نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:54 ب.ظ

۳۱۱ میلیارد دلار هزینه کم خوابی در آمریکا در سال بر اثر کرونا

اریکا براس23 نوامبر 2020 بر اساس آخرین نظرسنجی Marketplace-Edison Research ، در حال حاضر ، بیش از یک سوم آمریکایی ها احساس اضطراب می کنند و در نتیجه خواب خود را از دست می دهند. m-gucci / iStock از طریق گتی ایماژ

طبق داده های آخرین نظرسنجی Marketplace-Edison Research ، پاییز امسال بیشتر آمریکایی ها بخاطر وضعیت مالی خود از خواب خوب را از دست می دهند.

به عنوان مثال ، سالها می گذرد که هالی نیهوف به راحتی به خواب رفته است. این مرد 47 ساله در شهرستان مورگان ، کنتاکی زندگی می کند. او گفت ، هر شب ، وقتی دراز می کشد و چیزهای زیادی در ذهن او جریان دارد.

این ها  شامل  وضعیت همسر از کارافتاده و مسئولیتهایش در مدیریت ریسک در دانشگاه ایالتی مورهد است. نیهوف گفت که بحران بیماری همه گیر کرونا خوابیدن را برای او دشوارتر کرده است.

    وی گفت: “تلاش برای تأمین مالی برای خانواده ام با دستمزد من برای مدتی و همچنین تلاش برای نگه داشتن فرزندانم در مدرسه مشکل است”

بنابراین گاهی اوقات یک ساعت طول می کشد ، گاهی بیشتر ، تا Niehoff به خواب رود و صبح احساس آرامش نمی کند.نیهوف گفت: “من گاهی اوقات در طول روز احساس خستگی می کنم و فرسوده شده ام.”

خواب اغلب تحت تأثیر شرایط اجتماعی و اقتصادی قرار دارد. فشارهای بحران همه گیری کرونا  این موضوع را روشن می کند.

“اگر مضطرب یا نگران چیزی هستید ، نمی توانید به خواب بروید. شما باید بیدار بمانید و به این فکر کنید که چگونه می توانید آینده را درست کنید. “در حال حاضر ، بیش از یک سوم از ما چنین احساسی داریم.

هیل گفت: “اگر می دانید آینده خوب خواهد شد ، لازم نیست مراقب چیز های زیادی باشید.”

این کمبود خواب هزینه های واقعی مالی دارد. یک مطالعه RAND نشان داده که کمبود خواب سالانه حدود 411 میلیارد دلار برای از دست دادن بهره وری به ایالات متحده هزینه تحمیل می کند.

وندی تروکسل ، دانشمند علوم رفتاری ، روی این مطالعه کار کرده است.

او می گوید : استرس و نگرانی مالی یکی از عوامل اصلی در کاهش خواب است. از دست دادن خواب می تواند منجر به کاهش بهره وری شود. بهره وری از دست رفته .

کسانی که درآمد کمی دارند ، افراد رنگین پوست و زنان از نظر اقتصادی در معرض خطر ابتلا به بیماری همه گیر بودند. اکنون ، آنها احتمالاً شغل خود را از دست می دهند.

وی گفت: “آسیب پذیرترین افراد در همه گیری ، دارای نگرانی های مالی هستند و این قطعاً منجر به اختلالات خواب نیز می شود.”

تروکسل همچنین گفت: اختلالات خواب فقط برای کارگران ، بهره وری و اقتصاد مضر نیست. آنها همچنین برای سلامتی ما مضر هستند. و این  موضوع خود می تواند برای جامعه گران تمام شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *