نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 فروردین 1403 4:04 ب.ظ

شهر های در مسیر تحول دیجیتال

Top 10 cities in Australia | Australian travel inspiration

Posted by Anthony Davis  Date: October 27, 2020

Blue IoT شرکت خدمات یکپارچه سازی IoT شهرهای هوشمند مستقر در استرالیا ، یک قرارداد همکاری مشترک با ارائه دهنده نرم افزار مدیریت دارایی مستقر در انگلستان ، Yotta امضا کرده است.

این مشارکت امکان می دهد تا دو سازمان با همکاری یکدیگر مدیریت دارایی زیرساخت را به مشتریان ارائه دهند – اتصال سطل های زباله  و چراغ های خیابان تا گلدان های در کنار ساختمان های هوشمند دارای رد پای کربن کم ، مدیریت خدمات انرژی و محیط زیست بهتر می باشند.

 قرار است که در صورت لزوم ، هر دو طرف مشتریان و چشم اندازهای خود را به راه حل ها و خدمات دیگری ارجاع دهند و مزایای آنها را برجسته كنند ، و همچنین به طور فعال در جستجوی فرصت هایی برای اثبات مفاهیم مشترك برای نشان دادن توانایی های خود به مشتریان هستند. علاوه بر این ، هر دو سیستم عامل مدیریت دارایی متصل به Yotta ، Alloy و Blue IoT’s Cloud based IoT & amp ؛ سیستم مدیریت انرژی (BEMS) ، Encompass Blue ، دارای رابط های برنامه نویسی و برنامه کاربردی باز (API) هستند. این موارد این امکان را برای مشتریان نهایی فراهم می کند تا این دو سیستم را با هم و همچنین آنها را با زیرساخت های خود و سایر برنامه ها ادغام کنند.

یوتا در حال حاضر درگیر دو کار مفهومی مبتنی بر قابلیت های اینترنت اشیا در منطقه استرالیا است: پروژه پناهگاه   و پارکینگ اتوبوس سبز شهر راید در سیدنی استرالیا و یک پروژه مدیریت و نگهداری بزرگراه ها برای مدیریت سیستم اوکلند (ASM) در نیوزیلند. انتظار می رود توافق با Blue IoT این امکان را برای توسعه فرصتهای دیگر به موضوعات کاری جدید و فرصتهای تجاری طولانی مدت بدهد.

Anique Bravenboer ، مدیر این اتحاد ، در یوتا ، گفت: “از نظر تاریخی ، ما با مقامات محلی و شوراهای محلی در انگلستان  ، با بزرگراه های سنتی و فرصت های مدیریت پسماند در ارتباط بوده ایم. این بازارها همچنان برای ما قوی خواهند بود. با این حال ، ما همچنین به دنبال توسعه بخش های جدید جغرافیایی و بازار هستیم. تعاملات ما با مشتریان امروز به طور فزاینده با اینترنت اشیا آغاز می شود و این فضایی است که ما می خواهیم برای پیشرفت به سمت جلو استفاده کنیم.

وی ادامه داد: “این مشارکت جدید به ما کمک می کند تا تمرکز خود را بر اینترنت اشیا حفظ کنیم و همچنین به طور قابل توجهی به صرفه جویی در هزینه و سودهایی را که می توانیم به مشتریان خود ارائه دهیم  ادامه خواهیم داد.” “کار با Blue IoT یک ارزش افزوده برای Yotta است. از طریق Alloy می توانیم به مشتریان ارتباط بهتری با همه دارایی های زیرساختی آنها ارائه دهیم. به لطف توافق ما با Blue IoT ، ما همچنین می توانیم ساختمان هوشمند و مدیریت انرژی بهتر از جمله طیف وسیعی از خدمات کاهش خطر COVID-19 – به ویژه در داخل منزل  و در دفاتر  و سایت های آنها را ارائه دهیم. “

باب شارون ، بنیانگذار و مدیر ارشد نوآوری ، Blue IoT ، گفت: “ما خوشحالیم که با Yotta همکاری می کنیم ، که با آن تمرکز زیادی بر معرفی ابتکارات فن آوری برای بهره مندی از مشتریان و کاهش اثر کربن داریم. کار با Yotta به ما امکان می دهد مدیریت دارایی را به سبد خدمات خود اضافه کنیم و توانایی خود را در داخل ساختمان ها گسترش دهیم تا به ارائه کارایی در مدیریت پسماند و خدمات محیطی در فضای باز کمک کنیم. ما همچنین می توانیم با آوردن شرکای ارائه دهنده خدمات ابتکاری در حوزه ی  مدیریت دارایی چه در داخل و چه در خارج ، ارزش پیشنهادی را اضافه کنیم.

وی افزود: “ما اطمینان داریم كه این مشاركت به ما كمك خواهد كرد تا سهم بازار خود را نه فقط در استرالیا بلكه در سراسر جهان گسترش دهیم.” “من متقاعد شده ام که با جمع کردن منابع و توسعه آنچه با هم داریم ، می توانیم از مزایای تجارت بیشتری استفاده کنیم. این دو شرکت به خوبی مکمل یکدیگر هستند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با Yotta برای توسعه و کشف فرصت های جدید متمرکز بر اینترنت اشیا در ماه ها و سال های آینده هستیم. “

https://highways.today

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *