشی از COVID-19 ، واکسن هایی که در ماه های اخیر تولید شده اند در طی آزمایشات نتایج خوبی را به همراه داشته اند. توزیع و کاربرد آن در برخی از کشورها مانند انگلیس و روسیه آغاز شده است و امیدواری را به مردم جهان در مورد پایان احتمالی همه گیری می دهد.

بیانیه اخیر بیل گیتس در این زمینه به این موارد اشاره شده است. و به گفته تاجر آمریکایی ، وضعیت اضطراری سلامتی ممکن است در بهار سال 2021 پایان یابد.

این سرمایه دار در طول مصاحبه با NBC اظهار داشت: “برای بهار ، تعداد به شدت تغییر می کند و بازگشت به حالت عادی امکان پذیر است.” وی همچنین از مردم برای آگاهی از اهمیت استفاده از ماسک و سایر مراقبت های لازم برای کاهش تعداد عفونت ها تشکر کرد.

با این حال ، وی همچنین افزود که “چهار یا پنج ماه آینده کاملاً تاریک خواهد بود”. این به دلیل فصل زمستان است. علاوه بر این ، وی هشدار داد که ، اگرچه وضعیت ممکن است تا بهار سال آینده متفاوت باشد ، بازگشت به حالت عادی سریع خواهد بود. در واقع ، او تخمین می زند که تا پایان سال 2021 آینده می توان جهان را بازیابی کرد.

گفتنی است ، تاکنون پیش بینی های بیل گیتس دقیق بوده است.  او در سال 2015 ، حتی در مورد احتمال ورود ویروسی که به سرعت از طریق هوا و از طریق تماس با افراد آلوده به علامت بدون علامت منتشر می شود (چیزی بسیار شبیه به آنچه در ویروس کرونا اتفاق افتاده است) هشدار داد.

یکی دیگر از پیش بینی هایی که باید برجسته شود این است که ، در اواسط سپتامبر ، بنیانگذار مایکروسافت پیش بینی کرد اولین واکسن Pfizer در دسترس باشد. حتی در طی مصاحبه با CNBC ، بیل گیتس در مورد موارد زیر اظهار نظر کرد:

    “من فکر می کنم اگر وارد دسامبر یا ژانویه شویم ، در صورت موثر بودن ، حداقل دو یا سه نفر ممکن است درخواست تأیید کنند. ما آزمایش های فاز 3 را در دست انجام داریم. تنها واکسنی که اگر همه چیز خوب پیش برود ، می تواند در اواخر ماه اکتبر درخواست مجوز استفاده اضطراری کند Pfizer است. “

با این حال ، نیکوکار آمریکایی واکسن های دیگر را رد نکرد. در واقع ، او اظهار داشت كه در مرحله دوم ، افراد AstraZeneca و Oxford از Pfizer پیروی می كنند.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *