نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 12:29 ق.ظ

یکپارچه سازی راه حل های متنوع

https://benchmarkmagazine.com/wp-content/uploads/2019/12/cosmo_integration1.jpg?189db0&189db0

24/11/2020

رشد تقاضای کاربران نهایی برای افزایش بازده سرمایه گذاری های امنیتی ، اهمیت مزایای ارزش افزوده مانند مدیریت ساختمان ، هوش تجاری و مدیریت سیستم های جانبی را برای بسیاری از مجتمع ها و نصب کنندگان از اهمیت بیشتری برخوردار کرده است. این چالش می تواند گردآوری سیستم های متنوع در کنار هم باشد تا به عنوان یک راه حل واحد عمل کنند.

موسسات و سازمان ها هنگام اجرای راه حل های مبتنی بر فناوری ، به طور فزاینده ای به دنبال بازده کمی قابل بازگشت هستند. نیروی محرکه این امر اطمینان از دستیابی به کارایی روزمره برای هر فرآیند و رویه خاص است.

برای  سیستم ها ی مجتمع  ، ارائه راه حل ها دیگر محدود به تأمین امنیت دارایی ها ، پرسنل و اماکن نیست. در حالی که این  موضوع به عنوان یک عنصر اصلی باقی می ماند ، کاربران نهایی خواستار  ایجاد ارزش افزوده از سیستم های خود هستند.

گرچه امنیت حیاتی است ، اما برای اکثر کسب و کارها یک نگرانی ثانویه است. فرایندها و رویه های اصلی آنها سودآوری آنهاست و به همین ترتیب ناگفته نماند که هر سیستمی که بتواند به ارائه کارایی در تجارت اصلی کمک کند یا می تواند مشکلی را که از منابع حیاتی استفاده می کند برطرف کند ، همیشه هنگام انتخاب راه حل ارجح است .

امروزه سیستم های امنیتی هوشمندتر مقدار زیادی داده را جمع آوری و مدیریت می کنند که می تواند برای کاربر ارزش داشته باشد. جایی که سیستم های امنیتی نسبت به بسیاری از سیستم های مدیریت ساختمان یا هوشمند برتری دارند این است که سیستم ها به گونه ای ایمن طراحی شده اند. سیستم های امنیتی در این زمینه قوی ، مقاوم ، کارآمد و اثبات شده هستند. به همین ترتیب ، آنها برای افزودن ارزش هنگام انجام سایر کارهای تجاری ایده آل هستند.

جایی که مجتمع کنندگان با یک چالش روبرو هستند ، هنگام تلفیق یک راه حل امنیتی با سایر عناصر مدیریت ساختمان مانند HVAC ، مدیریت انرژی ، تعویض دستگاهها ، تعمیر و نگهداری ، ایجاد ممیزی و غیره  مفید است.

یک راه حل در نرم افزار مدیریت فناوری-اگنوستیک وجود دارد که به طور یکپارچه سیستم های امنیتی پیشرفته را با پروتکل ها و خدمات مورد استفاده در بخش های دیگر ادغام می کند.

یکپارچه سازی ساده تر

همه مشاغل می خواهند کارآمدتر باشند و در نتیجه ، کاربران نهایی تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در راه حل های هوشمند دارند که به دستیابی به این هدف کمک می کند. اگر سیستم امنیتی عملکردهای مهم تجاری مانند نظارت بر یخچال و فریزرها ، مدیریت مصرف انرژی ، کنترل خطوط تولید ، نظارت بر جریان ترافیک در انبار تدارکات یا اعمال انطباق ایمنی با فرایندهای خطرناک را به کاربر اضافه کند ، کاربر تمایل بیشتری به سرمایه گذاری دارد. دلیل آن این است که آنها مزایای ملموسی را می بینند که می تواند به صورت روزمره مورد بهره برداری قرار گیرد.

سیستم های امنیتی هوشمند مدرن می توانند همه این کارها و موارد دیگر را مدیریت کنند. برای اطمینان از ادغام یکپارچه سیستم های فرعی مختلف ، به یک راه حل مبتنی بر فناوری مبتنی بر API مانند COSMO PSIM + نیاز است.

COSMO PSIM + برای ارائه عملکرد در برنامه هایی که ساختمانهای هوشمند و متصل هستند ، طراحی شده است. از آنجا که طیف وسیعی از سیستم ها باید به عنوان یک سیستم واحد مدیریت شوند ، COSMO از رشته های امنیتی (نظارت تصویری ، کنترل دسترسی و تشخیص نفوذ) و همچنین آتش سوزی ، ایمنی ، کنترل محیط ، مدیریت ساختمان ، کنترل انرژی ، پارکینگ و نظارت بر ترافیک پشتیبانی می کند. ، اتوماسیون و تعمیر و نگهداری از راه دور. همچنین می تواند دستگاه های جانبی مانند تابلوهای دیجیتال ، گیت ها و موانع ، سیستم های تخلیه صوتی و غیره را مدیریت کند.

COSMO PSIM + مجتمع ها را قادر می سازد تا بدون در نظر گرفتن مشکلاتی که کاربر نهایی با آن روبرو است ، یک راه حل منطقی با امنیت را ارائه می دهد و همچنین کارایی را نیز فراهم می کند.

برنامه های COVID-Secure

چالش های فعلی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 بار بسیاری از مشاغل و سازمان ها را بر دوش گرفته است. فرایندها و رویه های تقاضای مورد نیاز در نظر گرفته شده است که می تواند به اطمینان از ایمنی پرسنل ، بازدید کنندگان و پیمانکاران هنگام حضور در یک سایت کمک کند. این نیاز به سیستم ها یی را ایجاد می کند تا بتوانند سطح اشغال را در مناطق خاص مدیریت کنند ، جریان مردم را کنترل کنند و ناهنجاری هایی مانند ماسک پوشیدن یا جمع شدن به صورت گروهی را تشخیص دهند.

از بسیاری از سیستم های کنترل دسترسی می توان برای مدیریت اشغال و جریان استفاده کرد ، مثلا محدود کردن برخی از درها فقط برای ورود یا خروج و جلوگیری از دسترسی به مناطقی که سطح اشغال آنها زیاد است. بسیاری از سیستم ها همچنین می توانند به صورت “یک در یک ، یک دسترسی” اجازه دسترسی دهند و گزارش هایی برای ردیابی تماس ایجاد می کنند.

سیستم های ویدئویی همچنین می توانند برای ارائه تجزیه و تحلیل هایی که مناطق شلوغ ، سطح بالای اثر پا را شناسایی می کند و افرادی را که ماسک ندارند یا از نظر اجتماعی فاصله ندارند شناسایی کنند.

COSMO PSIM + می تواند زیر سیستم های مختلف را گرد هم آورد و به یک اپراتور این امکان را می دهد تا در زمان واقعی از وضعیت یک سایت یا مناطق خاصی در سایت بازدید کند. از طریق یکپارچه سازی پیشرفته ، COSMO PSIM + امکان ایجاد یک راه حل را فراهم می کند که نه تنها به اطمینان از امنیت COVID کمک می کند بلکه شواهدی از انطباق با مقررات را نیز فراهم می کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *