نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 1:31 ق.ظ

اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹

http://www.sharif.ir/image/image_gallery?uuid=fb9ddf2b-2dd1-4286-8f44-816bb1542052&groupId=14502&t=1604482028131

اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید –19، به‌منظور شناسایی و ارایه راه حل‌های عالمانه از سوی محققان و پژوهشگران دانشگاهی دی ماه سال جاری به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی ماه سال جاری به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. دکتر حمید یعقوبی رییس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف و دبیر علمی این کنگره در این خصوص اظهار داشت: جهان در چند ماه اخیر درگیر بیماری عالم‌گیر کووید- ۱۹ بوده و تمامی شئونات اجتماعی اقتصادی فرهنگی آموزشی خانوادگی و شخصی افراد و جوامع دستخوش تغییر و دگرگونی شده است. در این بین یکی از محیط‌هایی که بسیار از این بیماری پاندمیک آسیب دیده و تحت الشعاع آن قرار گرفته است دانشگاه است. لذا به منظور شناسایی و ارایه راه حل‌های عالمانه از سوی محققان و پژوهشگران دانشگاهی مقرر است به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف « اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید- 1۹» توسط دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مراکز مشاوره دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران و شیراز در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

لازم به ذکر است که در برگزاری این کنگره مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور همکاری دارند.

دبیر علمی اولین کنگره دانشگاه و کووید – ۱۹ در خصوص محورهای کنگره توضیح داد: کنگره در هشت محور سبک زندگی، پیامدهای روانشناختی، پیامدهای آموزشی، پیامدهای اجتماعی، پیامدهای خانوادگی، دانشگاه پس از کرونا، پیشگیری و رفتارهای بهداشتی، و بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کووید- ۱۹برگزار می‌شود.

دکتر یعقوبی رویکرد این کنگره را بین رشته‌ای معرفی کرد و اظهار امیداوری کرد با استفاده از دانش و تجربه متخصصان رشته های روانشناسی، مشاوره، بهداشت و درمان، آموزش عالی، مدیریت، جامعه شناسی، اقتصاد و رشته و گرایش های مرتبط، راهکارهای اجرایی و علمی مبتنی بر شواهد برای مدیریت هرچه بهتر دانشگاه در دوره کرونا و پسا کرونا ارایه شود.

پژوهشگران برای ارسال مقاله می‌توانند به آدرس اینترنتی کنگره www.uni.covid.cong.sharif.edu مراجعه کنند.

http://www.sharif.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *