نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 2:07 ب.ظ

ابزار هوش مصنوعی ممکن است رتبه بندی آینده فیلم ها را پیش بینی کند

17 نوامبر 2020توسط دانشگاه جنوب کالیفرنیا

رتبه بندی فیلم می تواند جذابیت یک فیلم را برای مصرف کنندگان و میزان مخاطب بالقوه آن را تعیین کند. بنابراین ، آنها در سرنوشت یک فیلم تأثیر می گذارند. به طور معمول ، انسان ها این وظیفه طاقت فرسا را ​​انجام می دهند و دستیابی به یک فیلم را بر اساس مشاهده فیلم و تصمیم گیری در مورد وجود خشونت ، سوء مصرف مواد مخدر و محتوای جنسی تعیین می کنند.

اکنون ، محققان دانشکده مهندسی USC Viterbi ، که مجهز به ابزار هوش مصنوعی در این ارتباط هستند ، می توانند محتوای یک فیلم را در عرض چند ثانیه بر اساس متن فیلم و قبل از فیلمبرداری یک صحنه ، ارزیابی کنند. چنین رویکردی می تواند به مدیران سینمایی این امکان را بدهد که با انجام ویرایش های مناسب روی یک فیلمنامه و قبل از فیلمبرداری یک صحنه ، درجه بندی فیلم را از قبل و به دلخواه طراحی کنند. فراتر از تأثیر احتمالی مالی ، چنین بازخورد فوری به داستان نویسان و تصمیم گیرندگان اجازه می دهد تا در مورد محتوایی که برای عموم ایجاد می کنند و تأثیری که این محتوا بر بینندگان می گذارد ، تأمل کنند.

با استفاده از هوش مصنوعی اعمال شده بر روی اسکریپت ها ، Shrikanth Narayanan ، استاد دانشگاه و کرسی مهندسی Niki & CL Max Nikias و تیمی از محققان آزمایشگاه تجزیه و تحلیل و تفسیر سیگنال هوش مصنوعی در USC Viterbi ، نشان داده اند که نشانه های زبانی می توانند به طور موثری نشانه رفتارها باشند. درباره اعمال خشونت آمیز ، سوء مصرف مواد مخدر و محتوای جنسی (اقداماتی که غالباً پایه رده بندی فیلم ها هستند) که قرار است توسط شخصیت های فیلم انجام شود.

روش:

تیم تحقیقاتی هوش مصنوعی با استفاده از 992 متن فیلم شامل محتوای خشونت آمیز ، سوء مصرف مواد و محتوای جنسی ، همانطور که توسط Common Sense Media ، یک سازمان غیر انتفاعی تعیین کننده و توصیه کننده برای خانواده ها و مدارس تعیین شده است ، هوش مصنوعی را آموزش داد تا رفتارهای مربوطه را تشخیص دهد . الگوها و زبان ابزار هوش مصنوعی ایجاد شده همه اسکریپت ها را به عنوان ورودی دریافت می کند ، آنها را از طریق یک شبکه عصبی پردازش کرده و از نظر معنایی و احساسات بیان شده اسکن می کند. در این فرآیند ، جملات و عبارات را به عنوان توصیف کننده های مثبت ، منفی ، پرخاشگرانه و سایر موارد طبقه بندی می کند. ابزار هوش مصنوعی به طور خودکار کلمات و عبارات را در سه دسته طبقه بندی می کند: خشونت ، سوءمصرف مواد مخدر و محتوای جنسی.

ویکتور مارتینز ، نامزد دکترای علوم کامپیوتر در USC Viterbi و محقق اصلی این مطالعه ، که در مجموعه مقالات کنفرانس 2020 روشهای تجربی در پردازش زبان طبیعی ظاهر می شود ، گفت: “مدل ما به فیلمنامه فیلم نگاه می کند ، و باز افرینی برای صحنه ها بگونه ای که آنها را می بیند انجام می دهد. “

تیم تحقیقاتی همچنین شامل نارایانان ، استاد مهندسی برق و کامپیوتر ، علوم کامپیوتر و زبانشناسی ، کریشنا سومندپالی ، دکترای تخصصی است. نامزد مهندسی برق و محاسبات در USC Viterbi و پروفسور یلدا تی. Uhls از گروه روانشناسی  UCLA می باشند.  آنها ارتباطات جالب توجهی را بین نمایش رفتارهای پرخطر کشف کردند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *