نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 3:13 ب.ظ

کرونا و گاردین

گاردیَن یک روزنامه  بریتانیایی است که از سال ۱۸۲۱ میلادی منتشر می‌شود. این روزنامه ابتدا در شهر منچستر منتشر و منچستر گاردین نامیده می‌شده‌است، اما از سال ۱۹۵۹ عنوانش به گاردین تغییر یافت و در سال ۱۹۶۴ نیز دفتر مرکزیش به لندن منتقل شد. هفته‌نامه خواهر این روزنامه، آبزرور نام دارد.

گاردین هر روز هفته یک ضمیمه به اسم یا همان گاردین دوم را نیز منتشر می‌کند که به‌طور مرتب و ثابت، هر روز اخبار مربوط به یک حوزه خاص را پوشش می‌دهد؛ به عنوان مثال هر دوشنبه بحث‌های مرتبط با میدیا یا رسانه را دنبال می‌کند که این شامل اخبار مربوط به رسانه و حتی آگهی‌های استخدام برای شغل‌های رسانه ای نیز هست.

امروز من با مراجعه به این سایت با مطلب زیر مواجه شدم . آنرا جهت اطلاعتان میفرستم که در نحوه ایجاد درامد مورد توجه قرار گیرد .

ما یک رویکرد متفاوت را انتخاب کردیم. آیا شما از آن پشتیبانی می کنید؟

در زمانیکه به خبرهای مرتبط به موضوعات مهم احتیاج داریم ، اخبار با کیفیت و واقعی و اطلاعات توضیحی گاردین اهمیت بیشتری پیدا کرده است. استقلال سرمقاله ما بسیار مهم است. ما معتقدیم که هر یک از ما شایسته خواندن گزارش صادقانه هستیم – به همین دلیل ما در کنار شما هستیم ،و درب برای همه باز است. و شما در حال دیدن میلیون ها نفر  مثل خود هستید. در شش ماه گذشته بیش از 8 مقاله خوانده اید. اما در این لحظه مهم ، درآمد تبلیغات رو به زوال است. ما به شما برای کمک به پر کردن شکاف نیاز داریم. هر مشارکت ، هر چند بزرگ یا کوچک ، با ارزش است – در مواقع بحران و فراتر از آن. از Guardian با حداقل 1 دلار پشتیبانی کنید.

We chose a different approach. Will you support it?

With news under threat, just when we need it most, the Guardian’s quality, fact-checked news and measured explanation has never mattered more. Our editorial independence is vital. We believe every one of us deserves to read honest reporting – that’s why we remain with you, open to all. And you’re visiting in your millions. You’ve read more than 8 articles in the last six months. But at this crucial moment, advertising revenue is plummeting. We need you to help fill the gap. Every contribution, however big or small, is valuable – in times of crisis and beyond. Support The Guardian from as little as $1.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *