نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 7:35 ب.ظ

SUV الکتریکی جدید فولکس واگن هدف حمله پس از رسوایی

توسط دیوید مک هیو و تام کریشر29 ژوئیه سال 2020 ،

 فولکس واگن در حال رونمایی از یک وسیله نقلیه ورزشی مجهز به باتری است که به سمت بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده و چین در حرکت است ، زیرا این شرکت یک قدم بزرگ به جلو در مبارزات خود برای انتخاب اتومبیل های الکتریکی به یک بازار گسترده را انتخاب می کند.

ID.4 باتری متناسب با  قوانین زیست محیطی در اروپا و چین را در یک خودرو SUV جمع و جور ترکیب کرده که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را از هاچ بک و سدان دور کرده است.

مدل جدید نزدیک به اولین وسیله نقلیه شرکت آلمانی ساخته شده بر روی تنها پلت فرم الکتریکی خود ، ID.3 است که در ماه سپتامبر به فروش رسید. اما  این خودرو به ایالات متحده نمی آید ، جایی که وسایل نقلیه بزرگتر ی به طور فزاینده ای بر بازار خودرو حاکم هستند.

بر خلاف رالف برندستاتر ، رئیس برند فولکس واگن ، میگوید این خودرو “به عنوان یک ماشین جهانی طراحی شده است. فروش فولکس واگن با سه سال شارژ نامحدود رایگان از 470 ایستگاه متعلق به شبکه شارژ سریع Electrify America در اوایل سال آینده در ایالات متحده آغاز می شود.

این شرکت می گوید قیمت ها از 39995 دلار بعلاوه 7500 دلار مالیات فدرال ایالات متحده آغاز می شود. پیمایش نسخه اول 250 مایل است که در 7 ساعت و نیم در خانه بصورت کامل شارژ می شود یا در ایستگاه شارژ سریع درمدت 38 دقیقه حداکثر 80 درصد شارژ می شود. فولکس واگن می گوید در نهایت نسخه کم هزینه تری با قیمت 35000 دلار با برد کمتری ارائه خواهد شد.

اسكات كيو ، مدير عامل فولكس واگن در آمريكا ، گفت كه مدل تمام الكتريكي تسلا مدل Y كه اكنون با قيمت 49990 دلار آغاز مي شود ، يك رقيب است اما فولكس واگن بيشتر مشتريان خود را در میان علاقمندان SUV هاي جمع و جور معمولي مانند Toyota RAV4 و Honda CR-V مي بيند. وی گفت: “این فرصت این است كه مردم از استفاده خودرو های با  موتورهای احتراق داخلی به سمت این ماشین بروند.”

Keough گفت: بخش جمع و جور SUV با 4 میلیون فروش سالانه ، بزرگترین قسمت بازار وسایل نقلیه جدید ایالات متحده است.

فولکس واگن می گوید ID.4 هندلینگ فوق العاده ای خواهد داشت و سرعت آن از صفر تا 60 مایل در ساعت (96.6 کیلومتر در ساعت) از رقبای موتور بنزینی خواهد بود. انتظار می رود نسخه محرک عقب در کمتر از هشت ثانیه و نسخه با چهار چرخ متحرک در کمتر از شش ثانیه به آن برسد.

هدف این شرکت گسترش جذابیت خودروهای الکتریکی فراتر از “اولین پذیرندگان” برای خریدارانی است که به دنبال حمل و نقل مقرون به صرفه هستند.فولکس واگن امیدوار است خریداران خودروی الکتریکی از ابتدا جذب شوند. قرار دادن باتری در زیر فضای سرنشین می باشد.

این وسیله نقلیه جدید نشان دهنده چرخشی شدید است که این شرکت پس از رسوایی سال 2015 خود در مورد اتومبیل های دیزلی که سالها در تست های آلایندگی تقلب می کردند ، انجام داده تا بتواند بیش از حد مجاز قوانین ایالات متحده رامتعهد شود.

فشار به سمت ماشین های الکتریکی تا حدود زیادی تحت تأثیر مقررات است. اتحادیه اروپا از سال 2021 ناوگان سازندگان اتومبیل را ملزم به داشتن میزان کمتری دی اکسید کربن ، گاز اولیه گلخانه ای است که باعث گرم شدن کره زمین می شود.

دولت چین همچنین در حال اعمال فشار قانونی برای وسایل نقلیه باپیشرانه الکتریکی جایگزین است. این امر در آمریکا کمتر مورد توجه است.

استفانی برینلی ، تحلیلگر اصلی خودرو در شرکت تحقیقاتی IHS Markit ، گفت که این خودرو فولکس واگن بسیار قابل توجه است زیرا سعی دارد در بازار پیشروی کند و از موتورهای سنتی به یک خودروی الکتریکی تر برسد.”

وی هشدار داد که انتقال به فروش قابل توجه برق چندین دهه طول خواهد کشید. “این آغاز یک سفر بسیار طولانی برای آنها است.”

مصرف کنندگان در حال انتخاب خود روهای الکتریکی بیشتری هستند ، که با 18 مدل الکتریکی موجود در سال 2018 به 120 تا سال 2025 افزایش می یابد. این کمک می کند تا سال 2025 برقی ها به 9 درصد از بازار برسند: “برای اینکه بازار وسایل نقلیه الکتریکی واقعاً موفقیتی کسب کنند که انتظار داریم ، باید این تمایل را به افرادی منتقل کند که نسبت به تغییر کمتر تهاجمی هستند و به هر حال مایلند آن را امتحان کنند. “

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *