نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 2:49 ب.ظ

ساختمانهای با چند خانواده و جذب مستاجران برای سودآوری

apartment workspace

بندیکس اندرسون | 03 دسامبر 2020 فضای کار آپارتمان کلوین موری / استون / گتی ایماژ

حتی قبل از آنکه ویروس کرونا ویروس اقتصاد ایالات متحده را متوقف و زندگی اجاره کنندگان آپارتمان ها بهم بخورد ، صاحبان املاک در حال ساخت و بازسازی آپارتمان هایی بودند که شامل امکاناتی از عایق صوتی اضافی تا ارتباطات بی سیم فوق العاده سریع اینترنت باشد.

زندگی در سازگاری با بیماری همه گیر باعث شده است که اجاره دهندگان برای بسیاری از این امکانات حتی بیشتر ارزش قائل شوند. مهمترین امکانات رفاهی برای اجاره کنندگان آپارتمان در سال 2021 احتمالاً شامل دسترسی به فضاهای بیرونی و فضای داخل آپارتمانها برای افرادی است که در خانه کار می کنند – علاوه بر فن آوری هایی مانند قفل های و ترموستات های هوشمند و حتی فن آوری های ساده مانند دفع زباله و عایق صدا.

اجاره کنندگانی که برای این ویژگی ها ارزش  قائل شده اند دقیقاً به انتهای میزان درآمد این املاک  می باشد  و سرمایه گذاران به پرداخت آنها تمایل پیدا می کنند.

جان هلم ، شریک و بنیانگذار RET Ventures ، یک شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر متخصص در فناوری املاک مستقر در پارک سیتی ، یوتا ، می گوید: “همه گیری باعث سرعت بخشیدن به روندهایی شده است که ما به هر حال شاهد آن هستیم.”

اجاره کنندگان فضای اضافی را انتخاب کردند

پس از ماه ها کار در خانه هایشان ،  اکنون مستاجرین با افزایش اجاره ، آپارتمان هایی را انتخاب می کنند که شامل اتاق کار یا مکانی برای کودکان برای شرکت در کلاس های مجازی است.

این فضاها احتمالاً مدتها پس از پایان همه گیری ، برای اجاره کنندگان ارزشمند خواهد بود. اقتصاددانان انتظار دارند تعداد قابل توجهی از کارکنان برای آینده قابل پیش بینی چند روز از هفته در خانه کار کنند.

اجاره کنندگان همچنین علاقه زیادی به آپارتمان هایی دارند که دسترسی به فضای بیرونی را شامل می شود.

حتی قبل از همه گیری ، عایق صدا بعد از تهویه مطبوع یکی از مهمترین ویژگی های اجاره کنندگان بود .

خدمات اینترنت باند پهن از اهمیت بیشتری برخوردار است

مستاجرانی نیز برای تماس های ویدیو کنفرانس و پخش فیلم به اتصالات اینترنتی سریع نیاز دارند. حتی پس از از بین رفتن بیماری همه گیر ، بعید است که این نیاز کاملاً برطرف شود. حداقل ، صاحبان آپارتمان باید اطمینان حاصل کنند که شرکت های مخابراتی محلی آنها زیرساخت کافی را دارند تا به طور مداوم حداقل 150 مگابایت در ثانیه در سرعت بارگذاری و بارگیری را برای همه آپارتمان های موجود در آنها فراهم کنند.

بر اساس گزارش NMHC / Kingsley 2020 ، حتی قبل از همه گیری ، تقریباً همه اجاره کنندگان (92 درصد) علاقه مند به دسترسی به سرویس اینترنت پرسرعت بودند و یا فکر نمی کردند یک آپارتمان را بدون آن اجاره کنند.

توسعه دهندگان بیشتر برای نصب اتصالات اینترنت بی سیم برای کل ساختمانهای آپارتمانی هزینه می کنند ، مشابه خدمات اینترنت بی سیم که در بسیاری از هتلها در دسترس است. این سرویس بی سیم می تواند نیاز اتصالات سخت افزاری مانند قفل های هوشمند و سنسورهای آب را فراهم کند.

چرخ دنده هوشمند برای لیزینگ بدون تماس

بسیاری از مالکان ساختمان ها فن آوری های جدیدی را برای اجاره آپارتمان در طول دوره بیماری همه گیر نصب کردند. وسیله هایی که به تازگی نصب شده اند مانند قفل های الکترونیکی هوشمند به مستاجران بالقوه امکان می دهد بازدید را بدون اینکه هرگز با یکی از اعضای لیزینگ ملاقات کنندانجام دهند.این فناوری ها حتی پس از پایان همه گیری نیز همچنان مهم خواهند بود.

دفع زباله نیز  در ساختمانها ی با کمترین امکانات رفاهی بسیار مهم  است – خصوصاً از آنجا که بسیاری از مستاجران شروع به خوردن سه وعده در روز در خانه های خود کردند. در حال مشاهده مقدار بی نظیری از زباله های غذایی هستیم.”

https://www.wealthmanagement.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *