نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 12:17 ق.ظ

آشنایی با ۱۵ نوع هنر دیجیتال

25 اکتبر 2019

قبل از جدی گرفتن هنر دیجیتال ، شناختن انواع آن مهم است.به نظر می رسد که با گذشت سال ها انواع بیشتری از هنرهای دیجیتال در دنیای ما بوجود می آید. البته ، ما نمی توانیم بگوییم كه این امركاملاً غیر منتظره است و فن آوری  در این زمینه به پیشرفت خود ادامه  میدهد.

در حالی که انواع مختلفی از هنر دیجیتال وجود دارد ، ما تصمیم گرفته ایم که 15 مورد از محبوب ترین نوع آن ها را در این مطلب بگنجانیم زیرا این امکان وجود دارد که در مورد بیشتر آنها قبلاً شنیده باشید ، از این رو درک بهتر آنها تعریف دقیق و همچنین  شناخت هدف هر نوع هنر دیجیتال است. در کنار آن ، ما همچنین کمی به روش ها می پردازیم و سعی می کنیم همه آنها را ساده کنیم.

انواع هنرهای دیجیتال

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/the-digital-art-of-dongbiao-lu-10.jpg

فراکتال / هنر الگوریتمی

هنر فراکتال نوعی هنر دیجیتالی است که شامل ریاضیات است. این فرآیند حاصل از هنر از طریق ریاضیات به عنوان هنر الگوریتمی نیز خوانده می شود. نوع خاصی از زیبایی در اوج این شکل هنری دخیل است که به عنوان بخشی از هنر رایانه ای و هنر دیجیتال ، بخشی از خانواده بزرگتر هنرهای رسانه ای جدید محسوب می شود.

هنر رسانه ای جدید ، اگرچه استعاره ای از دلالت بر قطع مدرنیته در ارائه هنر است ، اما از اشکال هنری ناب حاصل از دوره های باستان متولد می شود. عامل مدرنیته با ظهور فناوری آن را به هنر دیجیتال تغییر داد.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/LINES6BS-1024x769.png

تصویر از طریق dantepfer.com

هنر فراکتال تلفیقی از هنر مولد و هنر رایانه ای است که به شکل جدیدی از هنر انتزاعی که نوع جدیدی از نرم افزار پشتیبانی از محاسبه ساختارهای فراکتال را به کار می برد ، برجستگی می بخشد.

این ساختارها به صورت ریاضی محاسبه می شوند تا تصاویر ، فیلم ها و هنر فراکتال تولید کنند. این نیاز به مجموعه خاصی از مهارت ها برای ارایه این هنر با استعداد ریاضیات دیجیتال و قدرت دستیابی به داده های نرم افزار دارد.هنر فراکتال را نمی توان با دست توسعه داد ، اما فقط با استفاده از رایانه می توان ریاضیات را به صورت حرفه ای حل کرد تا تصاویر مورد نظر تولید شود.این شامل استفاده از روشهای تکراری برای حل معادلات غیرخطی و چند جمله ای ساختارهای فراکتال و در نتیجه تولید نتایج در تصاویر است.

    Data-Moshing

اشتراك داده می تواند به عنوان فرایندی شناخته شود كه به موجب آن می توان فایل های رسانه را دستكاری كرد تا هنگام رمزگشایی فایل ، جلوه های بصری یا تصاویر دلخواه را تولید كند.

وضعیت فایل رمزگشایی شده امکان ورود قطعه هایی از سایر فایل های رسانه ای و ویرایش موارد موجود را فراهم می کند. این فرآیند جمع آوری داده بیشتر در فیلم ها دیده می شود تا تصاویر.دلیل آن این است که فایل های ویدئویی رمزگشایی شده بیش از تصاویری که فضای زیادی ندارند ، دستکاری می شوند.

فایل های ویدئویی مدرن روش پیچیده ای برای عبور نکردن از فضای ذخیره سازی دارند. این کار با بارگیری نکردن کل تصویر روی دستگاه انجام می شود ، اما فقط قطعه هایی از تصویر بارگیری می شوند.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/Hotline-Bling-1038x576.png

تصویر از طریق datamoshing.com

فریم هایی که کل تصویر را ذخیره می کنند I-frames نامیده می شوند که در آن می توان فایل متوسط ​​را بدون هیچ گونه اطلاعات یا داده اضافی نشان داد. فریم های دیگری که تنها بخشی از تصویر را می توان ذخیره کرد ، فریم های P و B هستند.

فریم های P و B به جای ذخیره کل تصویر ، فقط حاوی تفاوت اطلاعات جمع آوری شده از فایل ناقص قبلی و باقیمانده فایل بعدی هستند. فریم P و فریم B برای دستکاری فایل های رسانه ای رمزگذاری شده استفاده می شود.

ویدیوهایی که روزانه در تلویزیون ، یوتیوب یا هر فیلم دیگری که مشاهده می کنید با آنها روبرو می شویم ، همه دارای عناصر جمع آوری داده در آنها هستند تا از لحاظ بصری و درک هنری جذابیت بیشتری داشته باشند.

معمولاً این نوع دستکاری باعث تکرار تصاویر و در نتیجه نقص در فیلم می شود.

    نقاشی پویا یا پویانمایی

نقاشی پویا به عنوان مدرن ترین و پیشرفته ترین شکل هنر دیجیتال در نظر گرفته شده است. از نظر تاریخی ، فرض بر این بود که هنر توسط دست خود انسان ایجاد می شود و قرار بود هنر در آن حوزه باقی بماند.

با این حال ، مدرنیته و انقلاب صنعتی باعث به وجود آمدن فناوری و اتخاذ روشهای جدید تبدیل کار جسمی به کار ذهنی شد ، جایی که کار کارگران استاد کار نابود شد و در عوض با استفاده از مهارت های تخصصی وماشین آلات تولید شده توسط سرمایه دار جایگزین شد.

نقاشی پویا به عنوان شکلی از هنر دیجیتال توسعه یافت ، جایی که این هنر یا تصویر توسط یک سیستم خودمختار ، یعنی یک کامپیوتر ، که در آن حداقل نیروی فیزیکی برای تکمیل کار استفاده و نقاشی می شود.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/stay-young-stay-dynamic-dan-bunea.jpg

تصویر از طریق fineartamerica.com

با این حال ، شاید یک نگاه اجمالی یا نظارت بر ذهن هنری برای تکمیل مراحل نقاشی مورد نیاز بوده است . با این حال ، بیشتر نقاشی های دیجیتال بدون حضور یک مغز متفکر انجام می شود.

ماشین آلات مدرن سعی دارند قلمرو نقاشی های دیجیتال را مستقل تر و مصون از کنترل کنند ، بنابراین در عرض چند سال ، شما به انسان ها برای کنترل کار احتیاج نخواهید داشت ، بلکه فقط ماشین هایی هستند که خودشان خدمات را انجام می دهند.انواع مختلف نقاشی های پویا شامل موسیقی ، هنرهای تجسمی ، هنر نرم افزاری ، معماری و ادبیات است. موسیقی و هنر همیشه مکمل یکدیگر بوده اند.

بیشتر نوازندگان و هنرمندان برجسته با هم همکاری می کنند و یک قطعه هنری درست می کنند که در طول نسل ها پایدار است. نقاشی دیجیتال این موسیقی و هنر را به یک نقاشی دیجیتال موزیکال تبدیل می کند که با خلاقیت حرفه ای تر است.

از حوزه هنرهای تجسمی ، هنر نرم افزار ، معماری و همچنین ادبیات به عنوان بوم نقاشی داستان های دیجیتالی آنها استفاده می شود. استفاده از این ژانرهای مختلف فقط دامنه خلاقیت و همچنین اشتغال را افزایش می دهد.

 گرافیک رایانه ای دوبعدی

مطمئناً نقاشی های سنتی جذابیت خاصی داشتند ، به دلیل اصالت و سخت کوشی که برای تبدیل آنها به شاهکار انجام می شده است.این هنر به خوبی مورد استقبال قرار گرفت ، تا زمان ظهور فناوری و استفاده از رایانه که خواستار تبدیل هنر به انواع خاص دیجیتالی بود که می تواند در دنیای مدرن سرگرمی و رسانه ها استفاده شود.

گرافیک های 2D رایانه ای از مدل های دو بعدی مانند متون و تصاویر دیجیتالی گرفته شده اند. این کار در مورد تبدیل اشکال سنتی هنر به هنر دیجیتال است که می تواند در پروژه ها و انیمیشن ها برای صنعت رسانه و سرگرمی مورد استفاده قرار گیرد. گرافیک های دو بعدی عموماً از گرافیک های سنتی مانند تایپوگرافی ، نقشه برداری ، طراحی فنی و تبلیغات استفاده می شوند.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/kisspng-woolly-mammoth-icon-design-elephant-icon-painted-elephant-5a9cc30345f570.0300798815202229792866.png

تصویر از طریق pngfly.com

همه این دامنه ها برای تبلیغات و یا برای اداره یک کسب و کار بسیار مفید هستند و گرافیک های 2D از طریق مهارت و تخصص آن نقش اصلی در تأمین سرنوشت شرکت دارند.

 گرافیک کامپیوتری سه بعدی

حتماً هنگام تماشای فیلم ، یا یادگیری مفهومی که شامل انیمیشن است ، چندین بار به این اصطلاح برخورد کرده اید. گرافیک کامپیوتری سه بعدی مفهومی مدرن است که با پیشرفت تکنولوژیکی و توسعه علوم رایانه ای به وجود آمده و نسخه اصلاح شده گرافیک رایانه ای 2 بعدی است.

گرافیک سه بعدی رایانه ای وظیفه دارد جنبه سه بعدی داده های هندسی را نشان دهد که تقریباً در هر مدل یا سازه ای یافت می شود. گرافیک رایانه ای 3 بعدی این داده های هندسی را محاسبه کرده و برای استفاده در آینده در دستگاه ذخیره می کند.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/0WU2BLopguCKu48-HEkFxTl72eJkfbmt4t8yenImKBVvK0kTmF0xjctABnaLJIm9.jpg

از گرافیک کامپیوتری سه بعدی نیز برای ارائه تصاویر دو بعدی استفاده می شود تا کیفیت بهتری داشته باشد. در مورد برنامه ها و نرم افزارهایی که این دو شکل برای تولید محاسبات در نظر می گیرند ، فرایندهای مربوط به گرافیک 2D و 3D تفاوت زیادی ندارند.

جنبه مهم دیگر مدلهای سه بعدی این است که مدل فقط با نمایش ریاضی ساختار تعریف می شود. یک مدل سه بعدی فقط زمانی نمایش داده می شود که گرافیکی شود.

  هنر پیکسلی

این نوع هنر دیجیتال عمدتا با فیلم ها و تصاویری مرتبط است که برای فیلم ها ، بازی ها یا فعالیت های زیبایی استفاده می شود.

یک نرم افزار خاص وجود دارد که در آن می توان هنر پیکسل را تولید کرد و از رایانه های 8 بیتی و 16 بیتی ، از جمله برخی از ماشین حساب های گرافیکی و کنسول های بازی ویدیویی پشتیبانی می کند. Pixel art نوعی از زیبایی شناسی است که در تهیه بازی های ویدیویی و سایر فیلم های متحرک استفاده می شود و در آنجا اثر مطلوبی را ایجاد می کند که در مورد سایر اشکال هنر دیجیتالی ناقص است.

ایده هنر پیکسلی به طور برجسته با ایده نوسازی بازی های ویدیویی ظهور کرد. این بدان معنی است که سطح زیبایی بازی های ویدیویی ایجاد شده باید با استانداردهای اجتماعی و انتظارات از این بازی ها مطابقت داشته باشد.این شکل از جلوه بصری تنها با پذیرش هنر پیکسلی به عنوان شکلی از هنر دیجیتال برای نفوذ در حرکات شخصیت های بازی های ویدیویی قابل دستیابی است. آنچه روی صفحه مشاهده می کنید یا با آن بازی می کنید تقاطع چندین برنامه نرم افزاری برای تولید هنر مورد نظر است.

    عکاسی دیجیتال

این اصطلاح با کشف رایانه ها ابداع شد ، که استفاده از دوربین های دیجیتال را برای ایجاد عکس های عالی ارائه می دهد که دوربین های دیگر نمی توانند به آن برسند.

قبل از ظهور دوربین های دیجیتال ، عصر فیلم های عکاسی پر شده بر روی فیلم رول دوربین بود که پس از کلیک روی آنها ، مدت زمان زیادی طول کشید تا تولید شود. حتی پس از توسعه ، این تصاویر آنطور که انتظار می رفت حرفه ای نبودند.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/Photography.jpg

با این وجود ، با پیشرفت تکنولوژی ، مفهوم دوربین دیجیتال متولد شد. این اصلاحات به نفع عکاسی است و زودی طی دهه 1990 بسیار رایج شد.  

این دوربین های دیجیتال از گیرنده های نوری الکتریکی استفاده می کردند که در خود دوربین جاسازی شده بودند و به تولید تصویری کامل کمک می کردند. به دنبال این ، تقریباً برای همه افراد امکان دسترسی به عکاسی وجود داشت زیرا از طریق تلفن همراه امکان پذیر شد .با این حال ، حرمت و عکس عالی که می تواند توسط دوربین های دیجیتال تولید شود در تلفن های همراه وجود ندارد. بنابراین ، عکاسان حرفه ای که  کار تجاری می کنند ، معمولاً به دلیل ویژگی ها و وضوح آن در DSLR سرمایه گذاری می کنند.

    نقاشی عکس

این شکل از هنر دیجیتال با استفاده از رایانه هایی که امکان ویرایش و فتوشاپ وارد تصویر می شود اختراع شد. نقاشی عکس پشت سر هم توسط عکاسی دیجیتال انجام می شود. پس از کلیک روی تصویری عالی و مشاهده آن بر روی رایانه ، گروهی از افراد حرفه ای مجهز هستند که به طور خاص قسمت ویرایش را اداره می کنند.

نقاشی عکس یک فرایند دستی نیست. بلکه عکس دیجیتالی با استفاده از برخی از ابزارهای بارگیری شده از برخی از نرم افزارها و برنامه ها ، روی خود رایانه نقاشی می شود.

نقاشی روی عکس یک مهارت ویرایش بسیار مهم است که باید توسط هر عکاس انجام شود. شرکتی که یک ویرایشگر حرفه ای استخدام می کند که به نقاشی عکس کاملاً مسلط است ، برای ارسال تصاویری که اهداف شرکت را تعیین می کند ، مجهزتر است. از آنجا که نقاشی عکس در برنامه های قابل بارگیری موجود است ، از طریق تلفن ها نیز قابل دسترسی است که به راحتی می توان آنها را به شبکه های اجتماعی پیوند داد. با این حال ، همه نمی توانند نقاشی عکس انجام دهند. در آن تخصص مهارت خاصی لازم است.

    کلاژ دیجیتال

همه ما با مفهوم کلاژ آشنا هستیم زیرا از آن در زندگی روزمره که تمایل به ویرایش تصاویر یا ایجاد خاطرات داریم استفاده می کنیم. با این حال ، همانطور که در تعریف یک کلاژ معمولی وجود دارد ، تعاریف کلاژ دیجیتال نیز کمی متفاوت است.این بدان معنی است که به جای قرار دادن چندین تصویر کامل در کنار هم ، ایده های مختلف از منابعی متفاوت گرفته می شود و سپس در تولید یک عکس استفاده می شود.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/Digital-Collage-by-Willian-Santiago-1435476.jpg

تصویر از طریق sarahclawrence.com

گفته می شود که کولاژ دیجیتال در زیر دامنه فتوشاپ وجود دارد که دارای ویژگی های ویرایشی بسیار پرکاربرد است و تقریباً در همه مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد تا تصویر را جذاب تر کند.

روند کولاژ دیجیتال یک فرآیند پیچیده است و برای تحقق معیارهای عملکرد خود به مهارت های خاصی نیاز دارد. فتوشاپ از طریق تلفن های هوشمند یا هر دستگاه دیگری برای همه قابل دسترسی است و برای به روزرسانی مطالب در سایت های رسانه های اجتماعی با نرخ نگران کننده ای استفاده می شود.

     نقاشی دیجیتال 2D

نقاشی دیجیتال در حال حاضر نقطه قوت هنر دیجیتال را تشکیل می دهد و در واقع یکی از رایج ترین اشکال هنر دیجیتال این دوران است. منظور از این دوران ، عصر ماشین آلات پیشرفته تکنولوژیکی است که تقریباً در همه کارهای هنری دیجیتال به کار می آیند. با کمک رایانه ، هنر 2D را می توان بصورت حرفه ای و با استفاده از چندین ویژگی که می تواند در بر داشته باشد ، انجام داد.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/haneen-z-asset.jpg

تصویر از طریق Haneen Z

اهمیت نقاشی دیجیتالی 2 بعدی برای تبلیغات تجاری در موفقیت شرکت در بلندمدت منعکس می شود. نقاشی دیجیتال 2D در واقع نقاشی دیجیتال در یک سطح ساده و بدون اثرات اضافی است.

این یک شکل بسیار اساسی از نقاشی دیجیتال است که برای رضایت بصری و همچنین هنری بسیار جذاب است. تصاویر دو بعدی در روند بازاریابی شرکت ضروری است تا با قرار دادن اهداف و آرزوها در یک اثر هنری ،  اثر تبلیغاتی را به دست آورد.نقاشی دیجیتالی 2 بعدی این نیاز را برآورده می کند و بر نقاشی های دستی که نقایص زیادی دارند و انجام آنها ممکن است به تجربه زیادی نیاز داشته باشد ترجیح داده می شود. هنر دو بعدی دیجیتالی شده است و می تواند با خود برنامه تغییر کند. برای این منظور ، همه شرکت ها گروهی از افراد ماهر از هنرمندان دیجیتال را که در خلق هنر دیجیتال 2D تخصص دارند استخدام می کنند.

    نقاشی دیجیتال سه بعدی

یکی دیگر از اجزای ضروری حوزه نقاشی دیجیتال ، نقاشی دیجیتال سه بعدی است که نسخه محبوب تری از نقاشی های دیجیتالی 2 بعدی است.

این دقیقاً نشان می دهد که این موضوع شامل ویژگی هایی است که در نقاشی های دیجیتالی 2 بعدی مشترک است ، اما یک نسخه تخصصی تر است که می تواند ارائه شود. اساساً ، تصویر دیجیتالی 2 بعدی پایه ای را تشکیل می دهد که نقاشی دیجیتال سه بعدی بر اساس آن ساخته شده است.

در نقاشی های دیجیتال سه بعدی ، جلوه های اضافی را می توان در تصاویر گنجانید. این مفهوم از هنر دیجیتال در مقایسه با مدل نقاشی دیجیتال 2D مورد اقبال و استفاده گسترده تری قرار گرفته است. مشخص شده است که مدل سه بعدی نقاشی دیجیتال نسبت به مدل 2D شانس بیشتری برای جلب توجه مشتریان دارد و در نتیجه باعث افزایش ترافیک مصرف کنندگان می شود.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/3D-Digital-Painting.jpg

تصویر از طریق rebloggy.com

ترافیک مخاطب جنبه سودآوری مشاغل است زیرا شرکت را در جایی قرار می دهد که با سایر مشاغل رقیب بازار هم ردیف باشد.اخیراً ، اوضاع شغلی هنرمندان دیجیتال سه بعدی افزایش یافته است. این یک کار کاملاً تخصصی است که برای متناسب بودن با شغل نیاز به دوره های آموزشی فوق العاده و مهارت دارد.موفق ترین شرکت ها دارای شاخه ویژه ای برای ادغام هنرمندان دیجیتال سه بعدی هستند که با ارائه طرح های جدید و ایده های خلاقانه بسیار کوشا هستند تا استانداردهای شرکت را حفظ کنند.

   طراحی دستی وکتور

اصطلاح “بردار” برای اشاره به یک قالب خاص استفاده می شود که اجازه می دهد تصاویر در حالی که هنوز برای استفاده در داخل یک نقاشی در دسترس هستند ذخیره شوند. ‘منحنی های Bezier’ اصطلاح فرانسوی است که برای نشان دادن پایه ریاضی بردارها استفاده می شود.

نقاشی برداری شامل اشکال و خطوطی است که می تواند در فرمول های هندسی نشان داده شود. می توان رنگ ها ، سایه ها ، شفافیت ، گروه ها و غیره را کنترل کرد.اندازه نقاشی های وکتور دستی را می توان بدون تغییر کیفیت و وضوح قطعه ، از کوچک به بزرگ تبدیل کرد. این تغییرات را می توان با وارد کردن ابعاد دلخواه نقاشی به سادگی انجام داد.یک مزیت همراه با نقاشی دستی برداری این است که هنرمند می تواند وضوح و اندازه آن را تا حداکثر پتانسیل چاپگر برای کار با آن تنظیم کند.ایجاد یک نقاشی برداری دستی به اشکال ساده مانند مثلث ، دایره یا مربع نیاز دارد. روش دیگر ایجاد اشکال سفارشی با دست و استفاده از ابزارهای ارائه شده برای تبدیل آنها است.

نقاشی برداری دستی با هنر شطرنجی متفاوت است زیرا شخص باید روی آن کار کند به همان روشی که روی یک مجسمه کار می کنند. بعید است که هنرمند هنگام کار بر روی یک نقاشی برداری دستی بتواند خصوصیات خود را به هنر بیان یا تحمیل کند.حتی در این صورت ، هنوز کاربران آگاه می توانند انتخاب اصلی رنگ ، ترکیب ، موضوع و غیره را انتخاب کنند.

    هنر مجتمع / ترکیبی و نقاشی ترکیبی

معنای اصلی این اصطلاح ترکیبی از بیش از یک نوع هنر است که به عنوان “هنر میان رشته ای” نیز شناخته می شود ، که بیشتر در محیط های یادگیری برای کمک به مخاطب برای درک بهتر یک مفهوم استفاده می شود یا می تواند تنها با هدف سرگرمی ایجاد شود.

اصل هنر یکپارچه در دنیای دیجیتال ادغام دو یا چند رسانه برای دستیابی به یک قطعه هنری واحد است.

در این نوع هنر ، از رسانه هایی که معمولی هستند ،  و بیشتر در مورد محدودیت های دیجیتالی وجود دارد استفاده می شود و هنرمند کنترل بی نظیری بر چگونگی نتیجه کار دارد.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/Mixed-Media-and-Hybrid-Painting.jpg

تصویر از طریق bluethumb.com.au

پیروی از مفهوم هنر یکپارچه ، یا نقاشی ترکیبی نتیجه استفاده از بیش از یک رسانه یا حتی چند نرم افزار روی همان اثر هنری است. یکی از نمونه های محبوب چنین سبکی ، نقاشی ترکیبی بردار-شطرنجی است. برای دستیابی به یک رسانه ترکیبی ، هنرمند باید از اشکال / خطوط برداری به همراه یک سبک شطرنجی استفاده کند.

شایستگی استفاده از بیش از یک نرم افزار به افزایش سطح کنتراست و همچنین وضوح رنگ های بردار کمک می کند. همین مزیت در پالت اصلی شطرنجی نیز اعمال می شود.در بسیاری از موارد ، می توان از منحنی های Bezier در پس زمینه برای صاف کردن اشکال و خطوط شطرنجی بدون درگیر کردن هنرمند استفاده کرد. با استفاده از این روش برای صاف کردن منحنی ها ، از هرگونه افت احتمالی وضوح جلوگیری می کند. قالب ذخیره سازی پیش فرض برای این ترکیبی خاص شطرنجی است.

    نقاشی رستر

دامنه بسیار مهم دیگر اشکال هنر دیجیتال ، نقاشی های شطرنجی است. که نوعی نقاشی دیجیتالی است که به دلیل شباهت ذاتی آن به نقاشی واقعی دستی رواج یافته است. از آنجا که اشکال دیگر هنر دیجیتال تصویری نسبتاً مجازی از تصاویر را ارائه می داد ، در اعماق وجود خود ، همیشه از سنتی بودن بیشتر از تصویر مجازی ارایه می شود.

بنابراین ، برای اینکه جلوه زیبایی بیشتری به آن ببخشیم ، اشکال سنتی نقاشی در مواردی که برنامه هایی برای تهیه نقاشی خود به صورت آنلاین تهیه می کنید ، به هنر دیجیتال تبدیل می شوند.

این شبیه یک نقاشی واقعی است زیرا نقاشی با ضربه صورت می گیرد. با توجه به ویژگی ها ، همه نمی توانند بدون اینکه ابتدا در هنر استفاده از برس ، قبل از استفاده در رایانه ، از هنر استفاده از شطرنجی استفاده کنند.

برای نشان دادن هنر در شکل خام آن به صورت دیجیتالی ، نقاشی های شطرنجی بهترین راه برای انجام آن است. اما به غیر از این ، توصیه نمی شود که به دنبال این شکل از هنر دیجیتال به صورت حرفه ای بروید.

    نقاشی تولید شده توسط کامپیوتر

یک نقاشی تولید شده توسط رایانه ، یک اثر هنری است که در آن هنرمند به وی دستورالعمل هایی را برای نحوه “نقاشی” یک قطعه دلخواه ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که این اصطلاح به معنای این نیست که رایانه به خودی خود نقاشی ایجاد می کند.

این هنرمند هنوز از بسیاری جهات از جمله برنامه ریزی مفهوم ، موضوع ، ترکیب رنگ و غیره کاملاً درگیر است.

https://cdn.architecturelab.net/wp-content/uploads/2019/10/https___blogs-images.forbes.com_williamfalcon_files_2018_10_edmond-de-belamy-framed-cropped.jpg

به همان روشی که آهنگساز بدون نیاز به لمس یک ساز موسیقی موسیقی می سازد ، هنرمند در نقاشی های رایانه ای نیز دستورات متعددی را بدون دخالت در طراحی دست به کامپیوتر وارد می کند.نتیجه نقاشی های رایانه ای بسیار شبیه به یک رستر است. علاوه بر این ، نتیجه ای که در نقاشی نهایی ظاهر می شود ، یک تغییر کامل است.این روش خلق هنر بدون دیدن نتایج فوری و مجبور به کار کردن تا دستورالعمل نهایی برای دیدن نتیجه انجام می شود. بنابراین ، قبل از تولید یک شاهکار فراموش نشدنی ، باید با بسیاری از دستورالعمل ها آشنا باشید.

نتیجه

به دست آوردن برخی از این انواع آسان است در حالی که برخی از آنها قبل از تسلط بر آنها نیاز به تلاش بیشتری دارند اما یادگیری در مورد هنر دیجیتال به همان اندازه سرگرم کننده است که می توانید با استفاده از یک برس رنگی در دست خود کارهایی را انجام دهید.

تنها چیزی که لازم است این است که یک نوع هنر دیجیتال را انتخاب کنید ، کمی تمرینکنید ، سپس می توانید شاهکار خود را در کمترین زمان خلق کنید!

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *