نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 11:31 ب.ظ

بازی های دیجیتالی در اتاق جنگ وزارت دفاع برای منافع استراتژیک

توسط الیزابت M. بارتلز3 آگوست 2020

غالباً وقتی به تأثیر wargames فکر می کنیم ، بازی های جنگی عملیاتی یا بازی های استراتژیک مدیریت بحران را در ذهن خود می آوریم. با این حال ، کاربرد بازی ها در سیاست های داخلی وزارت دفاع نیز می تواند مزیتهای استراتژیک را ارائه دهد. تملک دفاعی ، پرسنل و سیستمهای مدیریتی از دیرباز به عنوان حوزه هایی که نیاز به اصلاح دارند ، دیده می شوند ، زیرا هزینه ها و ساعات کار در این زمینه طی سال ها افزایش یافته است . بازی های جدید سیاست های حاکم بر این حوزه ها می توانند بینش زودهنگام در مورد موارد احتمالی را فراهم کنند و مدیران بازخورد های ارزشمندی را در مورد تصمیمات  ، قبل از وقوع هزینه های اصلی ارائه دهند.

از همه بازی ها می توان برای درک چگونگی تصمیم گیری انسان در محیط هایی که به وسیله رقابت استفاده می شود ، استفاده کرد. از نظر کلاسیک ، ما در مورد بازیکنان “آبی” و “قرمز” در تضاد با هم فکر می کنیم. اما وقتی صحبت از مدیریت وزارت دفاع می شود ، رقابت بوروکراتیک نقش عمده ای در نتایج سیاست ایفا می کند. به عنوان مثال ، در سیاست خرید ، تنش های بین کنگره و وزارت دفاع ، بین منافع مشترک و خدماتی ، و بین رویه های عملیاتی استاندارد دولتی و تجاری ، مدت هاست که به عنوان عوامل تأخیر و افزایش هزینه ها ذکر شده است. درک چگونگی تصمیم گیری این بازیگران براساس یک سیستم جدید – و چگونگی تلاقی تصمیمات – برای اجرای هر سیاست جدید توام با موفقیت بسیار مهم است. در اینجا ، بازی ها می توانند از ارزش مشخصی برخوردار باشند.

این بینشها به ویژه هنگام طراحی و اجرای سیاستهای جدید با هدف اصلاح سیستم موجود بسیار با ارزش هستند. دقیقاً به دلیل مقیاس تغییر مطلوب ، داده های تاریخی در مورد عملکرد گذشته یک راهنمای نسبتاً ضعیف در مورد نحوه عملکرد سیاست های جدید است.

به عنوان مثال ، مسیر چارچوب خرید متوسط ​​چابکی (PDF) DoD را در نظر بگیرید. مسیر MTA با هدف ترویج نمونه سازی سریع و زمینه سازی از قابلیت های مهم ، روند کاملاً چشمگیری را ارائه می دهد. یک بازی RAND با استفاده از پیش نویس راهنمایی ، قادر به شبیه سازی این فرآیند بود ه و در مورد برخی از روش هایی که خصوصیات برنامه و علایق ذینفعان ممکن است چگونگی عملکرد این سیاست را در عمل شکل دهد ، ارائه می دهد ، توضیح می دهد. یعنی بازی قبل از اجرای آن ، قادر به ارائه توصیه هایی برای اصلاح سیاست ها می باشد .

https://www.rand.org

این مطلب به لینک های زیادی متصل است که میتوان به سایت اصلی مراجعه نمود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *