نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 11:31 ب.ظ

دیدگاه کل نگار درباره گفتگوی تخصصی با افراد خاص

 برای اینکه  این مفهموم را درست درک کنیم ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که بازاريابي اجتماعي چيست و چرا براي اين بحث لازم است . يك تعريف قديمي بازاريابي اجتماعي می گوید :

طراحي ، بكارگيري و كنترل برنامه‌هاي محاسبه شده‌اي كه به منظور اثرگذاري وپذيرش افكار اجتماعي كه در آن ، طراحي محصول ، قيمت گذاري ، ارتباطات و تحقيقات بازار محلوظ نظر واقع شوند . اين محصول ميتواند يك شعار يا پيام هم باشد .

•          هدف نهايي از هر نوع بازاريابي تاثير بر رفتار است . اين تاثير ممكن است كه اثر گذاري بر رفتار يك فرد خاص براي خريد محصول يا خدمات يك سازمان و يا اثر گذاري بر رفتار يك فرد در همكاري براي جمع آوري زباله و يا مواد اضافي در خانه و اطراف آن براي بازيابي باشد .

•          هدف ما از ایجاد این پایگاه توسعه دانش است . شعار ما نوآوری در مدیریت  است زیرا می تواند اثربخشی زیاد تری در فرایندهای دیگر داشته باشد .

•          بنابر اين بازاريابي اجتماعي بگونه‌اي كه هدف نهايي آن ايجاد دانش است ، ممكن است اينگونه درك شود كه همکاری در دستیابی به این هدف تسریع شود  .

•          افراد ی كه با اين موضوع در گير هستند ، چنانچه به ماهيت مسئله كه ايجاد دانش اثر گذار بر تولید ارزش افزوده است توجه ننمايند ، نهايتاً به افرادي كه اوقات خود را صرف گفتگوهاي بي اثر مي‌كنند ، تبديل خواهند شد. همانگونه که اکنون در بسیاری از شبکه های اجتماعی مشاهده می شود میزان تولید اطلاعات با اثربخشی آن تناسبی ندارد و به اصطلاح دانش ذباله ای است .

•          هدف فعاليتاي بازاريابي ما اين است كه تعامل ذهنی را بگونه ای ایجاد کنیم که حتی اگر به عنوان ورودی دانشی از طرف مخاطبان با کمبود و مشکل مواجه هستیم اما تفکر و تصویر سازی ذهنی را در رابطه با شعار مان انجام دهیم .

•          بر اساس شاخص‌هاي جمعيت شناختي ، رفتاري و يا جغرافيايي و  مشخصات مخاطبانمان اهداف ارتباطي بايستي قابل تعريف ، قابل دستيابي ، مرتبط تعريف شوند  . اين هدف بايستي مكتوب شود  که با این متن تلاشی در این زمینه انجام داده ایم .

بنا به توضیحات ارایه شده فوق :

  • مخاطب خاص از نظر ما کسی است که به مباحث مطروحه در سایت و اهداف و شعار کل نگار علاقمند است و انگیزه ارتباط با دیگران در این زمینه ها را دارد .
  • گفتگو بدین معناست که این مخاطب نظرات و یا مطالب مورد علاقه را تولید یا ترجمه و یا به بحث بگذارد تا دیگران از آن مطلع شده و از آن استفاده و یا در نشر آن تلاش کنند .
  • این موضوع متکی به قوانین جاری و نیز دیدگاههای اخلاق حرفه ای و ارزشهای پایگاه اطلاع رسانی انجام می شود.
  • سایت از این مطالب با دسته بندی و تکمیل گزارشها و مطالبی را تدوین و با نام افرادی که در آن دخیل بوده اند منتشر می کند .
  • در این مسیر پیشنهاد ها و نوآوری ها را نشر می دهد و از انها استفاده می کند تا ارزش بهتری را به مخاطبان ارایه دهد.

پس با ارتباط با ما از هر طریقی که مناسب تشخیص می دهید اقدام و این بحث را به پیش ببرید .  با تشکر از شما

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *