نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 5:31 ب.ظ

ربات های جمع آوری کالا در فروشگاهها برای تحویل به مشتریان

grocery

توسط دالوین براون 23 سپتامبر 2020

ربات ها به فروشگاه های مواد غذایی H-E-B کمک می کنند تا در میان همه گیر شدن ویروس کرونا ، تقاضای روزافزون برای خرید مواد غذایی آنلاین را براورده سازند.  

فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی مستقر در سان آنتونیو ، تگزاس با همکاری شرکت اتوماسیون Swisslog برای استقرار تعدادی روبات جهت پشتیبانی از جمع آوری کالا و تحویل  آن در حاشیه این زنجیره همکاری کرده است.

این شرکتها در بیانیه مطبوعاتی مشترک اعلام کردند که Swisslog انبارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که از روبات های مدولار “Autostore” برای انجام سفارشات آنلاین کوچک استفاده می کنند. نمایش ویدیویی در YouTube نحوه عملکرد سیستم خودکار را نشان می دهد. این روبات ها در امتداد مسیرهای راهروها حرکت می کنند تا اقلام را بر اساس سفارشات دیجیتالی جمع کنند. سپس سفارش را برای پردازش به یک کارگر انبار تحویل می دهد.

Swisslog می گوید: این یک سیستم بصری است که می آموزد کدام کالا بیشتر مورد تقاضا است و سبد های جمع آوری را برای دسترسی آسانتر به آنها برای پردازش سریعتر حرکت می دهد. بر اساس متن منتشره وب سایت Swisslog ، “اگر یک ربات خراب شود ، دیگری وظایف آن را بر عهده می گیرد”.

مطابق اعلامیه ، ادغام با فروشگاه های مواد غذایی H-E-B به این زنجیره اجازه می دهد “بدون افزایش تأثیر منفی بر تجربه مشتری در فروشگاه” ، تقاضای روزافزون برای تقاضای منطقه ای را به طور موثر برآورده کند.

مشخص نیست که H-E-B از چند مرکز رباتیک استفاده خواهد کرد.

به گفته این شرکت ها ، Swisslog بیش از 170 مرکز در سراسر جهان نصب کرده است. H-E-B در حال حاضر بیش از 340 فروشگاه و بیش از 100000 کارمند در سراسر تگزاس و مکزیک دارد. https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *