نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:25 ب.ظ

چرا تحول دیجیتال برای بهبود نتایج تجاری ضروری است؟

توسط اریک کاراسکیلا 11 نوامبر 2020

  رسیدن به اوج عملکرد تجاری  ، این همان کاری است که همه سازمان ها برای رسیدن به آن تلاش می کنند. در بالاترین سطح اول ، ما در مورد رشد پایدار و سودآوری صحبت می کنیم. اما اگرچه صحبت در مورد آن به اندازه کافی آسان به نظر می رسد ، اما در واقع رسیدن به آنجا یک داستان دیگر است.

کسب و کار ها ی که این سد را شکستند ، به رغم پیچیدگی فزاینده اقتصاد دائماً در حال تغییر ، برای تأمین نیازهای در حال تغییر مشتری سازگارشده اند.

با دستیابی به موفقیت در انجام این کار آنها ملزم به یافتن راه هایی برای تسریع درآمد و مدیریت روابط کلیدی می شوند ، در حالی که پیچیدگی هایی بصورت دایمی آنها را تهدید می کنند.

کلیدهای تحول دیجیتال

اگر نگاه کنید که چه کسی در بازار برنده است ، این شرکت ها هستند که نه تنها تحول دیجیتال را در ابتدا پذیرفته اند ، بلکه آن را به عنوان یک هسته اصلی و بنیادی کار خود در جهت پیشرفت قرار داده اند.

بنابراین ، امروز برای موفقیت چه کاری لازم است؟ موفق ترین شرکت ها پنج نکته اصلی مشترک دارند:

1. تجزیه و تحلیل از بالا به پایین برای اینکه بدانید سفر تحول دیجیتال را از کجا شروع کنید.

قبل از اینکه یک شرکت حتی در مورد فناوری مورد نظر برای پیاده سازی فکر کند ، ابتدا باید تجارت را به طور کلی و اهدافی را که برای دستیابی به آن تلاش می کند ، تجزیه و تحلیل کند.

درک کامل اینکه “امروز شرکت در چه وضعیتی است” و چگونگی تغییر آن در طول زمان یا تحت شرایط فعلی بسیار مهم است. وقتی شرکت ها این موضوع را درک کنند ، در وضعیت بهتری قرار می گیرند تا ساختارهای تجاری را به گونه ای هماهنگ کنند که با اهداف تجاری مطابقت داشته باشد.

گزینه دیگر همکاری با شخص ثالث برای انجام ارزیابی در شرکت است. این به شما کمک می کند تا یک دیدگاه بی طرفانه در مورد امکان بهبود شرکت داشته باشید. یک مشاور همچنین می تواند بهترین شیوه های صنعت را در مورد آنچه کسب و کار های  مشابه برای کارآیی بیشتر انجام داده اند ارائه دهد.

2. اطمینان از خرید از همه تیم ها ، به ویژه رهبران شرکت.

تحول فرهنگی رمز موفقیت در تحول دیجیتال است. یکی از بزرگترین چالش هایی که شرکت ها هنگام اجرای استراتژی های دیجیتالی جدید با آن روبرو هستند ، اطمینان از حضور اعضای تیم است. این می تواند از طریق ارتباطات داخلی قوی و روشن انجام شود. ترسیم شاخص های کلیدی عملکرد واضح که به نشان دادن مزایایی مانند افزایش اثربخشی فروش ، رضایت مشتری و درآمد کمک می کند ، به همه افراد درگیر کمک می کند تا درک کنند که چرا باید تغییرات ایجاد شود.

وقتی رهبران شرکت در آن حضور دارند ، می توانند به عنوان مدافع پروژه ها و ابتکارات به شما کمک کنند ، ضمن اینکه چابکی را در بین بقیه تیم های درگیر تشویق و پاداش می دهند. همچنین ارائه آموزش در مورد هر فناوری جدید قبل از پیاده سازی ، ضمن ادامه پشتیبانی و تمایل به هرگونه سو،ال ، و عیب یابی همزمان با راه اندازی راهبردهای جدید ، بسیار مهم است.

3. ملاقات با مشتریان در هر مکانی که در سفر تحول دیجیتال خود هستند.

ضرب المثل مشهور “صبر یک فضیلت” است که در رسیدن به اوج عملکرد تجاری هدف نهایی نیست. انجام تجارت هر روز دشوارتر می شود زیرا پیچیدگی های روزافزون اقتصاد متغیر باعث اصطکاک بین شرکت ها و مشتریان آنها می شود.

پیروزی نصیب کسانی می شود که فعال هستند و با مدل های جدید تجاری که از تحول دیجیتال برای سرعت استفاده می کنند ، وضع موجود را به چالش می کشند. کسانی که می توانند این اصطکاک را برطرف کنند ، حتی در اوقات غیرقابل پیش بینی که امروز هستیم ، عملکرد متناسبی دارند.کسب و کار ها ی پیروز با انجام ملاقات با مشتری در جایی که در این سفر هستند و ایجاد امکان تجربه مشتری لذت بخش و بدون اصطکاک ، نحوه انجام این کار را متحول می کنند.

4- چابک سازی مشتریان تا بتوانند با سرعت مشتریان خود حرکت کنند.

یکی دیگر از مولفه های اصلی تحول دیجیتال ، توانایی حرکت با سرعت مشتری است. کسب و کار ها اقدام  مناسب این کار را انجام می دهند تا مشتری هرچه سریعتر و بدون دردسر از نقطه A به نقطه B بروند.

امروزه ، به دلیل از بین بردن اصطکاک و ایجاد توانایی در مشتریان برای پرداخت وجه سفارش وعده های غذایی ، حجم کار وانت آن  بصورت دو رقمی در حال رشد است. این امر موفقیت مستلزم حرکت سریعتر برای پاسخگویی به نیازهای مشتری امروز و در عین حال افزایش توانایی برای آمادگی برای فردایی نامشخص است.

5. تأمین منابع برای مشتریان در دنیای کاملاً دیجیتال ، انجام کار از هر کجا.

چابک بودن در یک بازار پویا به توانایی حرکت سریع در یک خط مستقیم و در عین حال حرکت با اطمینان در گوشه ها هی مختلف نیاز دارد. این امر به ویژه هنگامی که شرکت ها در تلاش برای تغییر شکل دیجیتال ، وضعیتها را به صور مختلف واجتناب ناپذیر رشد می دهند ، بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، امروز ما باید منابع مورد نیاز مشتریان را برای موفقیت در جهانی دیجیتالی و كار از هرجای دیگر فراهم كنیم. زیرا باید این موضوع را بپذیریم ، حتی وقتی همه گیری کنترل شود ، بازگشت به کار هرگز مانند گذشته نخواهد بود. کسب و کار ها یی که به روشهایی سرمایه گذاری می کنند تا به مشتریان کمک کنند با اطمینان اعتماد به نفس خود مشکلات را برطرف میکنند ، آنها توانایی های خود را برای سریعتر ، قابل اطمینان تر بودن و مقیاس پذیر کردن ویژگی ها و عملکردها در سازمان خود اضافه می کنند. https://www.technewsworld.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *