نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 1:26 ق.ظ

سیستم آسفالت پیوسته با عرض 12 متر بدون درز

Current state of the art: the SB 300 and SB 350 Fixed-Width Screeds from VÖGELE integrate numerous innovations; among other things, these reduce set-up time and accelerate paving when pave widths vary.

ارسال شده توسط آنتونی دیویس تاریخ: 31 آگوست 2020

دستگاه و سیستم جدید SB 300   ارایه شده از سوی شرکتVÖGELE برای ساخت جاده ها با عرض ۱۲ متر ، مزایای خود را از همان ابتدا در دوره اجرای پروژه ایجاد جاده اصلی نشان داده است  که مواد پیچیده ای مانند آسفالت متخلخل و آسفالت ماستیک سنگ را در عرض های بزرگ پردازش کرده و نتیجه یک نتیجه قانع کننده است.

در مواردی که جاده های عریض به روکشی بدون درز نیاز دارند ، از این دستگاههای با عرض ثابت استفاده می شود. این مورد برای احداث بخش جدید بزرگراهی B75 در هامبورگ ، به نام “Wilhelmsburger Reichsstrasse” بوده است. این جاده اصلی در امتداد مسیرهای راه آهن قرار دارد و طول تقریبی آن 4.6 کیلومتر میباشد.

ایجاد یک مسیر کمکی در هماهنگی در دو مسیر ترافیکی بزرگ که در یک مکان تقاطع دارند به این معنی است که هم شهر و هم ساکنانش آرامش بیشتری یافته و آلودگی صوتی جاده شلوغ برای کسانی که در این نزدیکی زندگی می کنند کاهش می یابد. جاده توسط یک دستگاه فینیشر ساخته شده از نوع SUPER 2100-3i انجام شد. این فینیشر کلاس آزاد راهی از پیشرفته ترین مدل “Dash 3” توسط  VÖGELE  می باشد  و ماشین انتخابی برای بسیاری از پروژه های بزرگراهی است.

ساخت و ساز بزرگراه ها امری کاملاً سازمان یافته است و علاوه بر فناوری ماشین VÖGELE ، تدارکات سایت برای تضمین اینکه آسفالت بصورت مداوم و پیوسته انجام شود، یکی دیگر از عوامل اصلی موفقیت این پروژه بود.

در دنیای ماشین آلات ساختمانی و راهسازی که بسیار کالاهای با ارزش و گرانقیمتی را تولید می کنند ،

مدتی است که هم پیمانکاران و هم اپراتورها دلیل دیگری برای استفاده از این ماشین آلات برای کار بدون درز در عرض های زیاد داشته اند:این ماشین در ترکیب با SUPER 2100-3i ، می تواند در حداکثر عرض 13 متر این امکان را فراهم کند.این تجهیزات سطوح را بصورتی تمام می کنند که به طرز چشمگیری از ایجاد سرو صدا جلوگیری می شود.  برای اطمینان از مقاومت در برابر تغییر شکل در طول مسیر ، یک قسمت از آسفالت ماستیک سنگی ساخته شد ، در حالی که یک قطعه به طول 2.2 کیلومتر بصورت آسفالت متخلخل برای کاهش سر و صدا تکمیل شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *