نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 4:15 ب.ظ

۴ درس برای تصحیح اثرات بحران برای صاحبان مشاغل کوچک

4 Crisis-Proofing Lessons for Small Business Owners

   14 اکتبر 2020

همه ما مجبور شدیم در پی بحران ایجاد شده توسط بیماری همه گیر Covid-19 ، رویکرد جدید خود را در زمینه تجارت دوباره ابداع کنیم. اما ما در زمان همه گیری آموخته ایم که بحران در مجموع بد نیست. بحران به ما کمک می کند تا عمیق تر فکر کنیم ، تخیل خود را گسترش دهیم ، سازمان های خود را تغییر ساختار دهیم و نیازهای واقعی تجارت خود را تشخیص دهیم.

اما چگونه ما به عنوان صاحبان مشاغل ، تجارت خود را در برابر بحران حفظ می کنیم؟ ممکن است نتوانیم جلوی بروز بحران را بگیریم ، اما وقتی این بحران فرا رسد ، تجارت ما بهتر می تواند از پس آن برآید.

مدیریت ریسک و بحران از ویژگیهای ثابت تجارت فارکس و ارز است. در اینجا چند مورد وجود دارد که صاحبان مشاغل کوچک می توانند از هنر تجارت ارز اطلاعات قابل توجهی کسب کنند.

از تبلیغات دروغین خودداری کنید.

بسیاری از مشاغل کوچک دائماً با بحران کاهش مشتری یا ناتوانی مداوم در جذب و نگهداری مشتریان جدید دست و پنجه نرم می کنند. مشکل اغلب با استراتژی بازاریابی آنها است.

پیمایش بی وقفه در جدول زمانی خود در شبکه های اجتماعی ، شما را در معرض انبوهی از تبلیغات از مشاغل کوچک و متوسط ​​قرار می دهد که همگی برای جلب توجه شما تلاش می کنند. در بسیاری از این تبلیغات ، یک ویژگی تند و زننده پیدا خواهید کرد. تبلیغات دروغین  ! در حالی که این تبلیغات نوید تبلیغات شگفت انگیز یا معاملات ارزان قیمت را می دهند ، اما واقعیت غالباً چیزی کاملا متفاوت را نشان می دهد.

من یک بار نامه ای را از یک موسسه تبلیغاتی دریافت کردم که تقریباً تحت حمایت آن بودم. در آن نوشته شده بود ، من متوجه شده ام كه شما در خرید خدمات تاخیر دارید. من می دانم که این تبلیغات کمی فریبنده بود اما … “نیازی به گفتن نیست که این باعث شد من از این کار منصرف شوم.

یکی از ویژگی های اصلی معاملات فارکس ، عامل خطر است. این یکی از برجسته ترین ویژگی های بازار است ، به طوری که واضح است که تشخیص Covid-19 دونالد ترامپ باعث سر و صدای زیادی شد. هر تاجر ، مربی یا دلال جدی فارکس ماهیت ریسک مربوط به تجارت را هنگام تبلیغ خدمات و یا آموزش دوره های خود را ارایه می دهد.

تلاش اولیه من در تجارت فارکس باعث تماس من با FxBro ، یک خواهر و برادر جامعه تجارت فارکس شد ، بطوریکه آنها در مورد خطرات تجارت فارکس بسیار دقیق بودند که تقریبا به نظر می رسید که این استراتژی بازاریابی آنها است.

با این حال ،  من متوجه شدم که به استراتژی Maksim و Nina Konstantinov بنیانگذاران Fx Bro جلب شده ام ، زیرا هشدارهای واضح آنها باعث شد که من حتی بیشتر از راهنمایی خود قدردانی کنم.

در حالی که از مزایای کمپین های PPC و بازاریابی تبلیغاتی که رسانه های اجتماعی ارائه می دهند ، باید بدانید که ایجاد یک پیرو وفادار به معنای فدای حقیقت در محراب جذابیت نیست.

این مهم است که شما چیزی فراتر از آنچه می توانید ارائه دهید به بازار عرضه نکنید ، و اگرچه باید خلاقیت خود را در بازاریابی قرار دهید ، باید قبل از شروع خلاقیت روی عدم صداقت نیز خط بکشید.

به گفته یکی از بنیانگذاران Fxbro Maksim Konstantinov ، “وقتی پایین می افتیم ، همیشه آن را با صدای بلند دادمی زنیم و به مشتریان خود توضیح می دهیم که حتی پس از 15 سال تجربه کسب تجارت فارکس ، ما همچنان می توانیم ضرر داشته باشیم”. کنستانتینوف دریافت که از زمان شروع کار خود و تجربه هایش ، همیشه در معرض خطرات تبلیغات بودن بسیار واضح است.

این نگرشی است که بازاریابان باید در سراسر کشور داشته باشند و یکی از قدرتمندترین روش ها برای جلوگیری از بحران فرارمشتری است.

دو سال پیش ، من در هیئت مدیره یک سازمان صدور کمک هزینه برای کارآفرینان آفریقای آینده خدمت کردم. همانطور که روی آن کار متمرکز بودم ، متوجه شدم که تقریباً 90٪ از کسانی که موفق نبودند ، در حال شکست بودند زیرا آنها به سختی در تلاش بودند تا چرخ را دوباره اختراع کنند. آنها در تلاش بودند تا شغلی را اداره کنند که از هر جنبه تازه باشد. بحران آنها “کمبود سرمایه” برای کاری بود گه توسط خودشان مهندسی شده بود.

مسلماً نوآوری و اختراع معمولاً برای تجارت مفید است ، اما همیشه ضروری نیست ، به خصوص وقتی سیستم های کاری تأیید شده ای وجود دارد که نتایج عظیمی در صنعت شما دارند.

هیچ سیستمی موفقیت را تضمین نمی کند ، اما اگر می توانید سیستم های اثبات شده و شغلی برای کسب و کار خود پیدا کنید ، من اغلب طرفدار روش استفاده از تجربیات دیگران هستم. کپی کردن سیستم های کاری شرم آور نیست. با توجه به شرایط مشابه ، هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها برای شما مفید واقع نشوند.

کارآفرینان آینده می توانند با فرهنگ شرکت ، ارزش ها و رسالت خود برجسته باشند ، اما وقتی صحبت از استراتژی تجارت می شود ، باید بدانید چه چیزی مفید است و چرخ ها را بچرخانید. وقتی اصرار دارید به طور مداوم در مکانهای ناشناخته قدم بزنید ، به راحتی مستعد خطاهای پیش بینی نشده هستید.

امروز با دیروز محافظت کن

اولین تلاش من برای معامله در بازار فارکس باعث شد تا یک حساب 300 دلاری را در یک روز از بین ببرم. این برای من درد داشت ، و من از آن یاد گرفتم. بحران ها در تجارت اجتناب ناپذیر است ، اما اگر به دنبال مستند کردن تجربیات خود و تنظیم تجارت خود برای مقاومت در برابر همان بحران هستید ، در دراز مدت پیروز خواهید شد.

بدن انسان بیش از پیش در برابر بیماری هایی که قبلاً از شر آنها زنده مانده ایمن می شود ، مناطق مستعد طوفان در این کشور شروع به برنامه ریزی مجدد زیرساخت های خود می کنند تا در برابر چنین شرایط سخت آب و هوایی مقاومت کنند.

به همین ترتیب ، در فارکس ، هر شرکت یا معامله گر موفق یک “روزنامه تجارت” دارد ، جایی که آنها تمام حرکات خود را در بازار  را ثبت می کنند تا بیشتر بدانند بازار چگونه حرکت می کند.

برای صاحبان مشاغل کوچک ، لازم است بدانید که برای مواجهه با  بحران ، باید تمام مراحل اشتباه تجارت و همچنین مراحل صحیح را در نظر داشته و آنها را مستند کنید. غر زدن در مورد ضرر و زیان و شکست بهترین راه برای فرار از درک تجارت و به ویژه صنعت شماست.

چیزی که در کتاب می خوانید شما را برای تجربه کسب و کاری که از نزدیک بدست می آورید آماده نمی کند ، بنابراین با نگهداری سوابق ، کتابهای خود را بنویسید و با پیشرفت این دانش مطمئن شوید که تجارت شما پیشرفت می کند.

نسبت ریسک و پاداش متعادل

سوالی که اغلب از کارآفرینان جوان از من میکنند این است: “چگونه سود خود را به حداکثر برسانم؟” این سوال حیاتی است ، اما وقتی می بینم که این کسب و کارها کمی بیش از حد برای کسب درآمد از هر حاشیه ای در کسب و کار خود تلاش می کنند ، کمی نگران کننده است.

غالباً ، حداکثر سازی سود می تواند به نقطه مقابل رضایت مشتری تبدیل شود. مشاغل کوچک باید از تحمل بسیاری از خطرات راضی باشند. برای این کار باید تعادلی بین سود و ریسک پیدا کنید.

این مکان تعادل جایی است که شما به عنوان یک کسب و کار بیش از اندازه خود را گسترش ندهید ، اما رضایت کافی را به مشتریان ارائه دهید تا ادامه سرمایه گذاری آنها را تضمین کند.

برای جلوگیری از بحران ، شما باید تحلیل گر ، صبور ، هوشیار ، متعادل ، راستگو و مشتری مدار باشید. این امر باعث می شود تا به دنبال یک بحران ، پیشرفت مثبت داشته و پوست کلفت تر شوید !

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *