نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 4:10 ب.ظ

تصویربرداری همزمان درجه حرارت بدن و تشخیص چهره

facial recognition

توسط سامانتا راودینز31 ژوئیه سال 2020

همه گیری کروناویروس با موج جدیدی از فناوری را که از نزدیک به کسب و کارهای ایالت اوهایو در آمریکا گره خورده است ، از جمله تصویربرداری حرارتی و نرم افزار تشخیص چهره که می تواند تب در بین کارمندان را تشخیص دهد ،  براه افتاده است.

PopEntry +  برنامه ای ترکیبی از تشخیص فوری صورت و غربالگری درجه حرارت است که می تواند به دستگاه های تلفن همراه کارمندان متصل شود ، در صورتی که درجه حرارت یک فرد بیش از حد بالا باشد ، درها را قفل می کند و تمام آن  اطلاعات را در یک زمان ثبت می کند. این دستگاه با کمک Wasserstrom ، توزیع کننده 104 ساله کلمبوس و تولید کننده تجهیزات برای سرویس های مواد غذایی در سراسر کشور به بازار عرضه شده است.

جان میلر ، مدیر عامل شرکت PopID ، که این محصول را تولید می کند ، گفت که این کار در دفاتر ، مجتمع های ورزشی حرفه ای ، رستوران ها ، کارخانه ها ، تأسیسات کمک رسانی و پردیس های دانشگاه انجام شده است. میلر گفت هدف وی نمایش کارآمدتر وضعیت کارکنان است.

میلر گفت: “اگر تأسیسات بزرگی داشته باشید که صدها نفر از آنها داخل و خارج می شوند ، وا داشتن یک  انسان در آنجا برای انجام غربالگری  نه فقط کار ناخوشایند و پرهزینه ای است بلکه یک روش کارآمد برای انجام آن نیست.”

کتی کینگ ، معاون اجرایی Wasserstrom گفت: این محصول به ویژه در مکان هایی مانند خانه های سالمندان ، که همچنین باید بازدیدکنندگان را تحت نظر داشته باشد مفید است.

کینگ گفت که استراتژی این شرکت در فروش همه فن آوری و تجهیزات محافظت شخصی در هنگام همه گیری به منظور رعایت و اهمیت توجه دادن به آن ، محور است. کینگ گفت که این شرکت PopEntry + را در بیش از 100 کسب وکار توزیع کرده است .

وی گفت: ” این یک ابزار دیگر در جعبه ابزار شماست تا واقعاً سعی کنید در زمان همه گیری ، کارمندان خود را ایمن نگه دارید.”

شرکت اوهایو Silco Fire and Security با دفاتر در شهر Grove نیز خدمات تصویربرداری حرارتی و تشخیص چهره را به کسب و کار خود اضافه کرد. مدیر عامل دیوید فریزر گفت ، این شرکت ، که به طور معمول خدمات بازرسی و آتش نشانی را ارائه می دهد ، در هنگام وقوع بیماری کرونا ، خدمات نظارتی خود را گسترش داد.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *