نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 9:32 ق.ظ

از ساعت هوشمند خود چه می خواهید؟

smartwatch

14 اکتبر 2020توسط دیوید بردلی

تحقیقات جدید منتشر شده در مجله بین المللی ارتباطات سیار ،نظرات مشتریان را در مورد استفاده آنها از برنامه های مارک دار در ساعت های هوشمند بررسی کرده است. تجزیه و تحلیل نتایج بررسی عوامل بیرونی موثر بر قصد استفاده و رابطه بین عوامل را با استفاده از مدل مورد پذیرش فناوری بررسی می کند.

Meuel Jeong ، Kyeongjin Park و Kyungdoh Kim از گروه مهندسی صنایع در دانشگاه Hongik در سئول ، کره جنوبی ، همچنین تجزیه و تحلیل داده ها نشان دادند که کاربران از چه برنامه های نام تجاری ساعت هوشمند استفاده می کنند و اطلاعات مربوط به موسیقی ، اطلاعات آب و هوا ، عملکرد اساسی تلفن را نیز پیدا کردند. ، که مشخص شد شبکه های اجتماعی ، ناوبری ، پیام کوتاه متنی ، بهره وری و سلامتی بیشتر مورد استفاده قرار گرفتند. برنامه های خواندن کتاب های الکترونیکی ، بازی کردن ، مرتبط با ورزش ، سرگرمی ، شناسایی بارکد ، امور مالی ، عکاسی و ویدئو در ساعت های هوشمند چندان محبوب نبودند.

این دیدگاه ها نشان می دهد که مارک ها چگونه می توانند نتایجی را استنتاج کنندکه فرض کنند که مشتریان  انواع خاصی از برنامه ها را در ساعت های هوشمند خود ترجیح می دهند.

آنها پیشنهاد می كنند شركتهایی كه امیدوارند از طریق برنامه های تجاری با مشتری درگیر شوند ، باید اطمینان حاصل كنند كه استفاده از این برنامه حتی الامكان آسان بوده و از پیچیدگی پایین و بدون خطر مالی است. آنها خاطرنشان می کنند که برای این نوع برنامه ها که از قبل استفاده شده است ، بازار وجود دارد اما نشان می دهد که برخی دیگر از برنامه ها که شاید بیشتر مناسب تلفن های هوشمند و تبلت ها باشد ، به عنوان راهی برای بازاریابی و افزایش آگاهی از نام تجاری در ساعت های هوشمند است.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *