نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 فروردین 1403 5:58 ب.ظ

ال جی از ماسک صورت تصفیه کننده هوا Puricare رونمایی کرد.

LG Unveils Puricare Air Purifier Face Mask

27 آگوست 2020

این ماسک مجهز به باتری از دو فیلتر H13 HEPA قابل تعویض ، فن های دو سرعته و یک سنسور تنفس برای اطمینان از هوایی که عاری از ویروس است ، تنفس می کنید.

ماسک های صورت در زندگی فعلی برای  سالم ماندن بسیار مهم هستند و شرکت های فناوری مایل هستند با ارائه سیستم محافظت از تنفس و فراتر از آنچه که ماسک های صورت یکبار مصرف می توانند به ما ارائه دهند ، استفاده کنند. ال جی  به تازگی اولین تلاش جدی خود را برای تهیه “هوای پاک شخصی” ارایه داد.

LG با استفاده از IFA 2020 به عنوان بستر راه اندازی ، دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی PuriCare را معرفی می کند. اگر چه این یک ماسک صورت است ، اما سازندگانش اطمینان می دهند هوای تمیزی را برای شخصی که ساعاتی که آن را پوشیده است فراهم کند. این امر از طریق ترکیبی از دو فیلتر H13 HEPA و فن های دوگانه ، با استفاده از یک باتری قابل شارژ انجام می شود.

ال جی سنسور تنفس ثبت شده خود را ساخته است تا بتواند Puricare را بطور خودکار بر اساس “چرخه و حجم نفس گیرنده” تنظیم کند. هر پنکه دارای سه سرعت است که بسته به نحوه نفس کشیدن کاربر ، تنظیم می شود تا کندتر یا سریعتر کار کند تا تلاش لازم برای تنفس طبیعی ،کاهش یابد. باتری ماسک تنها 820 میلی آمپر در ساعت است اما ال جی ادعا می کند که برای هشت ساعت استفاده کافی است.

با پوشاندن بینی و دهان ، ال جی می گوید استفاده کننده ماسک برای ساعت ها راحت خواهد بود. هنگامی که  از آن استفاده نمی شود ، می تواند دوباره شارژ شود و با چراغ های UV-LED میکروب ها را قبل از استفاده بعدی از بین ببرد. ال جی همچنین این ماسک را به برنامه تلفن همراه ThinQ Android و iOS خود پیوند داده است ، بنابراین در صورت نیاز به تعویض فیلترهای HEPA ، کاربر می تواند از آن مطلع شود.

همانطور که The Verge گزارش می دهد ، LG هنوز در مورد چگونگی اثر ماسک Puricare در کند شدن گسترش ویروس اظهار نظر نمی کند. این شرکت منتظر تکمیل آزمایش و صدور گواهینامه قبل از ارائه جزئیات بیشتر است. همچنین هنوز نمی دانیم چه زمانی ماسک برای خرید در دسترس قرار می گیرد یا هزینه آن چقدر است ، اما ال جی پیشنهاد داده است که این ماسک قبل از پایان سال 2020 به بازار عرضه شود. https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *