نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 1:27 ق.ظ

اینراید وسایل نقلیه الکتریکی بدون راننده نسل بعدی را به بازار عرضه می کند

ارسال شده توسط آنتونی دیویس تاریخ: 08 اکتبر 2020

کسب و کارها در حال حاضر در سراسر جهان می توانند  وسایل حمل و نقل برقی مستقل و هوشمند Einride (AET) آینده باری را سفارش دهند.

مدیر قوای محرکه بار سوئدی در شرکت ، Einride ، امروز طیف وسیعی از وسایل نقلیه Autonomous Electric Transport (AET) ، نسل بعدی “Pod” الکتریکی و خودران خود را راه اندازی می کند که برای اولین بار در بازارهای جهانی موجود است . کسب وکارها در سراسر جهان قادر خواهند بود از این فناوری هوشمند و جدید استفاده کنند و از سال آینده حمل و نقل پایدار و هوشمند خود را آغاز کنند.

این سری از وسایل نقلیه خودمختار حمل و نقل الکتریکی (AET) ، از AET 1 تا AET 4 ، به صورت منحصر به فرد برای خود رانندگی SAE سطح 4 طراحی و توسعه یافته اند و به کسب و کار ها امکان می دهد تا هزینه حمل و نقل را تا 60٪ و انتشار CO² را با  نرخ سرسام آور 90٪  کاهش دهند.

معماری منحصر به فرد و نرم افزار مسیریابی هوشمند AET امکان انجام عملیات ایمن و بدون راننده را با فناوری  اختصاصی از راه دور برای امکان مقیاس گذاری اپراتورها در هر خودرو فراهم می کند.

AET 1 و 2 که برای پیش سفارش موجود است ، برای تاسیسات با حصار بسته ، بندرگاه ها و جاده های عمومی با AET 3 و 4 مناسب از سال 2023 ، دارای قابلیت سرعت بالا مناسب برای بزرگراه های مسافت طولانی و انبارهای بزرگ ، مناسب هستند.

رابرت فالک ، بنیانگذار Einride ، از این وسیله ستایش کرد: “ما در حال حاضر می توانیم  در بازار شروع به استفاده از حمل و نقل خودکار و الکتریکی کنیم. مزایای آن مشخص است و ما می خواهیم بازیگری در بازار باشیم كه می تواند به مشتریان ما كمك كند تا انتقال به آینده بهتر حمل و نقل را انجام دهند. “

با از بین بردن گازوئیل با استفاده از برق و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای یا اکسیدهای نیتروژن سمی ، Pod جایگزین سازگار با محیط زیست و بهداشتی برای کامیون های دیزلی است. مجهز به دوربین ، لیدار و رادار است و از آگاهی 360 درجه ای از محیط پیرامونی خود ، نیاز به راننده را برطرف می کند و باعث ایجاد نقاط کور ، زاویه مرده نمی شود.

با استفاده از این فناوری ، Pods می تواند به طور مستقل کار کند ، نیازی به پلاتو ندارد و می تواند به تنهایی به ایستگاه های شارژ در طول مسیرها رفته و به آنها متصل شود.

تفکر حمل و نقل انقلابی

چشم انداز Einride در سال 2016 به وجود آمد و به دلیل ایجاد انقلابی در صنعت حمل و نقل جاده ای که سالانه بیش از 7 درصد از انتشار CO² مربوط به انرژی جهان را آزاد می کند ، ایجاد شد. با طراحی و توسعه فناوری های هوشمند برای حرکت ، نوع جدیدی از زیرساخت ها را ایجاد کرد که روش حمل و نقل کالا را برای همیشه در جهان تغییر داده است.

کامیون های برقی با اندازه قابل توجه به دلیل نبود کابین راننده ، از راه دور توسط رانندگان کنترل شده و با انتشار صفر و تلفات صفر ناشی از ترافیک ، به یک راه حل مقرون به صرفه برای سیستم حمل و نقل کالا تبدیل شده اند.

https://highways.today

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *