نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 7:35 ق.ظ

آینده زیرساخت های فضایی و آخرین مفاهیم حمل و نقل و تدارکات

ارسال شده توسط آنتونی دیویس تاریخ: 17 آگوست 2020

در نمایشگاه نوآوری چند وجهی که قرار است از 10 تا 12 نوامبر 2020 ، تشکیل شود ،  نگاهی به آینده خواهند انداخت و جدیدترین مفاهیم حمل و نقل و تدارکات را ارایه می کنند.

ایجاد یک شبکه در بین صاحبان غرفه ها و شرکت کنندگان در کنفرانس ، کانون اصلی این رویداد است که  به صورت زنده در فرانکفورت با بکارگیری محافظت و بهداشت گسترده و به صورت دیجیتالی با ویژگی های جدید برگزار می شود.

نمایشگاه نمایشگاه آینده حمل و نقل ، که به عنوان مرجع برای تازه واردان ، متخصصان و متفکران بصورت نوآورانه خدمت  خود را ارایه می کند ، محل بحث در باره مفاهیم جدید و مفهومی در رابطه با  مفاهیم و طرحهای جدید کاربردی حمل و نقل و لجستیک خواهد بود. در اینجا ، همه چیز حول ایده ها ، پروژه ها و فن آوری های نوآورانه انقلابی با پتانسیل تحول در حمل و نقل می چرخد.

علاوه بر کنفرانس دیجیتال لجستیک و چشم انداز حمل و نقل  گروه اتاق فکر ،نمایشگاه میزبان سه بحث پانل جذاب خواهد بود که در آن کارشناسان موضوعاتی همچون استفاده از سیستم های ماهواره ای ، فن آوری های پهپادی نوآورانه و استفاده از فناوری های جدید در تولید را کشف می کنند.  شما تولید کننده کالاها می توانید از قبل در پادکست نمایشگاه آینده حمل و نقل اطلاعات بیشتری در مورد این مباحث کسب کنید.نمایشگاه آینده حمل و نقل  بگونه ای تنظیم شده است تا آخرین مفاهیم حمل و نقل و تدارکات را تشریح کند.

آینده زیرساخت های فضایی

جهت گیری کاربرد اینترنت اشیاء به سمت فضا موضوع حمل و نقل و حرکت را دنبال می کند. چگونه می توان از IoT برای اطمینان از برقراری ارتباط صحیح بین همه دستگاههای فنی در این زمینه استفاده کرد؟ آیا در آینده نزدیک سفر فضایی برای همه امکان پذیر خواهد بود؟

و در نتیجه چه مدلهای جدید تجاری ممکن است در این رابطه طراحی و عملی شوند؟ به عنوان بخشی از بحث پنل ، استقرار سیستم های ماهواره ای و فن آوری های پیشگام در مدارهای نزدیک به زمین توسط متخصصان زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت: رابرت بوهم مدیر عامل و بنیانگذار PTS ، توماس گروبلر مدیرعامل و بنیانگذار OroraTech ، توماس جارزومبک (نماینده مجلس ، هماهنگ کننده دولت فدرال سیاست هوافضای آلمان ، وزارت امور اقتصادی و انرژی فدرال) ، سباستین استراوب (بنیانگذار فضای نمایی) ، یوهان دیتریش ورنر مدیرکل آژانس فضایی اروپا ESA و دکتر فرانسیسکا زیتلر رئیس گروه مرکز هوافضای آلمان DLR.

چاپ سه بعدی در تدارکات شهری

آیا ممکن است به زودی رویای چاپ ماشین شخصی شما به واقعیت تبدیل شود؟ با تکیه بر فناوری های افزودنی ، در حال حاضر امکان ارائه محصولات در نسخه های مختلف و تولید نسخه های ویژه به سرعت وجود دارد. مدل های درخواستی به شرکت ها اجازه می دهد تا مبلغ زیادی را در رابط با انبار هاذخیره کنند و تولید کالاهای متفاوتی را در صورت نیاز امکان پذیر سازند.

فرصت ها و چالش ها  در این زمینه با کارشناسان زیر مورد بحث قرار خواهد گرفت: استفانی بیک ود مدیر عامل Mobility   گرد فونک مدیرعامل Print2Taste GmbH ، پروفسور دکتر اینگومار کلباسا مدیرعامل WEISS Spindeltechnologie GmbH ، یک شرکت زیمنس ، اریک ویرسینگ (معاون زیمنس برای نوآوری جهانی ولاریسا ضیاخارد مدیر عامل LAT Funkanlagen-Service

فناوریهای جدید پهپادی

چگونه می توان از فضای کنونی و آینده برای مفاهیم جدید حمل و نقل و تدارکات استفاده کرد؟ به عنوان مثال هواپیماهای بدون سرنشین تحویل کالا، تاکسی های هوایی یا ابزارهای جمع آوری داده های کاربردی.  استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در صنعت و حمل و نقل همچنان رو به رشد خواهد بود. آنها می توانند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرند و باعث کمتر شدن انتشار آلاینده ها برای سایر هواپیماها برای حمل کالا باشند.

موضوع اکو سیستم هواپیماهای بدون سرنشین توسط متخصصان زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت: دکتر سباستین کلاویچ (رئیس کارگروه هواپیماهای بدون سرنشین برای مرکز نوآوری سایبر بوندسوهور) ، کوروین هوبر مدیرعامل و CTO فناوری D3 ، سابرینا جان مدیر عامل GLVI Gesellschaft für Luftverkehrsinformatik mbH) ، Frank Wernicke (بنیانگذار و مدیر عامل Dronemasters و تام پالمر مدیرعامل و بنیانگذار Wingcopter.

افزایش شهرنشینی مستلزم کاربردی کردن مفاهیم جدید اتصال دیجیتالی و حمل و نقل است. اینها شامل اشکال مختلف حمل و نقل ، از بین بردن مرزهای مرسوم بین حمل و نقل عمومی محلی ، تدارکات و وسایل نقلیه کاملاً خصوصی خواهد بود.

در سال 2020 ،  اتاق فکر و جشم انداز حمل و نقل روی موضوع “حمل و نقل جایگزین در شهرها” تمرکز دارد. در اینجا کارشناسان درمورد ایده ها و رویکردهای جدید در زمینه های حمل و نقل ، اتصال و زیرساخت ها توضیح داده و گفتگو خواهند کرد.  در این زمینه تمرکز بر روی موضوع  الکتروموتورها و شارژ هوشمند و مدیریت بار است.

علاوه بر این ، این رویداد همچنین نگاهی به موضوعات جدید می اندازد ، زیرا ایده های جدید و مدل های تجاری اکنون بیش از هر زمان دیگری به دنبال بحران کورنا ویروس مورد نیاز هستند. https://highways.today

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *