نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 7:59 ب.ظ

آیا می خواهید فضای صفحه نمایش خود را دو برابر یا سه برابر کنید؟

Want to Double or Triple Your Screen Space? Check Out This Genius Portable Monitor.

3 آگوست 2020

توضیح کل نگار : بنظر میرسد این یک خبر تبلیغاتی است اما برای شما بعنوان اطلاع از یک گجت جدید ارایه شده است.

این مانیتور قابل حمل Indiegogo با قیمت مناسبی به شما امکان می دهد فضای صفحه لپ تاپ خود را دو برابر کنید.

وقتی مشغول کار در یک دفتر هستید ، به برخی از قدرت های اداری عادت می کنید. یک فنجان قهوه که همیشه  کنارتان دم می شود ، تنقلاتی در آشپزخانه ، میز مانیتور دوتایی و سایر وسایل راحتی کوچکی ، کارآمدی شما را آسان می کند. با این حال ، در حالی که بسیاری از افراد درکشور از خانه کار می کنند ، ورود به آن ریتم سازنده کار  قبلی چندان کار ساده ای نیست. اگر وسیله کار شما مانیتور دوتایی بوده است که شما فعلا آن را در اختیار ندارید ، برای تامین آن انتظار کشیده یا آماده می شوید.

Mobile Pixels TRIO بالاتر از هر مانیتور ثانویه استاندارد است و به شما یک مانیتور قابل حمل می دهد تا هر جایی که می خواهید کار کنید به لپ تاپ خود متصل کنید . این لوازم جانبی لپ تاپ مبتکرانه کار چند وظیفه ای را آسان تر از گذشته می کند ، خواه در صفحات گسترده کار کنید ، یا به تماشای بازارها بپردازید یا هر چیز دیگری که برای مانیتور دوم به آن نیاز دارید. با این وجود بهتر است که قادر به گسترش به دو صفحه نمایش اضافی باشید.

TRIO را به لپ تاپ خود وصل کنید و فوراً آماده کار هستید. می توانید برای ایجاد یک حالت ارائه دلخواه ، TRI’s 180º را بچرخانید یا آنها را بصورت یک مثلث کنار هم قرار دهید ، انعطاف پذیری باورنکردنی به شما نشان دهد و  میتوانید میزان روشنایی هر صفحه را به دلخواه تنظیم کنید. طراحی جمع و جور آن را قابل حمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا در هر مکانی راه اندازی اثر بخشی داشته باشید. TRIO با هر دستگاه Mac ، Linux ، Chrome یا Android از طریق اتصال USB سازگار است.

Mobile Pixels TRIO با موفقیت بیش از 1.5 میلیون دلار با برند Indiegogo فروش کرد که در Buzzfeed ، اسباب بازی های Geeky ، WIRED و موارد دیگر به نمایش گذاشته شده است. در حال حاضر ، شما می توانید یک مانیتور واحد با 214.99 دلار (16 درصد تخفیف) یا مانیتور دوگانه با 419.99 دلار (16 درصد تخفیف) دریافت کنید. همچنین ، مانیتور تکی TRIO Max را با قیمت 269.99 دلار (15 درصد تخفیف) یا مانیتور دوگانه با قیمت 499.99 دلار دریافت کنید (16 درصد تخفیف).

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *